4.BÖLÜM🏹

3.5K 224 5
                                    

Her işin görünen ya da görünmeyen bir sırrı vardır. 🏹

.

Çağatay bey, hafifçe başını eğerek Alçin Hatuna selam verdiğinde Alçin Hatun da aynı şekilde karşılık verdi. Ardından atından inen Çağatay bey alplerine baktı ve beylik otağına doğru yürüdü.

Otağın önündeki alplerden biri içeriye haber vermek için gittiğinde Çağatay bey sükut içinde beklemekteydi. Bir süre sonra Alp otağdan çıktı ve ona geçmesi için yol verdi. Çağatay bey, otağa girdikten kısa bir süre sonra içerideki alplerde  dışarıya çıkmaya başladı.

Alçin Hatun ilk önce Çağatay beyin otağa girişini izlemişti, onun ardından çıkan alpleri görmesiyle merakı daha da artarken otağa gitmek için adımını attı. Ama o gidemeden Günçiçek Hatun kolunu yakalamıştı.

"Alçin, ne edersin beyimiz Çağatay beyle görüşür."

"Bilirim Günçiçek bilirim lakin babamın yanına gitmeden rahat etmeyecektir içim."

Günçiçek Hatun elini Alçinden çekerek gülümsedi.

"Ondan mı meraklanırsın yoksa seni kurtaran Çağatay beyi mi merak edersin ?"

Günçiçek Hatun, Alçini çok iyi tanıdığı için onu durduracak tek şeyi söylemişti. Latife ediyordu elbette.

Alçin duyduğu sözlerle kardeşi Ayperiye baktı. Hemen yaymış mıydı bu mevzuyu ?

Ayperi ablasının keskin bakışlarını engellemek istercesine başını başka yöne çevirdi ve hızla konuştu.

"Abla vallahi sadece Günçiçek ablaya anlattım. Merak etme anamın haberi yoktur."

Alçin sabır dilercesine bakışlarını göğe çevirdi ardından yeniden Günçiçeğe baktı.

"Çağatay beyi merak etmem tabiki tek derdim babam Sungur beydir."

Günçiçek Hatun kıkırdağında Ayperi de  gülmeye başladı. Alçin Hatun, ikisine de bakıp sinirle arkasını dönüp atının yanına doğru gitti.

Günçiçek Hatun, Alçini durdurmanın rahatlığı ile geri işine dönerken Ayperi de onu takip etmişti.

Alçin Hatun ise onları başından gönderdiğini düşünüyor ve sanki atıyla meşgul oluyormuş gibi yapıyordu. Günçiçek Hatun onu ne kadar iyi tanıyorsa o da onları o kadar iyi tanıyordu.

...

Çağatay bey bağdaş kurmuş Sungur beyin karşısında oturmaktaydı. Sungur bey ise söze başlaması için eliyle işaret yaptı.

"Beyim ahvaliniz nasıldır ? Daha iyi görürüm sizi."

Sungur bey, elini göğsüne götürüp vurdu.

"Sağ olasın Çağatay bey, Hamd olsun daha eyiyim."

"Rabbim daha eyi etsin. Tez zamanda şifaya kavuşasın beyim."

Sungur bey, gülümserken bir anda gelen öksürük krizi ile arka arkaya öksürmeye başladı. Çağatay bey anında yerinden kalkıp su testisine bakındı ve bulunca tasa suyu doldurup Sungur beye götürdü. Sungur bey nefesini düzenlediğini hissettiği anda yavaşça bir yudum su aldı. Ardından bir kaç yudum daha içtiğinde daha iyiydi. Çağatay bey yerine geçerken Sungur bey yeniden konuşmaya başladı.

Alçin | Rüzgarı Kendine Yoldaş Eden KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin