ברגע שהתרחקתי מספיק מהבית שלו, הדבר הראשון שעשיתי היה להתקשר לשיר והתחלתי פשוט לבכות לה בפלאפון ,היא באה אליי הביתה מיד וסיפרתי לה על כל מה שקרה, היא עזרה לי להירגע.
לאחר שנרגעתי ושיר הכינה לי כוס תה, ישבנו בחצר "אמרתי לך שהוא יחזור, הוא מאוהב בך לין, רואים עליו, הוא בא עד לבית ספר בשבילך, הוא לא יוותר עלייך כל כך בקלות", השבתי באנחה "אה, אני לא יודעת, באמת. כן אני לא אשקר לך, אני שמחה שהוא בא כי סוף סוף הייתה לנו הזדמנות לדבר אבל גם אותה, אני כמו סתומה עצרתי, מצד שני אני אומרת נו הוא בא ומה? אני אמורה לחזור אליו כמו איזה כלבה", השיבה מתרוממת מעט מהספה "קודם כל, את לא סתומה, את אנושית. אם את בסערת רגשות ולא יכולה לדבר, אין שום סיבה שתדברי, כשתרגישי שאת מוכנה תדברי, כמו שהוא הרגיש מוכן ובא, ככה גם את, את לא חייבת לו כלום. דבר שני, אני מציעה שבאמת כשתדברו, תשמעו כל אחד את הצד של השני ואז כבר תחליטי מה לעשות, לא עכשיו בפזיזות, תיזהרי ממני, אני מכירה אותך", השבתי בחיוך "טוב, טוב. את צודקת", שיר שאלה "אבל לין, תגידי תאמת, כשהוא התקרב אליך ואמר לך את זה, מה הרגשת", השבתי בחיוך בלי לשים לב אפילו "וואו, הלב שלי דפק כמו לא יודעת מה, זה היה כל כך מוזר וגם כל כך לא רציתי שנזוז מזה", השיבה "כן ובסוף זזת ויצאת מהבית שלו", השבתי "ברור, מה הייתי אמורה לעשות, לחכות שהוא ינשק אותי? ממש לא", ציחקקה ואמרה "לא לא, את זה תשמרו לאחרי", "וואי אני חייבת להתחיל להכין כבר את האוכל להורים שלי לערב, אור אמור לאסוף אותי ב5 וחצי, אמרתי לך" שאלתי לא זוכרת, השיבה "לא, מזל שיש את אור", השבתי "חחחח שכחתי מזה, מכל היום הזה", השיבה "הכול טוב, אז מה מכינים?", שאלתי בחיוך "את נשארת איתי", השיבה "ברור, מה עוד יש לי לעשות חוץ מלעזור לחברה הכי טובה שלי להכין אוכל להורים שלה שחוזרים מחול?" אמרה בחיוך, השבתי "תודה תודה" בזמן שהתנפלתי עליה בחיבוק ושנינו נפלנו אחורנית על הספה וצחקנו.
נכנסנו למטבח, שמתי את הספלים בכיור ורציתי לקחת את הפלאפון שהיה על השיש למטען.
ראיתי כמה הודעות שנשלחו מאת:
"אלמוג אזולאי חבר של אור"
15:17 "אלמוג אזולאי חבר של אור"- לין ,אני מצטער שנפלתי עלייך ככה היום, אני מקווה שאת מרגישה יותר טוב ממקודם.
התכוונתי למה שאמרתי לפני שהלכת, אני אדבר איתך בימים הקרובים
15:18 "אלמוג אזולאי חבר של אור"- הגעת הביתה ?
15:35 אני – כןעניתי כלא מתייחסת להודעה הראשונה שלו כלל.
אני ושיר הכנו את כל מה שצריך בשביל שהבית יהיה להורים שלי וואו כשהם יבואו, הבית נראה די טוב ,המטבח נקי ומסודר.
בשעה 17 בערך שיר הלכה הביתה אחרי שהודתי לה על כל העזרה הענקית שלה והיא איחלה לי בהצלחה עם ההורים.
YOU ARE READING
אהבה אסורה
Romanceקוראים לי לין כהן , אני בת 18 בכיתה י״ב , יש לי אח שגדול ממני ב3 שנים ואנחנו החברים הכי טובים, יש לי שני הורים מושלמים ואת החברה הכי מהממת שיכולתי לבקש. הכול התחיל מהיום הראשון שאלמוג נכנס אליי הביתה, הפנים שלו,הגוף שלו , הכול היה כל כך מושך ויפה,לא...