התקרבתי אליו והראתי לו את היד הכחולה שלי, הוא הסתכל המום ונגע בזה ואמר "בן זונה, אני אשבור אותו", שמתי על היד שלי על הלחי שלו כשהוא התחיל לנוע מצד לצד מעצבים ואמרתי "הוא ומאור רבו שם מכות ,אל תתעצבן בבקשה, לא סיפרתי לך בשביל זה", שאל בעצבים "אז בשביל מה לין ,איך אני יכול לא להתעצבן מזה", עניתי "כי חשוב לי שתדע מזה וגם שתדע שבבצפר אני מוגנת ואני לא לבד, שיר ומאור איתי", אמר בעצבים "אני לא סומך עליו ", שאלתי מופתעת "על מי ,על מאור ", הנהן ושאלתי "אתה אמיתי ?הוא הציל אותי מעידן פעמיים!".
שיט, לא הייתי צריכה להגיד, גברים שונאים שמעלים גבר אחר לידם ,בייחוד אם זה בא מהבת זוג שלהם.
הוא הסתכל עליי המום ושאל "ומה אני עשיתי, ישבתי רגל על רגל", עניתי "לא! לא התכוונתי לזה ככה, אני פשוט לא מבינה למה אתה לא סומך עליו", השיב "ככה", אמרתי "טוב סליחה, זה יצא לי בטעות", ענה עם כאב בקולו "אמרת את האמת", התקרבתי אליו וכרכתי את ידיי סביב צווארו וחיבקתי אותו ואמרתי "רק חלק מהאמת".
שחררתי ,לא רציתי לחפור ולשאול שוב למה הוא לא סומך עליו ,כי אני רואה שהוא לא רוצה לדבר על זה, אז פשוט שחררתי מזה.
"נמאס לי שאנחנו כל הזמן רבים" אמרתי כשהתנתקנו מהחיבוק בזמן שהידיים של אלמוג על המותניים שלי ושלי על צווארו ,השיב בחיוך "אנחנו לא רבים, אנחנו מתווכחים", השבתי "אני מקווה", הוא נישק אותי בצוואר ועבר לכתף החשופה שלי ולאחר מכן לשפתיים שלי ,"אני. מכור. אלייך" ,אמר בין נשיקה לנשיקה ולאחר מכן שאל "זה כואב לך" ,שמעתי אתה הכאב בקול שלו ,הוא שאל את זה בשקט, רגוע יותר.
השבתי "טיפה, אבל יעבור", "את האישה הכי חזקה שאני מכיר" אמר וחיבק אותי שוב.
אני מאוהבת ומכורה לדבר הזה שנקרא "אלמוג אזולאי".
גם עם כל ה"וויכוחים" האלה שיש בינינו ,אני שמחה שאנחנו יודעים לדבר על זה ולפתור דברים בלי לשמור בבטן, אני רק מקווה שזה לא זמני.
המשכנו לאכול והוא שאל "תגידי יצא לך ולשיר לדבר על אור", "באיזה קטע" שאלתי לא מבינה, השיב "סתם ,כאילו", הוא לא הצליח להמשיך ושאלתי מתחילה להבין "למה? אור אמר לך משהו", ענה "כן ,אל תגידי לו שאמרתי לך ,אבל אני חושב שהם באמת יכולים להצליח", שאלתי "אנחנו מדברים על שיר ואור כן", הוא הנהן ואמרתי "אני גם חושבת ,אמרתי את זה גם לשיר וגם לאור אבל הם לא עושים עם זה כלום. זה כבר שלהם שיחליטו", השיב "נראלי יש לי רעיון מה לעשות כדי שהם יתקרבו", השבתי בסקרנות "נו, אני מקשיבה", אמר "אור אמר לי אתמול ,שכחתי מזה. שהוא רוצה להזמין את החברים אליו מחר לשישי", השבתי "וואלה ,הוא לא אמר לי", ענה "כן ,בטח הוא יגיד לך היום. אז את בטוח תזמיני גם את שיר, לא?", עניתי "ברור ,מה נראלך שאתם תהיו כולם ואני אהיה לבד?", הוא קירב את הכיסא שלי אליו ואמר "את לא תהיי לבד ,אל תדאגי", נשכתי את השפה התחתונה שלי בלי לשים לב ,הוא צחקק והסתכל לתקרה ואז שוב עליי ואמר "טוב ,אם את רוצה שאני אמשיך את השיחה שלנו ,את חייבת להפסיק עם זה", שאלתי בכוונה לחרפן אותו "עם מה", ענה "את יודעת טוב מאוד עם מה", המשיך "עכשיו, תקשיבי הם יהיו פה יומיים תקועים בתחת אחד של השני ,גם שלנו כן, אבל בלי פלאפונים בלי כלום, הם יהיו חייבים לדבר ", אמרתי "זה רעיון טוב ,אבל אני באמת מקווה שהם ידברו ולא יתקעו עם זה סתם ,כמו שאנחנו נתקענו", השיב "אל תדאגי ,לא ניתן להם לעשות את הטעות שאנחנו עשינו, אני אדבר עם אור", השבתי "טוב ואני אדבר איתה. אבל רגע, מה הוא אמר לך שהוא ממש מאוהב בה" שאלתי מסוקרנת , השיב "טוב ,זה אני כבר לא יכול לספר לך, זה ביני לבינו", השבתי "יפה לך על הנאמנות ,טוב יאללה סגור", השיב "יאללה וכבר 8 עוד מעט ,אני צריך ללכת להתארגן וגם אור צריך לבוא".
YOU ARE READING
אהבה אסורה
Romanceקוראים לי לין כהן , אני בת 18 בכיתה י״ב , יש לי אח שגדול ממני ב3 שנים ואנחנו החברים הכי טובים, יש לי שני הורים מושלמים ואת החברה הכי מהממת שיכולתי לבקש. הכול התחיל מהיום הראשון שאלמוג נכנס אליי הביתה, הפנים שלו,הגוף שלו , הכול היה כל כך מושך ויפה,לא...