Part 8

639 14 3
                                    

'נקודת מבט אלמוג'

הגעתי מתחת לבית של שיר וחיכיתי בתוך הרכב ללין, כל כך רציתי לראות אותה,לחבק אותה,לנשק אותה בלי שאף אחד מסביב יפריע לנו,לבד,רק שנינו.
היא נכנסה לרכב וישר שמתי לב שמשהו קרה ,היא הייתה נראית כאילו בכתה כל הדרך עד שהגיעה לפה.
היא חיבקה אותי בשנייה שנכנסה ושאלתי אותה לפני הכול "מה קרה אהבה שלי״, היא לא ענתה לי ,המשכתי לחבק אותה חזק לא משחרר אותה ממני. הבנתי שכנראה קרה משהו, אחרי כמה דק היא נרגעה והחלטתי לא ללחוץ עליה ולחכות שהיא תספר לי בעצמה, אז שאלתי אותה "את רוצה שנלך אליי",שאלה "יש לך מישהו בבית",עניתי ״אני גר ביחידת דיור בבית של ההורים שלי ככה שאני גר לבד",ענתה ״אפשר",נסענו לא לפני שנתתי לה נשיקה וככה כמעט בכל רמזור אדום שהיה.

'נקודת מבט לין'

רק הוא יכול לשנות לי את המצב רוח בשנייה, שנייה לפני שנכנסתי לרכב שלו הייתי כעוסה ועצבנית על אור וברגע שחיבקתי אותו הרגשתי כאילו הכול עבר לי.
הגענו ליחידה של אלמוג ונדהמתי לגלות עד כמה היא יפה,בשנייה שנכנסתי אמרתי "וואו איזה בית יפה",ענה "כן תודה אמא שלי בחרה את העיצוב",אמרתי צוחקת "יש לה טעם טוב",הוא חייך והמשכתי לומר "היא גם הביאה אותך אז אתה יודע",הוא חייך אליי ותפס במותניי בא לנשק אותי והזזתי את ראשי הצידה בכוונה לעצבן אותו והלכתי לכיוון החדר שלו,הוא הלך אחריי מחויך,נכנסנו לחדר והוא היה מהמם,מיטה זוגית ענקית ,טלוויזיה ועוד מלא דברים יפים,הוא שאל "נו איך אהבת",עניתי "מאוד",אמר "תבואי לפה יותר",ציחקקתי והוא אמר "אני רציני מבחינתי תבואי לגור איתי פה אבל אני יודע שזה לא רלוונטי לך",עניתי "לא זה לא שזה לא רלוונטי זה פשוט לא אני ,אני לא חושבת שאני עוד מוכנה לזה",ענה "אני יודע הכול טוב בתכלס גם אני חושב ככה בינתיים",עניתי "כן וגם אני עוד בבצפר אל תשכח",ענה "ואני סיימתי צבא את יודעת",שאלתי לא מבינה "נו ו",ענה "מה נו ו יש לנו טיול של אחרי צבא כל החבורה שלנו",שאלתי מופתעת "איזה טיול עכשיו",ענה "לא יודע, לא מבין בדברים האלה ",שאלתי  "ומה תעשו שם אם תסעו",ענה "קודם כל אנחנו נסע ודבר שני מה נעשה דברים שגברים עושים",עניתי "אה וואלה יפה טוב לדעת" ובאתי לצאת מהחדר אבל הוא סגר את הדלת שפתחתי וסובב אותי לכיוונו כשהפנים שלנו ממש קרובים זה לזה ,הוא התקרב לנשק אותי ואני הזזתי את הראש,שוב.

הוא שאל "למה ככה",עניתי "תגיד אם אני אגיד לך שמחר אני הולכת לשכב עם ידיד שלי מהבצפר לא תהיה לך בעיה",ענה "קודם כל ברור שכן ,אף אחד לא יגע בך בחיים חוץ ממני ,דבר שני אני אמרתי דברים שגברים עושים הכוונה למסיבות,שתייה ,אלכוהול,דברים כאלה",עניתי "אה ואתה רוצה להגיד לי שאם אתה נוסעים אתה לא מזיין שם כל יום בחורות", "עד כדי כך את לא סומכת עליי" שאל כאילו נפגע ,עניתי "אני לא יודעת עוד לא הכרתי אותך מספיק כדי לדעת",אמר "אז בואי אני אחדש לך משהו, אני הבן אדם הכי אמיתי שתפגשי ,לא צוחק איתך אם אני אומר לך משהו אני יעמוד במילה שלי, לא משנה כמה זונות יעמדו שם עם חוטיני או לא יודע מה ,אני יודע שאת פה ואותך אני אוהב ,למה את לא מבינה את זה",עניתי "זה לא קשור ברגע שאתה עם חברים והם כן עושים את זה אתה לא תשב בצד ותסתכל עליהם כמו איזה אהבל נכון או לא נכון", ענה "לא נכון למה מה אני איזה מושפע",עניתי "לא יודעת אולי",ענה מחויך והזיז לי את השיער אל מאחורי האוזן "אני לא ,טוב אולי קצת כן אבל בדברים כאלה לא ,אני יודע מה שלי ומה שייך לי ומה לא",עניתי "ולמה אתה מתכוון",ענה "אלייך" ,הוא לא נתן לי שנייה לחשוב על תשובה וישר חיבק אותי ונישק את צווארי נשיקות עדינות וחמות והשליך אותי אל המיטה "שלא תחשוב שהדעה שלי השתנתה כן" אמרתי בעודי שוכבת על המיטה, ענה בזמן שעלה מעליי "כן למה? כי את עקשנית כמו אח שלך את",עניתי "נכון מה לעשות מה ששלי שלי זה גנים חזקים",ענה "כשאת צודקת את לא טועה",הוא התחיל לנשק אותי בזמן שאני שומעת כל שתי דק צלצול פלאפון ויודעת שזה מאור ,לא ייחסתי לזה חשיבות כי הייתי עצבנית עליו ברמות.

אהבה אסורהWhere stories live. Discover now