Luku 5.

936 31 0
                                    

 ! Sori heti alkuun, tuli vähän lyhyt luku, mut lupaan tehä seuraavasta pidemmän!(: !

Herään aamulla iloisena ja hymyillen. Nousen ylös ja katson käsiäni. Niiden punoitus on laskenut ja lisäksi niitä ei enää särje eikä kirvele. Kuulen keittiöstä kolinaa, joten hipsin hiljaa alakertaan keittiön ovelle. Louis istuu pöydän ääressä juoden teetä.

"Huomenta Lou", sanon istuen toiselle puolelle pöytää.

"Huomenta Elina!", Louis sanoo ojentaen minulle mukin. Voitelen leivän ja kaadan teetä mukiini.

"Nukuitko hyvin loppu yön?", Louis kysyy hymyillen.

"Nukuin", vastaan nauraen.

"Tuota mun täytys lähtee kahentunnin päästä poikien kaa haastatteluun, heitänkö sut kotiin?"

"Kiitos, mut ei kiitos. Mä voin kävellä, saan vähän liikuntaa", sanon hörppien kuumaa teetä.

"No, jos niin ite haluat."

 Syötyäni laitan mukin tiskiin ja siivoan pöydän Loun tiskatessa. Alan pikku hiljaa lipumaan ovea kohti Louisin huomaamatta.

"Heij Elina, etkai sä lähe jo?", Louis kysyy.

"Öh, joo. Mut kiitos täst kaikesta, oot kultanen ku otit ventovieraan kotiis. Kiitti."

"Kai me nyt numerot vaihdetaan? Ois kiva tutustuu viel paremmin", Louis sanoo kirjoittaen lapulle numeronsa.

"Niin, no joo vaihdetaan vaan", sanon Loun jo tunkiessa paperilappua taskuuni.

 En voi uskoa, että maailman kuuluisimman poikabändin jäsen ottaa minut ensin kotiinsa, ja sen jälkeen haluaa vaihtaa numerot. Kiljun sisäisesti onnesta.

"No, heippa Elina."

"Heihei Louis", sanon sulkien oven.

 Lähden kävelemään kotiin. Minun on pakko kiljahtaa onnesta, olen maailman onnellisin tyttö! Hymyilen jokaiselle vastaantulijalle, ja he hymyilevät takaisin. Hah, eivät edes ymmärrä kuinka onnekasta tyttöä vastaan kävelevät!

 Hetken päästä olen kotiovella ja otan avaimmen taskustani. Astun eteiseen ja riisun kengät. Kävelen mustaa mattoa pitkin keittiöön ja käännän radion päälle.

 "...Äsken soi siis One Directionin Kiss You. Toivottavasti monet kyseisen bändin fanit ovat kuulolla, sillä One Directionin pojat ovat täällä nyt!" Käännän radiota kovemmalle ja asetun sen lähelle jännittyneenä.

"Hei pojat!", haastattelija sanoo iloisesti.

"Heeeeij!", pojat huutavat.

"Teillä on kiertue alkamassa kolmen kuukauden päästä, oletteko innoissanne?"

"Tietty ollaan!", Liam huudahtaa.

"Tästä kiertueesta tulee ainutlaatuinen! Niinkuin jokaisesta keikastakin", Niall sanoo naurahtaen.

"Mistä kiertueenne alkaa? Mikä on ensimmäinen paikka jossa esiinnytte?", haastattelija kysyy.

"Emme tiedä vielä, mutta täältä kiertue alkaa varmasti", Louis sanoo suloisen vakavalla äänellä.

 Pojat höpöttävät vielä haastattelijan kanssa hetken, jonka jälkeen haastattelija kiittää poikia ja ilmoittaa seuraavan kappaleen nimen. En jää kuuntelemaan, vaan sammutan radion ja nappaan mp3:sen pöydältä. Menen sohvalle makaamaan ja valitsen kappaleistani ensimmäiseksi One Directionin Last first kiss. Hyräilen kappaleen sanoja ja silmäni painautuvat kiinni kappaleen lopussa.

 Herään ja katson kelloa. Se on jo 19.56. Nousen ylös ja katson kännykkääni. 2 saapunutta viestiä. Kummatkin Louisilta. Hymy nousee huulilleni lukiessani ensimmäisen viestin.

 "Hei Elina. Ajattelin, että haluaisitko tulla luokseni huomenna? Voisin esitellä sut pojille, pelkkänä kaverina tietenki :) Lou x"

Hymyillen vastaan viestiin myöntävästi ja avaan toisen viestin.

 "Kaulakorusi jäi tänne. Pidän sen itselläni siihen saakka, että nähdään. Toivottavasti jo huomenna. Louis x"

 Naurahtaen suljen kännykkäni ja laitan television päälle. Selailen kanavia ajatellen vain huomista. Näkisin kaikki pojat. Unelmien täyttymys.

Ikuisesti nuoriaWhere stories live. Discover now