'נקודת מבט לין'
אני שוכבת על המיטה ומדפדפת באינסטגרם ופתאום שיר נכנסת ואומרת "את לא מבינה",שאלתי "מה קרה",ענתה "בעלך פתח לי את הדלת ו",שאלתי בסקרנות "נו מה הוא אמר לך דברי ",ענתה "הוא שאל אותי כזה את בעיניינים כדי לבדוק שאני יודעת כנראה ואז כזה עשיתי כן עם הראש והוא אמר לי בשקט תמסרי ללין שאני אוהב אותה",הלב שלי קפץ מאושר,קמתי מהמיטה וחיבקתי את שיר כשאני מקפצת עם הרגליים ושיר כולה מחויכת "טוב תירגעי תירגעי שאור לא ישמע אותך",הסתכלתי עליה ואמרתי לה "שיר אני מאחלת לך שיבוא יום ואור או כל אדם אחר שאת אוהבת יגיד לך את זה ואז את תביני למה אני ככה מאושרת",היא חייכה וענתה "בעזרת ה' מהפה שלך לאלוקים",צחקנו שנינו,התחבקנו ,שמנו פיגמה וירדנו למטה לקחת חטיפים ולראות סרט בסלון,לקחנו לנו חטיפים ושמנו סרט בנטפליקס,התחלנו לראות ואור בדיוק יצא מהמקלחת עם מגבת מלופפת על הגוף התחתון שלו,זה ככה אצלו תמיד ,הוא תמיד יוצא עם תחתונים או עם מגבת כשאין אנשים וגם אם יש הוא לא ממש שם על זה אז מי זאת שיר בשבילו
הוא בא ואמר "לין מחר ברבע ל8 אנחנו אצל אלמוג אמרתי לו
כבר ",עניתי "סבבה אבל רגע" אמרתי כשהוא בא להסתובב חזרה למעלה,"אפשר להגיד לך משהו בלי שתתעצבן",ענה "דברי" והתיישב,עניתי והתיישבתי מולו ברצינות "תקשיב לי רגע אני לא רוצה שמחר אתם תבואו שתי עצבניים ותעשו שוב את מה שכבר קרה היום אור זה יכול להוציא אתכם רק עם נזקים",ענה "איזה נזקים לין מה כבר יקרה",עניתי "במקרה הכי גרוע אתה תמות ובמקרה הפחות גרוע יזמינו לכם משטרה ואז מה, לא מספיק מה שיש למשטרה כבר עליכם אתה רוצה עוד ואז מה אתה מעדיף שאני אשאר בבית לבד בלעדייך ואז עוד יותר תפחד עליי",הוא חשב כמה שניות וענה "לין אל תדאגי זה לא יקרה" ,הוא כל כך עומד על שלו,אי אפשר לשנות את הדעה שלו לא משנה מה,אמרתי "טוב " בלת ברירה,הוא עלה לחדר ואמרתי לשיר "לא לא את יודעת מה חכי רגע אני רוצה לדבר איתו ולראות מה העניין אני בטוחה שזה משהו שיותר גדול מהסיפור שלי",אמרתי לה ועליתי לחדר שלו,דפקתי בדלת "מה" שאל,התיישבתי על המיטה שלו אחרי שהוא כבר שם בוקסר והוא התיישב לידי ,התחלתי "אור בבקשה עזוב רגע את הסיפור שלי עם עידן בצד אני רוצה לדבר רגע עלייך אני יודעת שזה משהו אחר אור משהו אחר קרה לך איתו ואתה לא מספר לי ",ענה כשהוא נראה מוטרד יותר ממקודם "זה כלום ,לא קרה בינינו כלום",אמרתי "אור אל תשקר לי כמו שאני סיפרתי לך והיה לי קשה ואתה יודע את זה גם לי מגיע לדעת גם אם זה קשה לך אני אוכל לעזור לך אני רואה שיושב עליך משהו ואתה פשוט לא מספר אותו לאף אחד אתה מחזיק אותו עם עצמך בלב וזה כבר מרגיש לי הרבה זמן ככה",ענה "מאיפה את יודעת",עניתי "כי אני יודעת אנחנו אחים אחים מרגישים דברים כאלה במיוחד שאנחנו כאלה קרובים",ענה אחרי כמה שניות שחשב "טוב אני אספר לך" ,התקרבתי אליו יותר והוא התחיל להגיד "את זוכרת שלפני שנה אני ומיקה היינו זוג כמה חודשים ונפרדנו",עניתי "כן זוכרת נו",המשיך "אז בזמן הזה שהיינו ביחד היא בגדה בי",עניתי "מה עם מי",ענה "עם עידן הבן אלף זונה הזה",עניתי בהלם "איזה עידן",ענה "בדיוק מי שאת חושבת, בגלל זה אני כל כך שונא אותו ובגלל זה לא רציתי שהוא יהיה לידך עוד לפני שזה קרה לך כשרק סיפרת לי עליו ידעתי כמה הוא בן אדם חרא ובן זונה לא קטן אבל ידעתי שאם אני אעשה לו משהו את תתעצבני עליי ותחשבי שאני רוצה לרעתך",עניתי "אז למה לא סיפרת לי",ענה "התביישתי ,התביישתי להגיד למישהו שהחברה שלי בגדה בי בזמן שהייתי הכי נאמן לה והכי אהבתי אותה",שאלתי "דיברת איתה מאז",ענה "היא דיברה איתי אני לא רציתי לראות אותה ,אפילו באותו יום כשראיתי את זה בבית שלה אז זה היה בדיוק כמו שקרה היום דפקתי לו מכות רצח ופשוט יצאתי משם ואז היא ניסתה לדבר איתי ולא רציתי לשמוע ממנה אז נפרדתי ממנה", שאלתי בחשש "וזה עדיין פתוח אצלך כאילו אתה עדיין אוהב אותה",הוא הסתכל עליי ואמר "לא לין אני לא יכול לאהוב בן אדם שבגד בי ,שעשה משהו שעושה לי רע ובגלל הבת זונה הזאת הייתי בדיכאון של כמה חודשים טובים אבל זה לא יקרה יותר כי אני לא אתן לבחורות כלבות להיכנס לי יותר ללב" ראיתי אותו על סף בכי ופשוט חיבקתי אותו,בזמן החיבוק אמרתי לו "אתה צודק, מגיע לך את ההכי טובה בעולם ואני מצטערת שלא הקשבתי לך",ענה כשקם מהחיבוק "מעכשיו לין ולתמיד כל דבר שקורה את מספרת לי לא משנה מה ",עניתי כשאני כועסת על עצמי על כל הקטע עם אלמוג ,אני יודעת כמה קשה לאור עם זה שאנשים לא מספרים לו את האמת ומשקרים לו,במיוחד עם אנשים שקרובים אליו "טוב גם אתה אבל",ענה "כן" ,אמרתי "ואור היא לא שווה אותך בשום צורה אל תחשוב שאתה עשית משהו לא בסדר זו היא הכלבה ואני בטוחה שאתה תמצא מישהי שתאהב אותך ואתה תאהב אותה ותהיו הכי מאושרים שיש",הוא ענה ״תודה לין״.
חייכתי ויצאתי מהחדר כשאני כולי לחוצה מה לעשות,ירדתי לסלון והתיישבתי בספה ,ברגע שהתיישבתי שיר שאלה "מה קרה לין",עניתי "אני לא יודעת מה לעשות שיר אני לא רוצה לשקר לאור לא מגיע לו",שאלה "מה קרה אבל מה הוא אמר לך",עניתי "זה לא משנה מה הוא אמר זה משנה שאני יודעת שהוא בן אדם ששונא את זה שאנשים שקרובים אליו משקרים לו",ענתה "אז מה את רוצה לעשות",עניתי "אוף לא יודעת שיר אין לי כוח לזה כבר",ענתה "למה אין לך כוח הכול בסדר הכול יסתדר אני בטוחה",עניתי "טוב יאללה לא יודעת אני מקווה שאני אצליח לעבור את מחר בשלום ואיכשהו לגרום להם לרדת מעידן ואני צריכה שתעזרי לי ואחרי זה כבר אני אדבר עם אלמוג שנדבר עם אור",ענתה "ברור אבל זה קצת בעיה איתם את יודעת",עניתי "אני יודעת תחשבי מה זה בשבילי ",היא ענתה וצחקה "אני לא רוצה לדמיין אפילו",צחקקתי גם אני מהסיטואציה המצחיקה הזאת שחבר של אח שלי הוא הבן זוג שלי עכשיו,החבר הכי טוב שלו עם כמה שזה מצחיק זה גם מפחיד ,כי עוברות לי כל כך הרבה מחשבות של אם ניפרד ואם נריב ואיך נספר ומה נספר ומתי נספר ועוד קודם איך אור בכלל יקבל את זה ואם כל זה לא מספיק עוד הם שניהם משתפים פעולה בשביל לרצוח את עידן והדבר שהכי מפחיד אותי הוא שהם יכולים להיכנס לכלא שניהם ואני אשאר לבד.
אחרי שראינו את הסרט ,השעה הייתה כבר 00:05 עלינו לחדר לישון ,שמתי את הפלאפון לידי בשידה ושמעתי צליל הודעה,פתחתי אותה וראיתי על הצג "אלמוג אזולאי חבר של אור״
אלמוג 00:07 - יפה שלי ,אני אוהב אותך ,לילה טוב
אני 00:07 - גם אני אוהבת אותך,לילה קסום
חיוך עלה על הפנים שלי ושיר אמרה "אווו חמודים״
רציתי להחליף את השם שלו ,היו לי כל כך הרבה רעיונות אבל העדפתי בינתיים להשאיר ככה שלא יקרה מצב שאם אור פתאום יראה משהו שלא יסיק מסקנות לבד.
YOU ARE READING
אהבה אסורה
Romanceקוראים לי לין כהן , אני בת 18 בכיתה י״ב , יש לי אח שגדול ממני ב3 שנים ואנחנו החברים הכי טובים, יש לי שני הורים מושלמים ואת החברה הכי מהממת שיכולתי לבקש. הכול התחיל מהיום הראשון שאלמוג נכנס אליי הביתה, הפנים שלו,הגוף שלו , הכול היה כל כך מושך ויפה,לא...