אור נכנס ונעצר במקום, הסתכל עלינו המום ושנינו הסתכלנו עליו בעיניים כאובות ,לפני שמישהו הספיק להוציא מילה הוא רץ לעבר אלמוג והעיף אותו על הרצפה והתחיל לקלל אותו בכל הקללות הקיימות ,הם התחילו לריב מכות ואני צועקת בשמות של הבנים שיבואו לעזור.
גל ,רום ושיר מיד נכנסו והבנים ניסו להפריד ביניהם ואני שומעת את אלמוג צועק "תן לי להסביר", אור צועק לעברו בחזרה "מה יש להסביר ,יא חתיכת מזדיין", אני פשוט עומדת בצד ושיר מחזיקה אותי כדי שלא אתערב, גל ורום הצליחו לעצור את אור שהיה על אלמוג והחזיקו אותו משני צידי הידיים שלו ואלמוג היה על הרצפה, התכופפתי אליו ונתתי לו יד ,הוא נעזר בה וקם.
אור כמעט הצליח להשתחרר מהידיים של גל ורום ובא שוב לתקוף אותו ,אבל אני נעמדתי ביניהם וצעקתי כזאת צעקה, כשנראה גם הגיעה לשכנים שלנו "דיייי.אור, בבקשה", הוא צעק בחזרה לעבר הפרצוף שלי כשכולו אדום "זה החבר המסתורי שלך", לא עניתי וגל ורום אמרו לו להירגע והחזיקו אותו שלא יתקרב יותר כי הוא רק ניסה לצאת מהידיים שלהם.
"תעוף מפה" אור צעק פונה לאלמוג, "אחי ,תן לי ל" אלמוג התחיל לומר ואור קטע אותו בצעקה "אני לא אחיך. אני לא רוצה לשמוע אותך, תעוף לי מהבית ,עכשיו", אלמוג התחיל ללכת לכיוון הדלת ועצרתי אותו באמצעות היד שלי על החזה שלו.
אין לי מושג מאיפה היה לי את האומץ לצאת נגד המילה של אור ועוד במצב כזה, אבל זה פשוט קרה.
"לא, הוא לא יוצא .אנחנו נדבר כמו בני אדם" אמרתי, אור צעק "על מה נדבר לין, על מה? על זה שזיינתם לי את השכל שניכם ושיקרתם לי? על מה", השבתי מתקדמת לעברו "אור, זה לא ככה", שאל "אז איך זה לין? יודעת מה אני אפילו לא רוצה לשמוע".
אור ניסה להשתחרר מהידיים של הבנים ואמר רגוע יותר "שחררו, אני לא עושה כלום", הם שחררו אותו לאט ובאותה השנייה הוא פשוט רץ לאלמוג והתחיל להכניס לו אגרופים לבטן, פה כבר לא יכלתי להחזיק את עצמי יותר והתחלתי לבכות ,שיר החזיקה אותי בניסיון להרגיע אותי וגל ורום שוב ניסו להפריד רק שהפעם אלמוג גבר על אור ועלה מעליו, התכופפתי לעברו ותפסתי בפניו כדי שיסתכל עליי, בתקווה שיקשיב לי "די בבקשה, אני מתחננת אליך,תפסיק", הוא חשב כמה שניות בעודו מסתכל עליי ונעצר, קם ממנו ואמר "אם היית מקשיב ,זה לא היה קורה".
אור משותק לרצפה וכל הפרצוף שלו דם, נוזל לאלמוג דם מהאף ומהפה ואני יכולה להישבע שבחיים לא ראיתי אף אחד מהם ככה. אפילו לא כשהם רבו עם עידן.
שיר הלכה לאור ועזרה לו להתרומם מהרצפה ואני עמדתי ליד אלמוג ואמרתי לו באוזן בלחש "אל תעשה יותר כלום ,בבקשה", הוא הנהן והסתכל על אור בעצבים ואור הסתכל עליו בעצבים.
אור התרומם מהרצפה ,יצא מהחדר בלי לומר מילה וטרק את הדלת בחוזקה, נכנס לחדר שלו.
YOU ARE READING
אהבה אסורה
Romanceקוראים לי לין כהן , אני בת 18 בכיתה י״ב , יש לי אח שגדול ממני ב3 שנים ואנחנו החברים הכי טובים, יש לי שני הורים מושלמים ואת החברה הכי מהממת שיכולתי לבקש. הכול התחיל מהיום הראשון שאלמוג נכנס אליי הביתה, הפנים שלו,הגוף שלו , הכול היה כל כך מושך ויפה,לא...