تهوینگ با صدای نسبتا بلند و با چشمایی که از تعجب زیاد هر لحظه ممکن بود از حدقه بزنن بیرون گفت : جنی ؟!جنی خنده ی عصبی ای کرد و چشماشو توی حدقه چرخوند و گفت : یا میتونی سرعتتو کنترل کنی ؟ اگر نمیتونی پس رانندگی نکن!
تهیونگ هم متقابلا خنده ی عصبی ای کرد و گفت : چراغ قرمز نبود ... تو داشتی خلافه قانون میومدی !
جنی میدونست حق با تهیونگه اما نمیخواست قبولش کنه که حق با اون ادمه !
برای همین سرشو پایین انداخت و بعد سعی کرد خیلی طبیعی بلند شه .
حسی به تهیونگ کفت که باید کمکش کنه ... اما تهیونگ که از اون پسرا نبود که هر اتفاقی افتاد به مردم کمک کنه ، این دیگه چه حسی بود ؛ حداقل برای تهیونگ ناشناخته بود !
جنی "پوف" کلافه ای کشید و بعد دوچرخشو از روی زمین بلند کرد و با لنگ زدن به سمت مدرسه رفت .
تهیونگ به سمت ماشینش رفت ... درو ماشینو باز کرد و بعد روی صندلی نشست اما این حس عذاب وجدانه لعنتی ... چه اتفاقی داشت برای تهیونگ میفتاد ، چرا اینطوری شده بود !
گیج شده بود و نمیدونست چه مرگشه !
در ماشینو محکم باز کرد و رو به جنی که حالا پشتش به تهیونگ بود و به سمت مدرسه پیاده با پای لنگ زنان حرکت میکرد و دوچرخه رو هم همراه خودش میکشوند ، برگشت .
تهیونگ با صدای نسبتا بلندی گفت : یاا ، کیم جنی !
جنی با شنیدن صدای تهیونگ ایستاد و بعد به سمت تهیونگ برگشت .
تهیونگ ادامه داد : اینطوری نمیشه ، بیا بریم داروخونه ! برات پانسمان و بتادین میگیرم .
جنی که از حرف تهیونگ تعجب کرده بود چیزی نگفت .
تهیونگ دوباره گفت : بدو دیگه ، دیرمون میشه!
جنی با شنیدن لحن صادقه تهیونگ با گفتن باشه ای به سمت تهیونگ رفت .
با رسیدن به تهیونگ ، تهیونگ دوچرخه ی جنی رو گذاشت صندوق عقب و بعد سوار ماشین شد .
جنی تردید داشت ، اون تهیونگ رو فقط توی مدرسه دیده بود و ... وقتی به هم بر میخوردن فقط دعوا میکردن ؛ حتی اولین برخوردشون هم اولین روزه مدرسه توی حیاط بود که بعدش به دفتر اقای پی دی نیم خطم شد !
تهیونگ شیشه رو پایین کشید و گفت : یاا پات که نشکسته ، سوار شو دیگه !
جنی با حالت متفکرانه ای گفت : چرا میخوای کمکم کنی ، تو که از من متنفری !
YOU ARE READING
Spring day
Fanfictionاین اولین فیکشنی هست که مینویسم امیدوارم خوشتون بیاد❤️ Couples: jirose, jinsoo, teannie , lizkook , yoongi X soyeon روز های اپ : نامشخص ژانر : درام ، مدرسه ای ، عاشقانه ، جوانان رایتر : noora محدودیت سنی : ندارد هیچ کدوم از کاول ها به منظور شیپ ن...