הייתי מופתע מהשאלה הפתאומית ,כי הוא לא דיבר איתי על זה מאז שגילה על זה.
"לא ,שבוע הבא" השבתי, אמר "בוא, בוא רגע לבחוץ".
הוא יצא מהבית ואני אחריו, הדלקתי לי ולו סיגריה כשיצאנו מהבניין והוא אמר "אחי ,תקשיב רגע, לין היא כמו אחותי ואתה יודע את זה ,אני רק רוצה לוודא שאתה תתייחס אליה כמו שאמורים להתייחס אליה, לא משנה מה יקרה ביניכם", השבתי "תגיד,מה אתה דפוק? אני מאוהב בה כבר שנתיים ,גל", שאל מופתע "מה", השבתי "כן ועד עכשיו לא דיברתי איתה על זה, בגלל אור", שאל "נו ומה השתנה עכשיו", השבתי "השתנה שנשבר לי הזין כבר ,לראות אותה כל פעם ולא לעשות כלום במיוחד שאנחנו כן היינו מדברים אחד עם השנייה והייתי חייב כל פעם להסתיר את זה שאני מאוהב בה", גיחך לעצמו כשראה שהדם עולה לי לראש "טוב ,אחי תרגע ,הבנו שאתה מאוהב", השבתי בחיוך "לך תזדיין ,יא מניאק", הוא צחקק ואמר "אבל אלמוג ,התכוונתי למה שאמרתי ,לא משנה מה, אל תפגע בה ולא רק כי היא אחות של אור והוא יזיין אותך אם תעשה לה משהו. בגלל שהיא כמו אחותי והיא חשובה לי",השבתי "אל תדאג, כל עוד זה תלוי בי ,אני בחיים לא אפגע בה, אבל בכל זאת ,זה זוגיות אחי ,אתה יודע איך זה מתגלגל", אמר "אני יודע ,לא מתכוון לזה. זה בסדר, מריבות ,וויכוחים ,הכול טוב. אני מתכוון ,אתה יודע, בחורות, עניינים", השבתי "אני מזה לא שם אחי ,אומר לך את האמת , הן אפילו לא מעניינות אותי ,אתה יכול לראות גם עכשיו ,אני פה ,אבל אני מדבר עם לין בפלאפון והיא גם יודעת את זה. אם הגעתי למצב שאני אוהב בחורה ככה ,אז שום דבר אחר לא מעניין אותי", השיב "וואו, טוב הבנתי, זהו. זה מה שרציתי להגיד ושיהיה לכם בהצלחה", נתן לי חיבוק ואמרתי "תודה אחי , תגיד לא סיפרת את זה לרום או משהו נכון" שאלתי, השיב "לא סיפרתי לאף אחד, אל תדאג", השבתי "תודה אחי", הוא הנהן בחיוך ועלינו חזרה.
המסיבה נמשכה על השעה 2 בערך, את האמת שרק חיכיתי שהיא תגמר כי רציתי כבר לעוף הביתה לישון מרוב עייפות מהעבודה, אבל ראיתי שהחברים הקרובים נשארים, אז לא היה לי נעים ונשארתי וגם כי איתם אני הרבה יותר נהנה ,מאשר עם עוד 50 איש סביבי. תלוי מתי גם.
'נקודת מבט לין'
שיר הגיעה אליי בערך ב21:00, כמו תמיד הכנו לנו אוכל לפני הכול, כי אי אפשר לנקות ולהכין דברים על בטן ריקה וככה או ככה אור יחזור מאוחר ,אז יש לנו את הבית לעצמנו.
הכנו הום פרייז וסלט ירקות בצד ,לא כבד מדי לשעה ,מדויק.
"את יודעת שיצא לי לחשוב על זה ואני עד עכשיו לא מבינה ,איך אני ואלמוג נהיינו זוג בכלל, זה כאילו לא נתפס לי" שיתפתי אותה בזמן שאכלנו, שיר השיבה "דברים כאלה פשוט קורים ,את לא יכולה לדעת מתי ואיך ,אבל הם קורים",השבתי "אבל זה קטע, את יודעת ,כי לפני זה כשהיינו נפגשים ,היינו מדברים ואני הייתי כמו איזה אהבלה נלחצת ,נמנעתי מלדבר איתו אבל בו זמנית רק רציתי לדבר איתו", השיבה בצחוק "ככה זה אהבה,לין", שאלתי משנה נושא "תגידי, את עדיין מרגישה אליו משהו", השיבה בשאלה "למי,ללידור", השבתי "כן", ענתה "האמת שכלום, הוא אחלה ילד באמת ,אבל אני לא שם. כן הוא באמת בן אדם טוב ,אבל לא באמת אהבתי אותו ועכשיו בדיעבד אני שמחה שנפרדתי ממנו ,כי אחרת סתם הייתי מרגישה רע שכאילו שיחקתי בו", אמרתי "נכון ,אבל כן אהבת אותו? אני זוכרת שהיה שם משהו",השיבה "כן, אבל לא באמת ,כאילו האמנתי שכן ,אבל זה פשוט לא היה זה", אמרתי "יהיה טוב ,אני בטוחה שיצא מזה משהו הרבה יותר טוב", השיבה "אני מקווה", המשכתי בחזרה לנושא השיחה הקודם "בקיצור, אני אומרת שאני באמת ממש מאושרת עכשיו ,אבל גם ממש מבואסת בו זמנית", היא שאלה "בגלל אור", השבתי "כן ,אני מרגישה עם אלמוג שלמה ,אני לא יודעת להסביר ומי כמוך יודעת כמה רציתי אותו ועכשיו כשאני איתו אני מתה מפחד מהתגובה של אור וגם לא באלי שבגללי הם יריבו והחברות שלהם תהרס או שהקשר שלי עם אור יהרס", שיר שאלה "מה עד כדי כך ",השבתי "כן ,אני מכירה את אור, אבל אני ואלמוג החלטנו ששבוע הבא נספר לו ,בכל דרך שהיא .אנחנו לא יכולים יותר להסתיר את זה ואנחנו גם לא רוצים", שאלה "למה לא השבוע בעצם",עניתי "בגלל כל העניינים שקרו השבוע ,אין לי כוח לחשוב על זה ,זה סתם מכניס אותי ללחץ, מעדיפה יומיים רגועים אחרי כל הימים הרועשים האלה", אמרה "צודקת, אז תעשו את זה באמת ,אל תחכו ,זה סתם יפגע בו יותר", צחקקתי ואמרתי "איזה מאמי את ,ממש דואגת לאח שלי", צחקקה גם היא ואמרה "חחחח די ,יא כלבה", השבתי בחיוך "סתם סתם. מה גברת ?את לא רוצה לדעת מה ההפתעה" שאלתי, השיבה "יא נכון, שכחתי מזה ,נו דברי", אמרתי "אוקיי, אבל זה לא יוצא ממך", השיבה "ברור ,נו דברי כבר", המשכתי "אלמוג סיפר לי שאור סיפר לו שהוא רוצה אותך" אמרתי במהירות, היא הסתכלה עליי בהלם ואז חייכה ושאלה "מה ,באמת", השבתי בחיוך "כן", שאלה "אוקיי, נו ומה עוד הוא אמר", השבתי "זהו ,אז אני ואלמוג החלטנו שאתם מדברים בשבת ואני לא מוכנה לקבל לא", השיבה "מה אתם סתומים ,מה זה החלטנו? זה אנחנו צריכים להחליט מתי לדבר", השבתי "יפה שלי ,בואי אני אבהיר לך משהו ,אם לא הבנת. את ואור מאוהבים אחד בשני בדיוק כמו שאני ואלמוג היינו , אבל להבדיל מכם אני ואלמוג לא עשינו עם זה כלום במשך שנתיים ועכשיו אנחנו מצטערים על זה ואנחנו לא רוצים שאתם תעשו את אותה הטעות שאנחנו עשינו", שאלה "אוקיי, אבל מי אמר לך שהוא בכלל רוצה לדבר איתי על זה", השבתי "הוא אמר לאלמוג", אמרה ושמה את ידיה על הפה בהלם "יואו", שמתי את ידי על הברך שלה שקפצה מלחץ ואמרתי "תירגעי ,הכול טוב ,את לא אמורה לדבר, תהיי טבעית ,כשהוא יבוא הוא יבוא ואם הוא לא יבוא כנראה שתהיה סיבה ,אבל אלמוג אמר שהוא ידבר איתו", השיבה "לא הבנתי. אלמוג אומר לו לדבר איתי ,לא הוא בעצמו חשב על זה" שאלה, השבתי "לא . הוא רוצה לדבר איתך ,אבל אני יודעת שאין לו את האומץ בגלל שאת חברה שלי ,אז אלמוג מסביר לו או הסביר לו לא יודעת, שלי אין בעיה עם זה ,כי זה כביכול מה שאני אמרתי לאור שדיברנו ,אם את זוכרת", השיבה "כן ,זוכרת, טוב יאללה מה שיהיה יהיה", אמרתי "כן ואל תחשבי על זה כל השבת עכשיו ותהיי בלחץ,יהיה לנו כיף, נהנה בעזרת ה', אם הוא יחליט לבוא ולדבר ,מעולה. אם לא ,לא ,נבדוק את העניין אחרי", השיבה בחיוך "טוב ,לין תודה", שאלתי "על מה ,כפרה עלייך ,אני רוצה ששניכם תהיו מאושרים ,אתם בין האנשים הכי יקרים לי בעולם, שניכם" אמרתי את ההכי אמיתי שלי, התחבקנו ואז שיר שאלה "מה ,מי בא מחר, כל השמונה ", השבתי "לא, נראלך? מה את רוצה שאני אשתגע ,רק גל ,רום והיפה שלי", השיבה בצחקוק "רגע וכולם ישנים פה נכון", השבתי "כן , שלושתם שומרים שבת ,הארבע האחרים לא וגם הם החברים הקרובים יותר של אור", שאלה "אבל הם לא כזה ביחד, כולם", השבתי "לא ,הם בכלל היו ארבע ואז הם פגשו אותם איפשהו ונהיו כזה כמו חבורה כזאת ,אבל תכלס הם ארבע", השיבה "איזה קטע זה אבל שארבעתם כן וארבעתם לא", שאלתי "מה", השיבה "שומרים שבת", השבתי "חחחח ,כן .ככה יצא טוב", ענתה "כן ,טוב פצצה ,תכלס איתם הכי כיף וגם כיף ככה קצת ,מצומצם ,לא יותר מדי", השבתי "כן, יהיה כיף, אני רק מקווה שאור לא ישים לב, את יודעת", שיר אמרה שלחצה לי את היד בניסיון להרגיע "די ,תחשבי טוב יהיה טוב", גיחחתי ואמרתי "בהחלט".
YOU ARE READING
אהבה אסורה
Romanceקוראים לי לין כהן , אני בת 18 בכיתה י״ב , יש לי אח שגדול ממני ב3 שנים ואנחנו החברים הכי טובים, יש לי שני הורים מושלמים ואת החברה הכי מהממת שיכולתי לבקש. הכול התחיל מהיום הראשון שאלמוג נכנס אליי הביתה, הפנים שלו,הגוף שלו , הכול היה כל כך מושך ויפה,לא...