لیسا *
امروز یعنی پنجشنبه هشت روز از اون مهمونیِ احمقانه میگذشت.خب جونگکوک من رو به یه قرار دعوت کرده بود و شاید این دلیلی بود که الان داشتم دوش آب سرد میگرفتم!
هنوز هم شک این هفته توی بدنم جریان داره! با فکر کردن به سناریو های مختلف و نتیجه های مختلف هر بار شکه تر میشدم! حرف جونگکوک هم البته بی تایثر نبود!
"نگو که نمیدونستی جیسو روی جین کراش داره"
یعنی واقعا جیسو ،جین رو دوست داشت؟!! و جین هم رزی رو؟!!البته باید بگم این درامای عاشقانه تنها دلیل شکه شدنه من تو این هفته نبود! ظاهرا چند روز بعد از اون مهمونی پرونده ی سوکچان دوباره باز شد!
هر کسی یه حرفی میزنه مثلا نایون میگه یونگی رفته پیش پلیس و همه چیز رو دقیقا برعکس شهادت قبلیش ، بیان کرده!
البته باید بگم اگر بخاطر قدرت خانواده ی مین نبود یونگی الان توی زندان به جرم شهادت دروغ بازداشت بود!
و موضوعِ حیرت آور بعدی حرف جنی به من بود! اون با صداقت کامل همه چیز رو راجب خودش و تهیونک به من گفت!!
دوش اب رو بستم و بعد از پوشیدن حوله ی سفید رنگم به سمت اتاق رفتم.
.
.
.رژ کمرنگی رو برداشتم و جلوی آینه به لب هام کشیدم و با پوشیدن ژاکت بیسبالیِ خوش رنگی روی بلوزم نفسی کشیدم و به خودم دوباره توی آینه نگاه کردم !
به دخترا گفته بودم دارم با یکی از دوست های قدیمیم که تازه به سئول اومده میرم! اما خب واقعیت این بود که جئون جونگکوک الان دم در خونمون توی ماشینش نشسته بود و منتظرِ من بود!
از اتاق خارج شدم.
تنها کسی که اونجا بود جیسو بود که بدون هیچ حسِ قویی توی صورتش به تلویزیون روشن رو به روش خیره شده بود.
با شوخی و خنده رو بهش کردم و گفتم : یا جیسو شی!چرا انقدر تو خودتی...من میرم فعلا!..
و بعد در خونه رو بستم و از خونه خارج شدم.
با دیدن ماشین مشکیِ لوکسی که شیشههاش دودی بودند، به سمتش رفتم و بعد از مطمئن شدن از اینکه اون ماشین متعلق به جونگکوکِ در رو باز کردم و بدون اینکه نگاهی به جونگکوک بندازم نشستم و در رو به آرومی بستم.
جونگکوک پوزخنده جذابی زد که باعث شد بالارفتن فشار خونم رو حس کنم .. و بعد پاشو روی گاز فشار داد و با سرعت زیادی شروع کرد به رانندگی .
YOU ARE READING
Spring day
Fanfictionاین اولین فیکشنی هست که مینویسم امیدوارم خوشتون بیاد❤️ Couples: jirose, jinsoo, teannie , lizkook , yoongi X soyeon روز های اپ : نامشخص ژانر : درام ، مدرسه ای ، عاشقانه ، جوانان رایتر : noora محدودیت سنی : ندارد هیچ کدوم از کاول ها به منظور شیپ ن...