Luku 16.

780 25 5
                                    

"Haluutko Elina et heitän sut kotiin, vai tuutko meille?", Louis kysyy hiljentäen taloni kohdalla.

"Mä tuun teille, emmä kotona tee mitää", vastaan nauraen.

"Niin mä vähän aattelinki", Louis sanoo hymyillen.

Hetken päästä nään Louisin tutun pihan. On sateinen ilta, joten ketään ei ole kaduilla. Mieleeni muistuu se päivä, kun juoksimme ulkona kaatosateessa. Ja suutelimme. Hymyilen hieman ja Harry, jonka sylissä olen istunut koko matkan naurahtaa. Louis pysäyttää auton ja poistumme autosta.

"Onks kellään nälkä?", Lou kysyy avaten talonsa oven.

"Mulla on!", Niall huutaa. Alamme nauramaan ja Louis sanoo alkavansa tekemään ruokaa. Lysähdän sohvalle väsyneenä ja Liam istuu viereeni. Hänestä on tullut minulle kuin isoveli. Nojaan häneen ja haukottelen sulkien silmäni. Liam silittää hennosti hiuksiani haukotellen itsekkin.

"Tuutteks te syömää nyt?", Louis kysyy ovelta hetken päästä

"Joo", vastaan nostaen pääni väsyneenä.

"..Harry ja Zayn, Niall syö kaiken jos ette tuu nyt syömään!", huudan yläkertaan nauraen. Yht'äkkiä kuuluu juoksu askeleita ja pojat juoksevat rappuset alas nauraen.

Istumme pöydän ääreen ja Louis laittaa radion päälle. Koska on jo ilta, Louis on tehnyt hirveän määrän pannukakkuja eikä "oikeaa ruokaa". Radiosta soi aivan tuntematon kappale ja sen loputtua juontajat alkavat höpisemään jotakin. Syömme nauraen ja jutellen kaikkea maan ja taivaan väliltä.

 Kun saamme syötyä siivoamme pöydän ja vain minä ja Louis jäämme keittiöön muiden poikien häipyessä olohuoneeseen.

"Haluutko jäädä yöks? Pojat lähtee kohta, joten voitas olla ihan kaksin.."

"Enhän mä sua voi tänne yksin jättää, totta kai mä jään!", vastaan nauraen.

"Hyvä", Louis sanoo ja ottaa kädestäni kiinni johdattaen minut olohuoneeseen jossa pojat makoilevat sohvilla.

"Heitän teijät nyt", Louis sanoo ja laittaa takin päälle.

"Mitä? Nyt jo?", Harry kysyy kauhistuneena.

"Joojoo, kyl mää ja Elina tarvitaan omaa rauhaakin välillä", Louis vastaa nauraen.

 Pojat mutisevat jotain ja nousevat sohvilta. Louis nauraa ja sanoo, että tulee pian. Käyn sohvalle istumaan ja huikkaan pojille hyvät yöt. Alan selailemaan kanavia yrittäen löytää jotain katsottavaa. Kello on jo 23.16, joten melkein joka kanavalta tulee elokuvia, mutta nekin ovat jo alkaneet. Sammutan television ja laitan kaukosäätimen lasipöydälle. Katson pimeää ruutua väsyneenä ja pikkuhiljaa silmäluomeni alkavat painua kiinni.

 Kuulen kuinka ovi pamahtaa kiinni ja Louis huutaa jotain ovelta. En jaksa avata silmiäni enkä sanoa mitään.

"Hei rakas", Louis sanoo yht'äkkiä viereltäni. Avaan silmäni väsyneenä ja hymyilen nähdessäni Loun aivan vieressäni. Nousen istumaan ja halaan Louisia.

"Haluutko nukkua tän yön mun vieressä?", Louis kysyy hiljaa. Nyökkään hymyillen ja haukottelen laittaen käteni Louisin ympäri. Lähdemme yläkertaan ja Louis käy hakemassa vierashuoneesta minulle tyynyn sillä aikaa kun vaihdan farkut Louisin antamiin lökiin.

"Ootko valmis?", Louis kysyy koputtaen oveen.

"Joo, tuu vaa."

 Kömmin sänkyyn peittojen alle ja Louis tulee viereeni. Hymyillen katson hänen sinisiä silmiä.

"Öitä Elina", Louis sanoo kietoen kätensä ympärilleni.

"Öitä Louis", vastaan ja suljen silmäni. Louis sujauttaa suukon otsalleni ja kuiskaa hiljaa:"Oon tässä kun heräät.."

Ikuisesti nuoriaWhere stories live. Discover now