'נקודת מבט לין'
הוא עצר לי ליד הבית ושתינו יושבים ברכב שותקים, ואז הוא אמר או יותר נכון שאל "מה", עניתי "כלום ,אני יוצאת ביי תודה", פתחתי את הדלת ויצאתי, לא נתתי לא הזדמנות אפילו להגיד משהו.
אני מצטערת על איך שהתנהגתי ,כי כשחושבים על זה הוא לא אמר לי משהו לא בסדר, הוא סך הכול אמר שהם משנים אווירה ואני כמו איזה אהבלה לקחתי את זה למקום של בטוח יהיו שם בחורות במקום פשוט לברר ולדבר איתו נורמאלי ...נכנסתי הביתה ישירות למקלחת , הייתי חייבת קצת להתרענן ובזמן שהתקלחתי החלטתי להתקשר לאלמוג כי יצאתי לא בסדר ואני מודעת לזה, אין טעם למשוך את זה ולחכות סתם, אם אני יודעת שאני זאת שיצאתי לא בסדר אני אתקשר ולא אחכה לו.
יצאתי מהמקלחת ,לבשתי כבר את הפיגמה שלי ופשוט חייגתי אליו ,אחרי 5 שניות הוא ענה "הלו", השבתי "אלמוג", שאל "מה", שאלתי בשקט "אתה יודע שאני אוהבת אותך", הוא צחק ושאל גם הוא "את יודעת שאת מטורפת", עניתי "כן ,אני יודעת ,סליחה לא התכוונתי", ענה "הכול טוב", התחלתי להסביר לו "זה פשוט שאני יודעת שמתי שאתם לא בבית שלנו ואצל בנים אחרים, אז יש שם בחורות ", ענה "אז מה שיש בחורות לין ,לי יש אותך, נקודה", עניתי "אבל לפני שהיה לך אותי זה היה אחרת", ענה "נכון אבל עכשיו זה לא מעניין ,גם אז זה לא עניין אותי, אבל הייתי חייב כדי להשכיח אותך ,עכשיו את איתי", שאלתי "ומה הבנים יגידו על זה" ,ענה "לין מתי תביני שאני שם זין על מה שאנשים חושבים עליי ,גם אם הם יגידו משהו לא באלי שלום, למה מה אני צריך לתת דין וחשבון לכולם", עניתי "לא ,טוב הבנתי", ביקש ״תפסיקי כבר לחשוב ככה ,את מקשה עליי ברמות אני מבקש ממך שתסמכי עליי", עניתי "אתה צודק",״טוב אהבה שלי מה את עושה" שאל משנה נושא וזה טוב שככה פתרנו את זה.
עניתי "התקלחתי ,עכשיו אני צריכה ללמוד טיפה יש לי מתכונת בחמישי הבא", שאל ״או או ,למה ככה מוקדם את מתחילה ללמוד", עניתי "חחחח כי זה מלא סיפורים ועוד כל מיני ,צריך ככה מה אני אעשה ספרות, לך תבין", ענה "טוב בהצלחה מאמי ,אני מאמין בך שתצליחי" ,עניתי "תודה מאמי", שאל "את יודעת שאני אוהב אותך", צחקקתי ואמרתי "כן אני יודעת ,אתה יודע " שאלתי, ענה "אני לא בטוח", עניתי "מאמי דייי", ענה וצחק "סתם סתם, אהבה שלי את", עניתי "יאללה ביי", השיב ״ביי״ וניתקתי.
השעה הייתה עשרה ל6 והתחלתי ללמוד ,ביום חמישי הבא יש לי מתכונת בספרות והיא על מלא חומר ואני חייבת להתחיל ללמוד קצת בכל יום ...
באתי להתחיל ללמוד ובדיוק שיר התקשרה "מה קורה חיים", עניתי "מהמם מה איתך", ענתה "סבבה ,מה איפה את ", עניתי "בבית ,מתחילה עכשיו ללמוד לספרות", ענתה בהלם "תשבעי", שאלתי לא מבינה "כן למה", ענתה "כי בדיוק רציתי לשאול אותך אם באת כדי שנתחיל ללמוד ביחד", עניתי "חחחח יאללה איך אני לא חשבתי על זה, בואי אליי", שאלה "אולי תבואי את אליי", עניתי "לא ,כפרה עלייך אני אחרי מקלחת עם פיגמה כבר", ענתה "טוב 10 דק אני אצלך",עניתי "יאללה אני מחכה ,עוד לא התחלתי", ענתה "טוב ביי".
YOU ARE READING
אהבה אסורה
Romanceקוראים לי לין כהן , אני בת 18 בכיתה י״ב , יש לי אח שגדול ממני ב3 שנים ואנחנו החברים הכי טובים, יש לי שני הורים מושלמים ואת החברה הכי מהממת שיכולתי לבקש. הכול התחיל מהיום הראשון שאלמוג נכנס אליי הביתה, הפנים שלו,הגוף שלו , הכול היה כל כך מושך ויפה,לא...