Part 13 : sorry

358 50 0
                                    

سوم شخص *

جونگکوک با شنیدن صدای آشنا و فریاده دختری ، به سمت صدا برگشت و با قیافه ی ترسیده و نگران لیسا و بقیه ی دخترا رو به رو شد!!

حتی به اندازه ی یک بند انگشتش هم فکر نمیکرد که اون دختر هارو اونم توی این مکان ببینه ! به نظر میرسید سه تا پسر که میتونست خدس بزنه تقریبا ۲۵ سالشون بود ، تمام بطری های سوجو و مخلفات روی میز رو با کشیدن دستشون روی میز به پایین انداخته بود .

اما درست در بقل جونگکوک پسری با نگاه متعجب و ناراحتی به سویون حس میکرد هر لحظه ممکنه مغز و قلبش به هزاران تکه تقسیم بشه .

یکی از مرد های ناشناس جند قدم به سویون نزدیک شد و به منظور زدن توی صورت سویون دسته چپش رو بالا آورد ... اما در همون لحظه یونگی با دیدن این حرکت مرد بدون مکثی از روی صندلیش بلند شد و به سرعت به سمت دخترا رفت ... مرد ناشناس دستش رو آورد پایین و سویون هم از ترس چشماشو بست ...

اما با گرفته شدن دسته مرد ناشناس توسط یونگی به فاصله ی ده سانتی متری از صورت سویون ، مرد با تعجب زیادی شکه شد و به سمت یونگی برگشت ..!!

مرد ناشناس تلاش میکرد تا دستشو از توی دسته یونگی به بیرون بکشه .. اما زور و توان یونگی از اونی که فکرشو میکرد بیشتر بود !

در همون حین یکی از مرد های دیگه از پشت به سمت یونگی رفت و با لگد زدن به پشت زانوی یونگی باعث شد تا یونگی با این ضربه ی ناگهانی به روی زمین بیفته !!

یونگی برای لحظه ای بی حرکت روی زمین موند..

مرد خنده ی کثیفی کرد و توی صورته پایین انداخته شده ی یونگی گفت : گورتو گم کن !

یونگی سعی در کنترل خشمش داشت .. برای همین هم نفس های عمیقی میکشید .

مرد به سمت جنی رفت و با نوازش گونه های صورتش گفت : ببینم چرا انقدر ناراحتی ؟ ایگو امشب قراره کلی بهت خوش بگذره !

و بعد کم کم دست هاش رو به سمت دامن جنی برد و لبخنده ترسناکی زد ! تهیونگ که تاحالا سگت مونده بود و به فیلم رو به روش با تعجب نگاه میکرد ، حالا دیگه نتونست خودش رو کنترل کنه و با دیدن اون پسر که داشت جنی رو نوازش میکرد ، به سرعت از سره جاش بلند شد و بعد از پشت گردنه اون پسر ، یقه اش رو کشید و به روی زمین با شتاب زیادی پرتش کرد !!

یونگی هم با پوزخنده عصبی ای از روی زمین بلند شد و بعد به سمت پسری که به سمت سویون میرفت نزدیک شد و با خوابندنه یکی از مشت هاش دعوا رو بین خودش و پسر شروع کرد!

Spring day Where stories live. Discover now