15.BÖLÜM🏹

1.9K 126 12
                                    

Çile🏹

.

"Yürü !!"

"Hızlı yürü be kadın !!"

Alçinin ayakları birbirine dolanıp sonunda yere düştüğünde ancak inmişti Karakıtayların adamı. Saatlerdir dur durak bilmeden zorla yürütmüşlerdi Alçini. Kendileri ise atlarında gidiyor onu kolları bağlı arkalarında çekiştirerek götürüyorlardı. Adam inip Alçine bakmak için eğildi. Alçin yarı gözleri açık yarı kapalı baktı karşısındaki adama. Toprakla karışık kan yüzüne yapışmıştı. Adam, Alçinin börkünü tutarak başını kaldırıp yüzünü kendine çevirdi. Bu ani ve şiddetli hareket ile acı bir inilti koparan Alçin dayanmak için sabrının son damlalarını kullanıyordu.

Acı dolu iniltiyi duyan barbarların başındaki adam arkaya baktı ve seslendi.

"Kıza zarar verme ! Kıtay bey sağlam ister bilmez misin !"

Alçin duyduğu isimle ürperirken zorlukla yutkundu. Saatlerdir su da içmemişti. Kuruyan dudaklarını yaladı. Bunu gören at üzerindeki adam yeniden seslendi.

"Su içirin şuna elimizde ölüp gidecek!"

Ardından başını tutan adam, başını hızla bırakıp matarasını aldı ve adeta yüzüne boşalttı suyu.

Alçin yüzüne gelen suyun bir kısmını yudumlayabilirken adam alaylı kahkahası ile yeniden atına geçti.

Alçin dağılan börkünü zar zor başına sabitlemeye çalışsa da beceremedi. Yalnızca boyun hareketleri ile bunu yapmak çok zordu. Sinirle yürümeye devam ederken delici bakışlarını barbarların başındaki adamdan ayırmıyordu. Bir süre sonra adam bu bakışları hissetmiş gibi arkasını dönerek ona baktı. Alçin yüzündeki tek bir mimiği dahi oynatmazken adam da bir süre sonra kaşlarını çattı ve komut verdi.

"Şunu atın üzerine çıkarın, eğer bu şekilde varırsak Han'ın yanına bizi de bitirir. Ona zarar gelmeyecek emredildiği gibi."

Sanki Alçin'e hiç bir işkence yapılmamış gibi adamın bunları demesi Alçinin sinirle gülmesine sebep oldu. Ne diyordu bu aptal adamlar ?

Onun başına suyu boca eden adam atından indi ve Alçinin yanına geldi yeniden.

Onu çekiştirerek ata bindirmeye çalıştı. Alçinse adamın kendini tutmasına izin vermeyerek ondan kurtulmaya çalışıyordu.

"Yerinde dur be kadın!"

Alçin, durmadığında tokat atmak için elini kaldırmıştı ki bir anda kolu tutuldu. Adam sinirle kolunu tutan dama baktığında Alçin bunun başlarındaki adam olduğunu gördü.

Tokat atmak isteyen adamın yüzü anında değişirken korkuyla baktı. Başlarındaki adam, öfkeli çehresi ile adamının bileğini sıkarken sertçe indirdi.

"Sana dokunulmayacak dedim!"

Tokat atan adam başını hızla aşağı yukarı sallarken diğer adam sonunda bileğini bıraktı ve Alçini tek kolundan sertçe çekip kendi atına doğru götürdü. Alçin onun atına binecek olmanın verdiği tiksintiyle ağlamak isterken bir yandan da düşmanına karşı bu şekilde gözükmek istemediği için dişlerini sıktı.

Alçin | Rüzgarı Kendine Yoldaş Eden KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin