Yngh, tää on vähän tönkkö luku..:d Anteeks <3
"Pitäkää kivaa siel Ranskassa, me varmaan tullaan näkeen vielä!" Ed huusi meille vielä ennekuin astui autoonsa. Kaikki olivat jo lähteneet, lukuunottamatta minua ja Louisia sekä poikia. Kello näyttää jo puoli kahta yöllä, joten hipsimme Louisin kanssa sisälle. Harry oli nukahtanut sohvalle ja Zayn nukkui toisella sohvalla. Nousemme yläkertaan ja avaamme yhden makuuhuoneen oven. Liam nukkuu keskellä sänkyä kuorsaten.
"Toinen makkari, tänne me ei päästä nukkuun", Louis toteaa nauraen ja sulkee makuuhuoneen oven. Avaan toisen oven ja kas kummaa, Niall nukkuu sängyllä tyytyväisen näköisenä.
"Ei kehtaa herättää toista, käydään hakeen patjat ja nukutaan niillä." Menemme Loun kanssa niin hiljaa kuin mahdollista rappuset alas ja avaamme komeron oven jossa on kaksi kokoontaitettavaa patjaa. Louis nostaa patjat komerosta ja laskee ne keittiön lattialle.
"Tääl on ehkä vähän lämpösempi lattia. Kyl me nyt yks yö patjojen päällä pärjätään" Louis sanoo lähtien hakemaan peittoja ja tyynyjä. Käyn jo istumaan toisen patjan päälle ja otan mekkoni pois päältä. Vaihdan tutut Louisin vaatteet päälle juuri ennen kuin Louis tulee.
"Löysin vaan yhen vapaan peiton ja otin pari sohvatyynyä."
"Haha, kyl me niil pärjätään", sanon viikaten mekkoni siististi patjan viereen. Louis heittää t-paitansa pois päältä ja kömpii peiton alle viereeni.
"Hyvää syntymäpäivää vielä kulta", Louis sanoo painen pusun otsalleni.
"Kiitos" Kiedon käteni Louisin lämpimän vartalon ympärille hänen katsoessa minua. "Mitä sä katot?"
"Sua, sun silmiä. Sun huulia. Kasvojas. Arvaa kuinka mulla oli ikävä tätä sillä aikaa kun olit sairaalassa! Mä olisin vaan halunnut nukkua sun vieressä, herättää sut suukotellen."
"Voi Louis, oot ihana. Mullaki oli ikävä sua."
Suljen silmäni tuntien Louisin vahvat kädet ympärilläni.
*HARRYN NÄKÖKULMASTA*
"Shh, turvat tukkoon!" kuiskaan tiukasti muille pojille.
"Okeiokei! Toivottavasti ne ei suutu!" Liam sanoo epäilevästi.
"Eine mitään suutu! Kolmannella sitte! Yks.. Kaks.. KOLME!"
Elina kiljaisee ja nousee nopeasti ylös. Louis säpsähtää myöskin ja nousee paniikissa ylös.
"IDIOOTIT!" hän karjaisee. Juoksen pois keittiöstä nauraen. Louis juoksee perääni huutaen jotain. Kompastun maton reunaan ja kaadun lattialle nauraen. Hetkessä Louis on luonani.
"Elina! Tuo lasillinen jääkylmää vettä! Nopeesti!" Louis huutaa pitäen minua paikallaan.
"Ei Louuu! Se oli vaan vitsi!" sanon nauraen.
"Tossa", Elina sanoo ojentaen Louisille suuren lasin täynnä vettä.
"Tältä se meistä tuntu herätä!" Louis sanoo kaataen jääkylmän veden päälleni. Pärskähdän ja nousen istumaan vaatteet ja hiukset märkinä. Elina ja Lou nauravat ja keittiöstä kuuluu muiden poikien naurua. "Hahhahaa, hauskaa", sanon lähtien suihkuun.
*LOUISIN NÄKÖKULMASTA*
"Haha, se idiootti sai maistaa omaa lääkettään", sanon nauraen ja seuraan Elinaa keittiöön. Lattia lainehtii vedestä ja meidän kummankin vaatteet ovat läpi märät.
"Siitä vaan sit siivoon", Elina sanoo ottaen käsipapreia hirveän pinkan.
"Antaa noitten siivota, itteppä tän aiheutti", sanon nostaen tyhjän ämpärin lattialta. Pojat päättivät herättää meidät heittämällä ämpärillisen jääkylmää vettä päällemme. Haha, hauskaa..
Siirrymme Elinan kanssa pois tieltä poikien alkaessa siivoamaan jälkiään. Harrykin ilmestyy keittiön ovelle pyyhe ympärillään.
"Sä voit käydä eka suihkussa", sanon Elinalle. Hän lähtee kylpyhuoneeseen minun jäädessä katsomaan, että pojat varmasti siivoaisivat jälkensä.
Hetken päästä Elina tulee suihkusta myös pyyhe ympärillään kantaen vaatteitaan.
"Lou, öö tota, missä mä voin vaihtaa nää?" Elina kysyy nauraen.
"Sä voit vaihtaa vaatteet vaikka yläkerras." Elina nousee rappuset ylös ja minä siirryn suihkuun jättäen pojat siivoamaan.
Riisun vaatteet ja pujahdan suihkutilaan. Veden valuessa kehoani pitkin hyräilen Kiss You:ta, joka on jo monta vuotta vanha kappale, mutta silti se on yksi lempikappaleistamme. Kylpyhuoneesta kuuluu kolahdus, mutta olen 100% sen olevan pesukone. Sammutan suihkun ja nappaan pyyhkeen seinällä olevasta naulakosta. Hetkonen. Katson pesukonetta joka on tyhjä. Kolahdus ei siis voinut olla pesukone, se pyörisi vielä jos siellä olisi vaatteita.
"Ei jumalauta Harry!" huudan ja juoksen keittiöön jossa herra hörppii kahviaan tyytyväisenä.
"Ai Louis, säki pääsit pois suihkusta..", Harry sanoo alkaen nauramaan. Otan kännykkäni keittiöpöydältä ja avaan Twitterin.
"Helvetti sunkaa!" huudan Harrylle muiden alkaessa nauramaan. Harry oli käynyt nappaamassa kuvan minusta suihkussa ja laittanut sen Twitteriin.
"Fanit tykkäää..." Harry sanoo nikaten silmäänsä.
"Haha."
Istun pöytään Elinan viereen joka nauraa suloisesti.
"Ai säki näit sen", sanon nauraen. Elina nyökkää ja alan itsekkin nauramaan. "Vai niin.."
Myöhemmin, kun olemme saaneet syötyä aamupalan alamme siivoamaan takapihaa. Zayn kantaa levysoittimen ja kajarit sisälle ja me muut alamme siivoamaan roskia maasta ja keräämään muovimukeja uimaaltaasta.
"Villi ilta..", Elina toteaa.
"Älä muuta sano!"
*****
"Eikai jäänyt mitää?" kysyn Elinalta.
"Eikai, tai ei ainakaan mun mielestä.."
Olimme saaneet siivottua ja pakattua tavarat. Pojat sanoivat jäävänsä vielä yhdeksi yöks piilo-asunnolle.
"Vienkö sut muuten kotiin, vai tuutko mun luo?"
"No jos viet mut kotiin. Lähen käymään huomenna kaupoilla, joten mun tarvii käydä tänään vaatekaappi läpi ja kattoo mitä mä tarviin."
"Tytöt.."
"Haha.. Pojat.."
Loppumatkan olemme hiljaa kummatkin aivan omissa maailmoissa. Kello on vähän yli neljä, kun pääsemme Doncasteriin. Pysäytän auton Elinan talon eteen.
"Soita huomenna jos tarvit kyytiä", sanon painaen nopean suukon Elinan huulille.
"Okei. Moikka Louis", Elina sanoo pamauttaen auton oven hellästi kiinni.
*ELINAN NÄKÖKULMASTA*
Laahustan väsyneenä sisään ja lasken kirje kuoren lipaston päälle. Vaatekaapin tutkiminen taitaa jäädä myöhemmälle, sillä olen niin väsynyt, etten jaksa alkaa käymään vaatteitani läpi. Käyn sohvalle makaamaan väsyneenä ja suljen silmäni haukotellen