הם ניסו לעצור את כל המריבות ואיכשהו הצליחו ,היו שני שוטרים על אור ושני שוטרים על אלמוג,צעקתי "לא לא לא אל תקחו אותם בבקשה אור" הסתכלתי עליו במבט מתחנן וחיבקתי אותו כל כך חזק רק כדי שלא יוכלו לקחת אותו,הוציאו לי את הידיים שכרכתי סביבו ואור אמר לי כשלוקחים אותו לניידת "אל תדאגי לין הכול יהיה בסדר",הסתובבתי לאלמוג ואני רואה אותו מסתכל עליי ואומר לי עם השפתיים "אני אוהב אותך" והעלו אותו לניידת אחת ואת אור לניידת אחרת ,התחלתי לבכות והתפרקתי ,שיר באה אליי ישר ביחד עם החברים של אור ואת עידן לקחו באמבולנס,הבנים העיפו משם את כולם בדרך שלהם ונתנו לי מים ,גל חיבק אותי ואמרתי "אני רוצה ללכת לשם אני רוצה להיות שם",רום אמר "לין קודם כל תירגעי ו",עניתי קוטעת אותו כשאני נוטפת בכי "אני רגועה אני צריכה להיות שם",גל אמר לי "לין אנחנו עכשיו נלך אבל תבטיחי לי שתירגעי קודם",הסתכלתי עליו ואמרתי "אני מבטיחה",ענה "יופי בואי" הוא הקים אותי יחד איתו ונסענו ארבעתינו,אני שיר גל ורום כשרום בהגה ואני ושיר מאחורה,ושיר מנסה להרגיע אותי בשקט "לין תירגעי בבקשה" ומביאה לי מים,אני לא מצליחה לעצור את הבכי ,הדבר שהכי פחדתי ממנו קרה ,דווקא זה .
הגענו לתחנה ואמרתי לרום שיעצור לי בכניסה כי הוא לא מצא חנייה ,הבנים לא רצו שנצא לבד אבל התעקשתי ,אז יצאתי עם גל ושיר ,רום נשאר למצוא חנייה,נכנסנו וראיתי את אלמוג מרחוק ,רצתי אליו וחיבקתי אותו ,לא היה אכפת לי מכלום ,רק שיר וגל ראו אותנו,הייתי צריכה את החיבוק שלו גם אם יגלו עלינו זה לא עניין אותי באותו רגע אבל בכל זאת במזל אור לא היה שם כי אחרת הייתי מצטערת שעשיתי את זה ולא הייתי יודעות איך להסביר לו את החיבוק הזה,התנתקתי מהחיבוק והוא ביקש מהשוטר שהיה עליו "אחי בבקשה ממך תן לי דקה אחת לדבר איתה בבקשה" הוא הנהן וזזנו לצד ,הוא ראה שאני בוכה וישר ניגב לי את הדמעות עם הידיים שלו המחוברות באזיקים "אל תבכי לין בבקשה אני לא יכול לראות אותך ככה",עניתי "אוף מה אמרו לכם",ענה "אני עוד לא יודע אור נכנס ואני אחריו תלכי הביתה אני מבקש ממך",עניתי "אני לא הולכת אלמוג אני לא יכולה ללכת אני צריכה להיות פה אתכם עם חבר שלי ועם אח שלי" התחלתי שוב לבכות אחרי המשפט הזה ,הוא הסתכל עליי ופשוט נישק אותי ולאחר מכן חיבק ,השוטר בא ואמר "נגמר לכם הזמן",הם התחילו ללכת והוא אמר לי "אני אוהב אותך לין",עניתי לו בלחש "גם אני",שיר באה אליי וחיבקה אותי והיא וגל הושיבו אותי ואחרי 2 דק רום נכנס .
אחרי שקצת נרגעתי גל בא אליי ושאל "איך את",עניתי "בסדר",ענה "את יכולה לצאת איתי רגע",הנהנתי ויצאנו,ידעתי כבר מה הוא רוצה להגיד לי ותכננתי פשוט לספר לו למרות שאני יודעת מה יהיו ההשלכות לזה מבחינת אח שלי ,אבל הייתי חייבת לא יכלתי פשוט לראות אותו ככה ולא לעשות כלום,"מה זה היה לין" שאל, עניתי "אנחנו זוג",ענה "ממתי״,עניתי "זה ישמע מוזר אבל מאתמול",שאל "מההה,אור יודע",עניתי "כן, הוא לא יודע אנחנו רצינו לספר לו עוד כמה זמן שנהיה בטוחים שזה לא סתם לא תכננתי שזה יקרה עכשיו שאתה תראה אותנו אבל לא שלטתי בעצמי ואני מפגרת מה אני יכולה לעשות",ענה וחייך אחרי כמה שניות"לין ,את לא מפגרת את מאוהבת יא קטינה",חייכתי אליו ואמרתי "כן ,גם נכון",המשכתי "גל אני יכולה לבקש ממך משהו",ענה "כן",אמרתי "בבקשה ממך אתה יכול לא להגיד לאור כלום ולתת לנו לספר לו בזמן שלנו כי אם הוא ישמע את זה ממישהו אחר הוא ישתגע",ענה "תקשיבי לין את מבקשת ממני פה משהו גדול זה חבר שלי אבל מצד שני גם אלמוג חבר שלי אבל יותר מזה את כמו אחותי אז אני לא אספר לו ולאף אחד אחר כלום אבל לין כפרה עלייך תסיימו עם זה מהר כי אני מכיר את אח שלך הוא חמום מוח מספר 1 הוא יתחרפן עליכם אני מקווה שאתם מודעים למצב",עניתי "ברור שאני יודעת מה אני לא מכירה את אח שלי אבל עכשיו חשוב לי קודם כל שהם יצאו מפה אני ממש מפחדת שיעשו להם משהו",ענה "מה יעשו להם לין , לא יעשו להם כלום אל תדאגי מה זה פעם ראשונה שלהם",עניתי "אתה לא מעודד, במיוחד בגלל זה הם יכולים להיכנס",ענה "לין אני גם עברתי את זה ולא קרה לי כלום את רואה אני חי ונושם",עניתי "כולכם חבורה של שבורים באמא שלי מפגרים",ענה "סתמי לא ואת מה ",עניתי "אני לא חמוד",ענה "טוב אחי",עניתי "טוב אחי" חזרתי אחריו בכוונה ואיכשהו הוא הצליח לעלות לי את החיוך לפנים שוב ,גל הוא אחד הגברים ,הוא באמת דואג לי תמיד וממש נחמד אליי ,מגיע לו אישה טובה שתדע להעריך אותו, מאוד התחברתי אליו אבל אליו באמת כמו אח ולא כמו אלמוג.
YOU ARE READING
אהבה אסורה
Romanceקוראים לי לין כהן , אני בת 18 בכיתה י״ב , יש לי אח שגדול ממני ב3 שנים ואנחנו החברים הכי טובים, יש לי שני הורים מושלמים ואת החברה הכי מהממת שיכולתי לבקש. הכול התחיל מהיום הראשון שאלמוג נכנס אליי הביתה, הפנים שלו,הגוף שלו , הכול היה כל כך מושך ויפה,לא...