Part 27

430 15 9
                                    

'נקודת מבט אור'

אני יודע ששיר צודקת ,אני חייב לדבר איתה ,איתה לפחות .
היא אחותי ,אני לא יכול פשוט לא לדבר איתה, ההורים שלנו אמורים לחזור עוד כמה ימים ואני לא מוכן שהם יחזרו מהחופשה שלהם לבית כזה מפורק, אחרי שכל החיים הם רק שמרו על הקרבה בין כולנו.

וכן, אני סטוציונר מסריח.
אבל אני לא מוכן לבוא ולהודות בפני אלמוג, שכן, יכול להיות שטעיתי בתגובה שלי, כי יכול להיות שהוא באמת אוהב אותה כמו שהיא ושיר טוענות, אבל עדיין אני לא מוכן שזה יקרה ביניהם.

אבל עצם העובדה שהוא שיקר לי והיה עם אחותי הקטנה מול העיניים שלי צובט לי בלב ואני כל כך שונא אותו על זה וזה נותן עוד כיוון למחשבה שאולי דווקא צדקתי מאוד בתגובה שלי.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

עליתי לחדר של לין בזמן ששיר חיכתה למטה, ניסיתי לפתוח אבל הוא היה נעול, אז דפקתי.

אחרי כמה נקישות הדלת נפתחה ולין עמדה בוכה בפיגמה, היא באה לסגור את הדלת חזרה בשנייה שראתה אותי ,אבל הספקתי לעצור אותה "רגע", היא פתחה בחוזקה את הדלת ושאלה בצעקה "מה", פשוט נכנסתי לחדר והתיישבתי על המיטה הלא מסודרת שלה ,סימנתי לה לשבת לידי והיא נעמדה מולי "אני לא רוצה לשבת, מה אתה רוצה", השבתי כשנעמדתי גם אני "אין בעיה ,נעמוד שתינו", השיבה בקרירות "סבבה", שאלתי "עכשיו את מוכנה להקשיב ולדבר", השיבה "אה ,פתאום אתה רוצה לדבר, מה קרה? כשלך זה נוח זה בסדר וכשלי נוח זה לא", השבתי "אל תתחילי איתי עכשיו ,לין .הייתי צריך את הזמן הזה לחשוב ,חשבתי והחלטתי לבוא לדבר איתך", השיבה "יופי שהחלטת עכשיו", השבתי בעצבים בזמן שהתיישבתי על המיטה שוב "שבי", היא גלגלה לי עיניים והתיישבה כמעט בקצה השני של המיטה, "אני רוצה שתספרי לי הכול , מהתחלה", שאלה "למה", השבתי "כי אני רוצה לדעת איך הגעתם בכלל למצב הזה", השיבה "למה אני צריכה לספר לך? כדי שתתעצבן ולא תבין אותי עוד פעם" שאלה, השבתי "לין, עכשיו אני פה להקשיב לך. את מוכנה לדבר תדברי, את לא רוצה, אני לא אכריח אותך".

היא נשמה עמוקות והתחילה לדבר "זה התחיל לי מהיום הראשון שראיתי אותו כשהבאת אותו לכאן, ידעתי שאתה לא תסכים לזה ובגלל זה גם לא עשיתי עם זה כלום ופשוט המשכתי הלאה", "נו" דחקתי בה, "ואז באותו יום שגיליתם על עידן ,התנשקנו" אמרה את המילה האחרונה בפחד.

העברתי את ידיי מאחורי השיער בעצבים ,מנסה להישאר מאופק.
אני לא יודע איך אני בכלל מצליח להקשיב לה ולא לצאת עליה על 200, אבל אני כן יודע שאם אני אראה את אלמוג זה יגמר בדם.

"למה?זה בא ממך", השיבה "לא ,ממנו. בכלל לא ידעתי אם הוא רוצה ואז הבנתי שגם הוא" עצרה לרגע ושאלתי "גם הוא מה", השיבה "עזוב, סתם יסבך את מה שכבר מסובך", שאלתי שוב "גם הוא מה, אוהב אותך", היא לא ענתה ופשוט הנהנה ושאלתי "ומה גורם לך לחשוב שזה נכון ,מה שהוא אומר", ראיתי שהיא התעצבנה מהאמירה שלי וענתה "הוא ,בדיוק הוא .למה אתה חושב שהוא בן אדם בלי רגשות, אני לא מבינה את זה", השבתי "לא, אבל הוא חי על סטוצים לין", השיבה כשראו לה את הורידים במצח מרוב שהייתי עצבנית "אז מה? למה אתה לא חיית על סטוצים נו בחייאת ,אל תזיין לי תשכל. מאז שיש לך את שיר ומאז שידעת שאתה מאוהב בה זה היה שונה ואלמוג בדיוק כמוך", השבתי נזכר בפתאומיות לאחר שחיברתי את החלקים בראשי "רגע .באמת בפעם האחרונה שהיינו במסיבה עם אותה בחורה שסיפרתי לך עליה, הוא לא התייחס אליה בכלל והוא גם רצה ללכת, מה שמאוד לא היה אופייני לאלמוג", השיבה "בדיוק ,אתה רואה?אתה פשוט לא ידעת שאנחנו זוג ,אבל תראה", השבתי "בסדר, זה לא משנה ,אני לא סומך עליו שהוא יהיה איתך ובכללי אף אחד מהחברים שלי ,אין ביניכם שום קשר", שאלה כשקמה עצבנית ממקומה נעמדת מולי "למה? אתה משגע אותי אור. למה אין בינינו קשר? אנחנו אוהבים אחד את השני ,מה זה קשור שאתה חבר שלו, למה מה שיר לא חברה שלי", השבתי "שיר זה לא אלמוג", השיבה "טוב, אני מבינה שאין לך את הטיפת שכל שחשבתי שיש לך ,מה אתה רוצה ממני" שאלה , השבתי קם ממקומי גם אני "זהו ,רק רציתי להבין", שאלה "אוקיי ולאיזה מסקנות הגעת ממה שהבנת", עניתי "הבנתי שאתם לא תהיו ביחד ,כי אני לא אתן לזה לקרות ואני מבקש ממך לין ,תכבדי את הבקשה שלי", אמרה בתסכול "למה אתה חושב אבל שאתה יכול להחליט על הכול ,מה זה קשור אלייך בכלל ,למה אני מתערבת לך בזוגיות עם חברה שלי", השבתי "לא ,אבל עוד פעם אני מסביר לך שזה שונה", השיבה "אוף אוף אמאלה ,למה זה שונה ,בוא תסביר לי" שאלה, השבתי בשאלה- לא מתייחס למה שהיא שאלה "תעני לי בכנות, את אוהבת אותו", השיבה אחרי שהסתכלנו אחד לשנייה בעיניים מבלי להזיז אותם לרגע במשך כמה שניות "כן, כן. אני אוהבת אותו אור ,אני אוהבת אותו כמו שלא אהבתי אף אחד בחיים שלי".

אהבה אסורהWhere stories live. Discover now