Part 1

2.5K 28 1
                                    

'נקודת מבט לין׳

יום ראשון בבוקר ,אני לבושה ומוכנה ונכנסת להעיר את אור "אור קום כבר 8 ,אני חייבת לצאת, אני אאחר", "אור נו״, ענה "לין ,תני לי כמה דק נו״, עניתי "לא אתם קם עכשיו ,אני מאחרת ,יש לי מתכונת היום נו",ענה "טוב ,אני קם לחץ",עניתי "יופי יאללה".

יש לי מתכונת במתמטיקה אבל אני לא מאוד בלחץ כי אני כבר יודעת איך זה הולך עוד משנה שעברה ,אנחנו באמצע שנת הלימודים וכבר באלי שי"ב יגמר ואני פשוט אסיים כבר את הבית ספר לתמיד, היה לי יום הולדת 18 באוקטובר ולשיר היה שבוע אחרי , חגגנו את היום הולדת שלנו ביחד בבר, רק אני ושיר , הכי כיף שיכול להיות עם החברה הכי טובה שיכולה להיות.

"בוקר טוב" אמרתי כשראיתי את אור יורד במדרגות לעברי ,ענה "בוקר טוב נסיכה" ונתן לי נשיקה בלחי, נכנס למטבח והכין לעצמו נס קפה ושאל "במה יש לך מתכונת", עניתי "מתמטיקה", ענה "קשוח ",עניתי "כן אבל אני כבר יודעת מה יהיה ואיך, אז אני לא כזה בלחץ",אמר "זה כי את חנונית " וצחק ,"שתוק" אמרתי, הוא התקרב אליי ואמר "סתם סתם ,כל הכבוד לך שאת לומדת ככה יפה ,לפחות לא תצאי כמוני", גיחחתי וירדנו לחנייה והפעם הוא לקח אותי באופנוע כי אני חייבת להיות תוך כמה דק בבצפר כי המתכונת מתחילה מוקדם,עלינו והוא נסע בשיא המהירות ,הרגשתי שאני עפה עוד רגע "לאט אור",ענה "את ביקשת למהר לא ",עניתי "לא צריך להגזים", הוא חייך אליי והמשיך בשלו,הגענו לבצפר אחרי 5 דק של נסיעה ,כשירדתי הוא אמר לי "לין בהצלחה ,תתקשרי אליי כשתסיימי ,אני אבוא לקחת אותך",עניתי "לא צריך ,מקסימום עידן יקח אותי",השיב בעצבים "לין אל תשגעי אותי ,את לא מתקרבת אליו",שאלתי "מה הוא עשה לך שאתה כל כך שונא אותו ",ענה "עשה ,הוא חרא של בנאדם ,את לא נוסעת איתו",השבתי "אור זה לא שאנחנו זוג או משהו אתה יודע ,סתם ידיד",ענה "זין שלי ידיד ,אני מכיר אותו ,הוא מניאק ,את לא נוסעת איתו", "טוב ,אני אתקשר אלייך, ביי" אמרתי בלת ברירה ,כי הוא לא ישחרר אותי אם אני אמשיך להתווכח איתו , הסתובבתי והתחלתי ללכת ,"לין" קרא לי והסתובבתי חזרה,"בלי שטויות" אמר ונסע .

נכנסתי לכיתה שכבר שיר הגיעה ,התחבקנו ויצא לנו לדבר כמה דקות עד המתכונת ואז היא התחילה ,סיימנו אותה בהצלחה בערך ב12 וחצי וכל מי שמסיים יכול להשתחרר הביתה , התקשרתי לאור "אה לין",עניתי "אור סיימתי, אתה יכול לבוא" שאלתי, ענה "כן ,10 דקות אני שם",השבתי "טוב ביי ,תודה".

בשנייה שניתקתי עידן ניגש אליי ושאל "מה קורה ,איך היה לך",עניתי "סבבה ,הלך די טוב ,איך לך",ענה "בסדר אני יודע מה,איך את חוזרת הביתה ",עניתי "אח שלי בא",ענה "מה בסוף, את רוצה שאני אקח אתכן",עניתי "לא לא ,הכול טוב ,זה בסדר תודה",ענה "טוב אני חייב לעוף , אם תצטרכי משהו תגידי לי",שאלתי "הכול טוב״ , ענה ״ כן כן טוב ,יאללה ביי״, עניתי ״ביי תודה",אחרי דקה שיר באה אליי כשיצאה מהשירותים ושאלה כי ראתה שאני במחשבות "מה לין ,מה יש",עניתי "כלום ,פשוט היום בבוקר אור התעצבן עליי שאמרתי לו שעידן יחזיר אותי כי הוא הציע לנו את זה אתמול כשדיברנו בפלאפון ומזל שאמרנו לו שאנחנו לא יודעות אם כן ,למה אור עשה לי עכשיו סרטים ואני באמת לא מבינה מה הוא רוצה ממנו ,כאילו הוא גם לא כזה מכיר אותו, כאילו ברור שאור הרבה יותר חשוב לי ,אבל מה הוא רוצה ממנו ,אנחנו סך הכול ידידים".

אהבה אסורהWhere stories live. Discover now