ראיתי שלין שלחה לי כמה הודעות לפני ולא יכולתי לענות כי אור ישב לידי ,אז אחרי שכל אחד זרק סכום כסף יפה לשולחן ,אמרתי להם שאני הולך לשירותים ובא ובינתיים הם יצאו החוצה.
נכנסתי להודעה : "לין אחות של אור"
אני מת לשנות לה את השם לאהבת חיי או לאהבה שלי או לכל דבר אחר שישייך אותה אליי, שלא צריך להזכיר לי שהיא האחות של החבר הכי טוב שלי ,אבל אני מעדיף בינתיים לא להסתכן במיוחד שאני רוב הזמן נמצא ליד אור והוא יכול לראות.22:16 "לין אחות של אור" – מאמי מה קורה?
22:17 "לין אחות של אור"- איפה אתם?
22:52 "לין אחות של אור"- ???
23:13 אני- הייתי ליד אור מאמי ,לא יכולתי לענות
23:13 אני- אנחנו במיתוס יפה שלי ,עכשיו נוסעים למסיבה פה בעיר
23:14 "לין אחות של אור" – גם מאור אתכם?
23:14 אני- כן
23:14 "לין אחות של אור"- טוב, תשמור על עצמך ועל אור ,אל תשתו הרבה בבקשה
23:14 אני- אל תדאגי מאמי, שיר ישנה אצלך?
23:15 "לין אחות של אור"- לא
23:15 אני- טוב תשמרי על עצמך ולכי לישון כבר, לילה טוב יפה שלי, אני אוהב אותך❤️
23:15 "לין אחות של אור"- גם אני אוהבת אותך, לילה טוב מאמי❤️יצאתי מהשירותים לרכב שלידו חיכו לי אור ומאור ,שאלתי את מאור "איך באת", הוא הצביע על האופנוע שלו ואור אמר "טוב יאללה ניפגש שם אחי" ולחץ את ידו של מאור,הוא עלה על האופנוע ונסע ,אני ואור עלינו לרכב והתחלתי בנסיעה וביקשתי "שים לי וויז לשם", הוא שם והוויז הראה 12 דק ואמרתי "ועכשיו כשאנחנו לבד ,מה העניין עם שיר", הוא הסמיק ואמר "כלום ,מה ישלך", עניתי "אל תזיין את השכל אור ,אני קצת הרבה מכיר אותך כשאתה רוצה מישהי", שאלתי אחרי שהוא לא ענה לי "אז מה ,היא עושה לך אתזה", הוא נתן לי מכה בכתף וצחק בזמן שאמר "די אחי, שחרר אותי", עניתי צוחק גם אני "למי תספר אם לא לאחיך ,נו שפוך כבר לפני שאני שואל אותה לבד", ענה "טוב ,אבל זה כלום בינתיים, אז אל תהיה בן זונה ותספר למישהו", עניתי "בואנה יא מניאק ,אתה מתישהו סיפרת לי משהו ואני העברתי לאחרים" שאלתי , ענה "זה אני לא יודע", עניתי "בן זונה, דבר", הוא התחיל ואמר "סתם אחי ,זה לא מעכשיו. אני מכיר אותה מלא זמן והיא תמיד הייתה נראית לי בחורה טובה ואני גם יודע שהיא כזאת ובזמן האחרון התחלתי להרגיש אליה דברים ,לא יודע אפילו איך אחי באמת, פתאום זה קרה", אמרתי ״ככה זה אהבה אחי ,פתאום זה בא לך משום מקום ,אבל למה אתה לא עושה עם זה משהו" שאלתי, ענה "כי היא חברה של לין,אין לי את האומץ לזה", עניתי "אחי ,דבר עם לין אני בטוח שלא יהיה לה אכפת ואני בטוח שהיא רוצה רק את האושר של שתיכם ", ענה "דיברתי איתה ,היא גם אמרה לי את זה ,אבל עדיין", שאלתי "אור בכנות תענה אבל, אתה נמשך אליה", ענה "כן ,וואלה כן אבל לא יודע ,מפחד שהיא לא ,לא שם", עניתי "אז תברר את זה, אפילו איתה ,מה אכפת לך ,הכי גרוע תגיד לך לא ,מה אתה ילד ", ענה "אבל היא לא כמו כולן אחי", עניתי "אני יודע ,היא בתולה לא " שאלתי, ענה "כן ,גם. אבל לא קשור דווקא לזה גם אם היא לא הייתה, היה לה בן זוג לפני כמה חודשים וזה לא הסתדר ביניהם הבנתי מלין", עניתי "נו ,אז למה לא", ענה "לא יודע ,אני עוד צריך לחשוב על זה, אם אני מוכן למחויבות הזאת ,אני לא רוצה לפגוע בה סתם", עניתי "תקשיב ,אני חושב שאם הגעת למצב שאתה באמת אוהב מישהי ויש סיכוי מאוד גבוה שגם היא אותך כי אם לין אמרה לך שאין לה בעיה, כנראה שכן יש שם דיבור על זה כי היא לא הייתה נותנת לך להיפגע סתם אז פשוט תעשה את זה", ענה "אבל אני בן זונה ,אני יודע, אני מכיר את עצמי ", עניתי "נכון ,אנחנו בני זונות וכל מה שתגיד אבל אם זאת באמת האהבה שלך אל תוותר עליה ואם להגיד את האמת מיקה לא מגיעה לקרסוליים של שיר ,היא באמת בחורה טובה, ברגע שזה זה אתה תשתנה ולטובה אני בטוח ,תמיד אמרנו שברגע שכשיהיו לנו בנות זוג אמיתיות אנחנו נשתנה טיפה, אז הנה עכשיו זה הזמן שלך,זה שתהיה לך חברה לא אומר שאתה תהיה כלוא בבית כל היום",נזכר באיך שאני ואור תמיד היינו אומרים את זה אבל בתכלס זה נכון,אור לא יודע את זה כי הוא לא יודע שיש לי בת זוג אבל זה נכון, כי היא באמת מוציאה ממני טוב יותר ,את הגרסה היותר טובה שלי ואיתה אני אחר.
ענה "ברור אחי ,לא יודע מה עשיתי איתה בכלל, אמיתי ,כל הזמן הזה שיר הייתה מתחת לאף שלי ופשוט לא ייחסתי לזה חשיבות ואני זוכר איך אחרי שגיליתי שיש לה חבר ,זה היה אחרי שנפרדתי ממיקה אז התחלתי פשוט לקנא לה ואז הבנתי שאני מרגיש אליה משהו", אמרתי "הדחקת את זה כי כנראה פחדת מזה ,אבל אין לך מה אור ,עד שלא תנסה לא תדע מה היא מרגישה", המשכתי "ואור, אם הם נפרדו אז זאת ההזדמנות שלך ,אתה לא יודע מה יהיה מחר", ענה "אני יודע ,אני אחשוב על זה עוד קצת ואחליט", המשיך ואמר "אתה יודע ,כשאני חושב על זה לפעמים, אני מרגיש מה זה בן זונה", שאלתי "למה", ענה "לא יודע ,יוצא לי לחשוב על זה שכמעט בכל מסיבה שאנחנו הולכים אליה אנחנו שוכבים עם סתם בחורות ולא יודע, אני מרגיש חרא עם עצמי למרות שהן מסכימות והכול", עניתי "כן ,אבל זה הדור שלנו היום. אבל תראה רק כמה שונות לין ושיר מכל האלה שאנחנו פוגשים במסיבות , נראלך שהן יתנו למישהו רק לגעת בהן", ענה "לא וטוב שכך ,זה הכול חינוך מהבית ,אם מישהו יגע באחותי בשביל לזיין אותה אני אזיין לו את הפרצוף", צחקתי ואמרתי "וואלה כן" ,בזמן שהמחשבות שלי אומרות לי בדיוק את אותן מילים שאור אומר על לין ,שאם מישהו אחר שהוא לא אני רק יגע בה או יתקרב אליה זה לא יגמר טוב,זה יגמר בדם על הידיים שלי.
YOU ARE READING
אהבה אסורה
Romanceקוראים לי לין כהן , אני בת 18 בכיתה י״ב , יש לי אח שגדול ממני ב3 שנים ואנחנו החברים הכי טובים, יש לי שני הורים מושלמים ואת החברה הכי מהממת שיכולתי לבקש. הכול התחיל מהיום הראשון שאלמוג נכנס אליי הביתה, הפנים שלו,הגוף שלו , הכול היה כל כך מושך ויפה,לא...