Luku 21.

722 23 0
                                    

"HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄ ELINA! HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄ ELINA! HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄ ELINA!" Mielessäni kaikuvat vain nuo sanat. Poskelleni vierähtää onnen kyynel.

"K-kiitos.. Te ootte ihania!" sanon ja halaan lähimpänä olevaa Louisia hänen pyyhkäistessä pienen onnen kyyneleen poskeltani.

"Tää on sun iltas rakas" Louis sanoo painaen huulensa omiani vasten. Vastaan suudelmaan onnellisena.

"Elina tuu kattoon mitä me ollaan sisällä tehty!" Harry huutaa ja tarttuu terveeseen käteeni vetäen minut mukanaan poikien piilo-asunnon eteiseen.

"Wow", totean katsoeassani taloa. Ainut mikä talossa valaisee, on kynttilät pöydillä. Olohuoneessa soi musiikki ja keittiössä tuoksuu ruoka.

"Mä toivon, että näistä tulee sun parhaat synttäri juhlat!" Harry huutaa musiikin yli.

"Mmm.. Tota, nää on mun ekat kunnon synttäri juhlat..", sanon vaivautuneena.

"O-oikeesti..?" Nyökkään Harrylle pienesti ja nostan hymyn takaisin kasvoilleni. Harry tarttuu toiseen käteeni ja vie minut takapihalle jossa muut pojat ovat.

"Onnee vielä Elina!" Niall huutaa halaten minua.

"Kiitos", sanon ja vastaan Niallin lämpimään halaukseen. Muutkin pojat tulevat luokseni onnittelemaan.

"Elina! Louis kaipailee sua..", Zayn sanoo osoittaen metsän reunaan. Lähden epäillen kävelemään kohti metsän reunaa, jossa näen Louisin.

"Rakass!"

"Louiiiis!", sanon ja juoksen halaamaan häntä kiitellen taas.

"Ei sun mua tarvi kiitellä, tää on meijän kaikkien järjestämä. Sillä aikaa kun sä olit sairaalassa, meillä oli aikaa järjestellä ja suunnitella näitä ilman, että sä kuulit mitään."

"Mä en edes muistanut omia synttäreitäni..", sanon nauraen.

"Oot sulonen", Louis kuiskaa ja tulee aivan viereeni. Hän nostaa minut varpaidensa päälle ja katsoo silmiäni.

"Mä rakastan sua..", kuiskaan hiljaa. Louisin lämmin hengitys tuntuu ihollani.

"Mä rakastan sua enemmän..", Louis sanoo painaen huulensa omia huuliani vasten. Perhoset alkavat lepattamaan taas vatsassani ja en kykene ajatella järkevästi. Tunnen kuinka miljoonat ilotulitteet räjähtävät mielessäni. Louis nostaa kätensä poskelleni ja silittää peukalollansa sitä hellästi. Suudelmamme jälkeen Lou halaa minua tiukasti, mutta irrottaa otteensa heti, kun voihkaisen kivusta.

"A-anteeks rakas, emmä muistanu."

"Ei se mitään", sanon ja painan suukon Louisin poskelle. Lähdemme käsi kädessä kävelemään pitkin pientä metsäpolkua. Polun ympärille on laitettu kynttilöitä jotka valaisevat polun. Hetken kävelyn jälkeen istumme polun päässä olevalle penkille.

"Elina..", Louis sanoo kaivaen taskustaan jotakin.

"Niin?"

"Tota.. O-onko sulla passia?"

"Ei.." Nyt alkoi epäilyttää.

"Okei.. Mmm.."

"Kakista ulos Louis!" sanon jännittyneenä.

"Hyvää syntymäpäivää rakas!" Louis sanoo ja tunkee kirjekuoren käteeni.

"Mikä tää on?" kysyn avaten kuorta.

"Kato niin saat tietää!"

Avaan kuoren ja otan sen sisästä kaksi lippua. Katson tarkemmin niitä ja henkäisen tajutessani mitkä ne ovat.

Ikuisesti nuoriaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang