Part 15 : new home!!

321 44 10
                                    


جیسو با تردید گفت : بعدش خوابت برد و وقتی بیدار شدی توی خونه بودی؟! یاا ببینم دروغ نمیگی که نه؟

لیسا دستاشو با سرعت به نشونه ی نه توی هوا تکون داد و گفت : چینجا ... قسم میخورم این حقیقته محضه!!! اصلا چرا باید در مورد همچین مضخرفی دروغ بگم!!

بعد از این حرف لیسا همه ی دخترا سکوت رو ترجیح دادن و مشغول خوردن قهوه و نوشیدنی هاشون شدن.

اما لیسا با گفتم حرف شکه کننده ای به این سکوت خاطمه داد : یا سویونا ... گفتی باید از خونت بری .. چطوری بیای خونه ی من ؟

سویون که حالا نوشیدنی ای میخورد توی گلوش پرید گفت : یا یا مسخره نشو !

لیسا با صورتی جدی بدون توجه به چیزی ادامه داد : همیشه رویام بود با دوست هام توی یه خونه زندگی کنم و بتونم توی ارامش زندگی کنم... میدونید خونه ی ما از اونجور خونه هایی نبود که یه خانواده ی شاد توش باشن . پدر مادر من هر روز دعوا میکردن و اخرش هم طلاق گرفتن و منو پیش مامان بزرگم گذاشتن . حدود ده سال بعد مامانم فوت کرد ! منم به سئول اومدم . میخوام بگم .. واقعا خیلی بهم کمک میکنی اگر بیای خونم سویونا ...

چشماشو به بقیه ی دخترا دوخت و گفت : نه تنها سویون ، بلکه دوست دارم ار پنج تامون توی یه خونه باشیم ... کاملا جدی ، فکرشو بکنید چقدر میتونیم شاد باشیم کناره هم!

بعد از سکوت دختر ها لیسا ادامه داد : ما الان توی دوران جوونیمونیم ، خیلی وقت داریم تا باهم دیگه کلی خاطره ی قشنگ بسازیم . برای همینم واقعا خوشحالم میکنید ... میدونم این حرف خیلی یهویی بود ، پس..

جنی با لحن جدی ای گفت : آنی ، منم تنها زندگی میکنم . بردارم برای دانشگاهش رفت امریکا . ‌

لیسا لبخنده دندونی ای زد و گفت : یااا چرا زودتر نگفتتی !! سویون ، جیسو ، رزی شما چطور !

سویون با تردید و خجالت گفت : حس میکنم یکمی معذبم ، به هر حال تو اونجارو خریدی . درست نیست ما مفت و مجانی پاشیم بیایم اونجا که ..

جیسو خندید و گفت : یاا فکر کردی لیسا از ما هیچی نمگیره ! اون ازمون خرحمالی میکشه ... اما من خرحمالی رو دوست دارم ...

لیسا خندید و گفت : یعنی توهم موافقی؟!

جیسو با لحن جدی ای گفت : راستش این یه تصمیمه خیلی مهمه ! نمیدونم بتونیم این کارو بکنیم یا نه . فکر میکنم هممون نیاز به فکر کردن داریم ! بیاید دو هفته به خودمون زمان بدیم و خیلی عمیق و خوب راجبش فکر کنیم !

صداشو صاف کرد و ادامه داد : برای نتیجه ی بهتر میتونیم یه کاری کنیم ، جنی تو فکر کن که اگر بخوایم نقل مکان کنیم چقدر هزینه اش میشه ! چه چیزایی لازمه و ...؟ لیسا تو هم خرج زماهانه ی خونه رو ضبدر ونج کن و بعد میانگینشو بهمون بگو !  و لازمه بگم هر کدومتون سه تا قانون که باید تو خونه داشته باشیم رو بنویسید !

Spring day Where stories live. Discover now