הארי התעורר, חיוך התפשט מיד על שפתיו להרגשת תחושת הגוף החם של לואי בזרועותיו.
הוא פקח את עיניו והשפיל את מבטו אל צורת השינה של לואי, הוא לחץ נשיקה על מצחו וחיבק את שערו.
הוא דשדש מעט והמשיך ללחוץ על נשיקות על פניו, צווארו וכתפיו של לואי. זה לא היה מהיר ושובב, הנשיקות היו איטיות ורכות, הארי נתן לשפתיו להתעכב כמה שניות בכל נקודה.
הוא התגעגע אליו, הוא כל כך התגעגע אליו. הוא לעולם לא יכול היה לדמיין את עתידו בלי לואי, זה לא יהיה אותו דבר
לואי התחיל להתעורר, אבל הארי לא עצר את הנשיקות.
לואי חייך להרגשת תחושת שפתיו החמות של הארי הצמודות לצווארו ולכתפו, "האז?" הארי זמזם על עורו, גורם ללואי לצחקק.
"מה אתה עושה ?"
"מנשק אותך." הארי חייך קלות והצמיד נשיקה נוספת לצווארו, נסוג כדי להסתכל בלואי שהסמיק כמו משוגע.
הארי חייך והצמיד נשיקה על לחיו, "אתה יפה." לואי לקח את הכרית וכיסה את פניו, מתגלגל על המיטה כך שגבו פונה להארי.
הארי חייך בשקט והתקרב, "מה קרה?"
"אני מסמיק." לואי מלמל על הכרית, גורם להארי לגחך קלות, "אני יודע, זו הייתה הכוונה שלי."
לואי נשך את שפתו התחתונה כשחייך חיוך רחב, עדיין קבור בכרית. הארי משך קלות במרפקו, "קדימה, עזוב את הכרית."
"לא, אני מסמיק חזק מדי." קולו של לואי היה עמום ליד הכרית.
"אני רוצה לראות את הפנים שלך כשאתה מסמיק, בייבי." הארי ניסה לחלץ בעדינות את אצבעותיו של לואי מהכרית אבל לואי התרחק, "נוו."
זה הצחיק קצת את הארי, הוא קירב את לואי במותניו וחבט בצדדיו ובבטנו בעדינות, לואי ציחקק ובעט את רגליו החוצה בזמן שהוא ניסה להתגלגל, "עצור."
"תשחרר את הכרית, בייבי."
"א-אבל -" לואי היה מנותק מצחקוקים שלו כשהארי חיטט לצדו, הארי צחק והצמיד נשיקה לזרועו לפני שהוציא את הכרית מאחיזתו, זרק אותה לקצה המיטה.
לואי מיהר לכסות את פניו בידיו, אך הארי הוריד אותן וכרך את זרועותיו סביב לואי, כך שזרועותיו של לואי משולבות על חזהו ולכודות בזרועותיו של הארי.
"הבנתי אותך עכשיו." הארי ליטף את לחיו לפני שלחץ עליה נשיקה, ולואי הסמיק חזק יותר כי הארי הביע חיבה ולא הייתה לו דרך לכסות את פניו.
"קדימה, אני אכין לנו ארוחת בוקר, כן?" הארי פתח את זרועותיו מסביב לואי, לואי הנהן וקם מהמיטה לצחצח שיניים.
הארי הכין ביצים, ירקות ובייקון כשלואי נכנס למטבח, הארי כרך את שתי זרועותיו סביבו והחזיק אותו לחוץ על החזה שלו כשהמשיך להכין אוכל; הוא לא רצה להרפות, לא פיזית ולא רגשית.
YOU ARE READING
A model and a fan-Larry /מתורגם
Fanfiction*גמור* לואי ביישן ושקט. הארי פופולרי וידוע. כמה לילות לפני יום הולדתו, לואי החליט שהוא הולך לספר להוריו שהוא הומו. אחרי הכל, הם ההורים שלו, הם יתמכו בו. אבל מה יקרה כשהוא יסולק מהבית? הארי רק רצה לטייל בשקט בחוץ, בלי שאנשים יציקו לו. אבל מה קורה...