מצאתי את עצמי מתעוררת בשעה 08:00 מצלצול הטלפון שלי ,עניתי בלי להסתכל מי מתקשר "מה את עוד ישנה", "כן ,מה יש" שאלתי חצי רדומה, "פתחי את הדלת ,אני שעה מחכה" שיר אמרה מבעד לפלאפון, שאלתי כשהסתכלתי על השעה "מה, למה ככה מוקדם", השיבה "חמודה ,יש לנו מלא אוכל להכין ,יאללה. שבת נכנסת מוקדם", "טוב ,אני באה דקה" קמתי מהמיטה וירדתי לפתוח לה את הדלת ,עוד חצי רדומה.
היא נכנסה וחיבקה אותי "יאללה ,תתעוררי ,אני באנרגיות היום ,שטפי פנים ,תתארגני ותרדי יאללה, אני אכין לנו משהו לאכול בינתיים", חייכתי עם עין אחת סגורה והסתכלתי עליה "מה", השבתי "כלום, סתם חושבת על כמה אני צריכה להגיד תודה שיש לי חברה כמוך", היא חייכה ואמרה "אוווו, יפה שלי" ובאה לחבק אותי "תהיי בטוחה שגם אני", חייכתי ועליתי לחדר להתארגן.
אני על 3 שעות שינה, אבל משום מה האנרגיות של שיר משפיעות עליי ולטובה.
סיימתי להתארגן וירדתי למטבח שכבר השולחן מוכן עם פנקייקים ושוקולד מעל .
אכלנו בכיף ,צחקנו מלא, "מה זה הרעש הזה" אור שאל כשנכנס למטבח ,כשהוא עם בוקסר בלבד, צחקקנו שנינו ואמרתי "סליחה ,הערנו אותך", "כן" אמר במבט של אני מת לישון , מה נראלכן שאתן עושות רעש.
שאלתי כשהעפתי מבט על הבוקסר שלו "מה אור", הוא הבין למה התכוונתי "אז מה ,זאת שיר", שיר הורידה את הראש במבוכה ואור שינה נושא ושאל "מה זה, מה אתן אוכלות ",שיר השיבה "פנקייקים", שאלתי "רוצה", ענה כשמילא לעצמו מים "איזה רוצה ,אני חוזר לישון ,אני מת מעייפות", השבתי "טוב ,לך ,אנחנו נהיה יותר בשקט" ,הנהן ועלה חזרה.
המשכנו בשלנו ,פשוט יותר בשקט ,ניקינו את המטבח והתחלנו להכין את האוכל .
"אלמוג אזולאי חבר של אור"
10:45 "אלמוג אזולאי חבר של אור"- בוקר אור יפה שלי❤️
מה הולך?
10:52 אני- צהריים טובים בשבילי כבר 😂
סבבה ,איך אתה? התאוששת ?
10:53 "אלמוג אזולאי חבר של אור"- חחחחח למה מתי קמת?
10:53 אני- שיר העירה אותי ,ב8 הייתה פה כבר
10:53 "אלמוג אזולאי חבר של אור"- איזה שיר זאת ,לא נורא ,תשלימי שעות שינה
10:54 אני -ממש
10:54 "אלמוג אזולאי חבר של אור"- תגידי אור קם ?
10:54 אני- קם וחזר לישון, למה?
10:54 "אלמוג אזולאי חבר של אור"- קבענו שנלך ביחד לסופר
10:54 אני- אההה, הוא אמר לי שהוא הולך בצהריים אז בטח הוא יעדכן אותך יותר מאוחר
10:55 "אלמוג אזולאי חבר של אור"- טוב מאמי ,מה את מכינה היום?
10:55 אני- מה אתה אוהב?
10:55 "אלמוג אזולאי חבר של אור"- אותך
10:55 אני- חחחחחח נו באמת , מה להכין לך?
10:55 "אלמוג אזולאי חבר של אור"- סתם לא אכפת לי, אוהב הכול , כל מה שתכיני מבורך
10:55 אני- תיזהר ,אני מכינה נדיר, אתה תהיה חייב לאכול מהכול
10:55 "אלמוג אזולאי חבר של אור"- את עוד חייבת לי פסטה
10:55 אני- תקבל , אל תדאג תינוק
10:55 "אלמוג אזולאי חבר של אור"- תינוק התחדשנו😅
10:55 אני- אני רק ממשיכה את מה שאתה התחלת😉
10:56 "אלמוג אזולאי חבר של אור"- אני אוהב אותך❤️
10:56 אני- גם אני אוהבת אותך❤️
YOU ARE READING
אהבה אסורה
Romanceקוראים לי לין כהן , אני בת 18 בכיתה י״ב , יש לי אח שגדול ממני ב3 שנים ואנחנו החברים הכי טובים, יש לי שני הורים מושלמים ואת החברה הכי מהממת שיכולתי לבקש. הכול התחיל מהיום הראשון שאלמוג נכנס אליי הביתה, הפנים שלו,הגוף שלו , הכול היה כל כך מושך ויפה,לא...