'נקודת מבט לין'
לא ידעתי מה לענות לו והוא התחיל להתקרב אליי ואני פשוט הזזתי את ראשי וקמתי מהמיטה ובדיוק שיר נכנסה בנס,הוא יצא בלי לומר מילה ,כשהדלת נסגרה התחלתי פשוט לבכות,כל כך רציתי אותו לנשק את השפתיים שלו אבל לא יכולתי ,פשוט לא יכולתי אחרי מה שקרה לפני כמה שעות במועדון,הגוף שלי לא נתן לי,עם כמה שאני אוהבת אותו פשוט לא הצלחתי,אבל לפחות עכשיו אני יודעת שהוא גם אוהב אותי כמו שאני אותו אבל מה זה עוזר לי אור בחיים לא יסכים לזה,שיר חיבקה אותי מנגבת לי את הדמעות "מה קרה מה הוא אמר לך",עניתי "הו-הוא שאל אותי איך אני ואז אמר לי שאני חשובה לו ואז הוא התקרב אליי ופשוט קמתי לא הצלחתי שיר לא הצלחתי כוסעמק עם כמה שאני רוצה אותו וכמה שאני אוהבת אותו אני פשוט לא יכולה בגלל כל מה שקרה היום הגוף שלי לא מאפשר לי לעשות את זה",היא ענתה "לין הכול בסדר זה טבעי אל תדאגי",עניתי "אבל עכשיו הוא יחשוב שאני לא רוצה אותו ואפילו לא הספקתי להסביר לו",היא אמרה "מחר אחרי שתספרי לאור תספרי גם לו ותסבירי לו ,הכול בסדר עכשיו בבקשה תירגעי שמעת מה שהרופא אמר",אחרי כמה דקות שהיינו מחובקות אמרתי "כן זהו הכול בסדר איתי אני לא בוכה יותר די",שיר ענתה "יופי יפה שלי",נשכבנו שתינו ושמתי לנו סרט מעניין לראות.
'נקודת מבט אור'
אלמוג נכנס חזרה למרפסת ושאלתי אותו "איך היא ",ענה בעצבים "לא יודע תעלה תבדוק בעצמך",שאלתי "הכול טוב אחי קרה משהו",ענה "לא לא סתם עייף",עניתי "טוב" ועליתי לחדר של לין,פתחתי את הדלת והתיישבתי ליד לין,נגעתי לה במצח וראיתי שהיא לא חמה ונישקתי אותה במצח,"איך את מרגישה",היא ענתה "יותר טוב אור אל תדאג לי",עניתי "אני דואג לקחת את הכדור שלך״ שאלתי, ענתה "כן מקודם אני בסדר",אמרתי ״טוב תלכו כבר לישון מאוחר ואם קורה משהו תקראי לי שיר טוב",שיר ענתה "טוב אל תדאג",עניתי "יאללה לילה טוב נסיכות","לילה טוב" הן השיבו ויצאתי.
הרגשתי שמשהו קורה לאחותי ואני לא יכול לעשות עם זה כלום אז פשוט חיכיתי עד שהיא תגיד לי מה שקרה מחר כי אם לא אני אתחרפן,אני נותן לה עכשיו את הזמן הזה רק כי היא לא הרגישה טוב ,במצב אחר בחיים לא הייתי נותן לה למרוח אותי ככה.
'נקודת מבט אלמוג'
כוסעמק מה אני עושה לא נכון,אני מנסה לנשק אותה היא לא רוצה אני לא מבין כלום כבר,אין לי כוח לכל הזיוני שכל האלה ,אני מנסה שלא להתעצבן ליד אור כדי שלא ישים לב שאני עצבני בגלל שהאחות הקטנה שלו מסובבת אותי על האצבע שלה אבל זין אני מאוהב בה עד מעל הראש ואין לי מה לעשות עם זה,פשוט אין.
אולי היא בכלל לא רוצה אותי כמו שחשבתי כשהיינו מסתכלים אחד על השנייה עמוק בעיניים, אולי זה רק היה בראש שלי?'נקודת מבט לין'
בוקר יום שני,איזה יום ארוך ומתסכל היה אתמול ,כל כך הרבה דברים ביחד ,עידן,אלמוג,אור ,בית חולים,כל החרא נפל עליי באותו היום,קמתי בבוקר כשלצידי שיר שוכבת ישנה,קמתי עם כאב ראש משוגע ,יצאתי בשקט לאמבטיה לצחצח שיניים ולהסתרק,לאחר מכן יצאתי בשקט לסלון מבחינה שהשעה כבר 11 בצהריים,נכנסתי למטבח כדי לקחת את התרופה שלי ואני רואה את אור יושב מדבר בפלאפון,ברגע שהוא ראה אותי אמר לפלאפון "דקה אחי דקה",ודיבר אליי "בוקר טוב קטנה מה קורה",עניתי "בוקר טוב בסדר כואב לי הראש טיפה אני אקח את התרופה וזה יעבור לי",הוא אמר "את זוכרת שהיום את מספרת לי כן",עניתי "א-אמ כן אבל לא עכשיו טוב",אמר "טוב אבל היום אל תמשכי את זה ",עניתי "טוב" ושאלתי ״תגיד דיברת עם אמא ואבא״, ענה ״כן לפני כמה דקות, הם רצו לדבר איתך אבל אמרתי שאת ישנה אז הם מסרו לך נשיקות״ , שאלתי ״סיפרת להם״, ענה ״לא״, עניתי ״טוב תודה״ , נתתי לו נשיקה בלחי והלכתי לכיוון החדר,שיר בדיוק התעוררה כשנכנסתי,התארגנו שתינו וירדנו למטה לאכול משהו,בדיוק כשירדנו נשמעה דפיקה בדלת וזה היה לא אחר מאשר אלמוג.
YOU ARE READING
אהבה אסורה
Romanceקוראים לי לין כהן , אני בת 18 בכיתה י״ב , יש לי אח שגדול ממני ב3 שנים ואנחנו החברים הכי טובים, יש לי שני הורים מושלמים ואת החברה הכי מהממת שיכולתי לבקש. הכול התחיל מהיום הראשון שאלמוג נכנס אליי הביתה, הפנים שלו,הגוף שלו , הכול היה כל כך מושך ויפה,לא...