Part 33

615 15 6
                                    

'נקודת מבט אור'

אני לא מבין מה הקטע של הילד הדפוק הזה, למה הוא היה צריך לבוא עד לפה בשביל לדבר איתה ועוד לריב איתו עוד פעם.

אני יודע שהוא בא לפה כי הוא ניסה לחזור אליה, אבל אין לי מושג מה היא הגיבה לו על זה ואני מאוד מקווה שהיא לא הסכימה.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

שיר נשארה בחוץ בזמן שהם נכנסו והתקרבה אליי "אור, הכול טוב", השבתי "לא, לא הכול טוב. למה את לא מספרת לי על זה" שאלתי, השיבה כשהתרחקה מעט אחורה "מה הייתי אמורה לספר לך", עניתי בעצבים "שאלמוג היה פה ורב מכות עם האידיוט הזה", השיבה "אם כמו שאמרת לי, שניהם אנשים לא רלוונטיים בחיים שלך, אז הם לא אמורים לעניין אותך, אז שחרר אותם, תתעלם מזה", עניתי "אבל לין היא כן בן אדם שרלוונטי בחיים שלי והוא בא בשבילה והוא רב איתו בגלל משהו שקשור אליה, אז הייתי אמור לדעת על זה", השיבה "כן, אולי היית אמור. אבל לא אני זאת שהייתי צריכה לספר לך, זה לא התפקיד שלי", המשיכה ואמרה כשהתקרבה והחזיקה לי את היד "תבין אור, זה שאנחנו זוג לא אומר שאני הולכת לפתוח על החברה הכי טובה שלי שהיא במקרה במקרה גם אחותך וגם להפך, אני לא הבן אדם הזה", השבתי לאחר כמה שניות של מחשבה "טוב, כנסי שלא תאחרי", אמרתי והלכתי לרכב.

לא רציתי להאריך בדיבור מולה כי הייתי עצבני על אלמוג ולא רציתי שכל העצבים שלי יצאו עליה.
חשבתי על זה כל הדרך לעבודה והבנתי שהיא צודקת, שהיא לא זאת שאמורה להיות ביני לבין לין, אנחנו צריכים לדבר ולפתור לבד את העניינים שבינינו ולא כל דבר שקורה שיר צריכה להעביר בינינו, אנחנו מספיק בוגרים.

אז שלחתי לה הודעה אחרי שנרגעתי קצת.

"אשתי❤️"

09:48 אני- חשבתי על זה כל הדרך לעבודה ווואלה את צודקת, את לא אמורה להיות זאת שביני לבין לין ,בגלל שאת החברה הכי טובה שלה והבת זוג שלי, אוטומטית אני חושב שאת חייבת לספר לי על כל דבר שקורה לה וזה לא נכון, אני מצטער שנתתי לך להרגיש שאת אשמה, את לא הבעיה, אני הבעיה פה
09:52 "אשתי❤️"- אור, אני באמת מבינה את הצד שלך אבל אתה חייב להבין גם אותי. אני שמחה שהבנת את זה עכשיו כי אני באמת אוהבת את שתיכם מאוד ואני שונאת להיות ביניכם
ובקשר למה שקרה עם אלמוג ועידן, שחרר את זה, תן לזמן לעשות את שלו, זו דעתי לפחות, אל תכניס לעצמך למוח יותר ממה שכבר יש לך שם, כי יש מספיק .
אני צריכה אותך איתי לעוד הרבה הרבה זמן🤍
09:54 אני - אל תדאגי, אני אהיה שם כל עוד לא תתני לי ליפול
אני אוהב אותך❤️
09:54 "אשתי❤️"- גם אני אוהבת אותך❤️

'נקודת מבט לין'

שיר סיפרה לי מה היא אמרה לאור בחוץ ומה שהוא רשם לה, אני איתה בקטע הזה ואני שמחה שהוא הבין את מה שהיא הסבירה לו בסופו של דבר.

אהבה אסורהWhere stories live. Discover now