'נקודת מבט לין'
אחרי שהוא אמר לי את זה הלב שלי קפץ, התחילו לי פרפרים כמעט מכל מגע או אפילו דיבור שלי איתו רק שעכשיו זה כבר עלה דרגה, הרגשתי שהפרצוף שלי נהיה אדום כמו עגבנייה ,שמתי את היד שלי על הצוואר שלו והראש שלי טמון בתוכו ,איזה ריח יש לו, הריח הכי טוב שהרחתי מימי, חייכתי אליו כולי מוסמקת בעודו מסתכל עליי ושואל אותי "פעם ראשונה שאמרו לך משהו כזה", עניתי "לא", שאל "אז למה את ככה נבוכה", עניתי "כי אתה אמרת לי את זה" ,הוא חייך וצחק בקטנה ואמר "אני שמח שאני היחיד שהסמקת ממנו", שאלתי נבוכה "ממה את שמח דפוק", ענה "הנה הנה בדיוק מזה מהפרצוף היפה והקטן שלך כשכולך אדומה מהמבוכה של מה שאמרתי", עניתי "דייי" וחייכתי ,אמר "אני אוהב אותך הכי בעולם והלוואי שכל החיים תסמיקי ככה ,אבל רק ממני", שאלתי מהססת "כל החיים?", ענה "כל החיים" וחיבק אותי שוב ויצאתי מהרכב.
דפקתי בדלת הבית כשאני מודעת לכמות השיחות שאור התקשר אליי ושיר התקשרה אליי ,כנראה כי אור התקשר אליה לבדוק אם אני אצלה, הדלת נפתחה אחרי כמה דפיקות ושיר עמדה שם ושאלה "איפה היית מפגרת", עוד לפני שהספקתי לענות אמרה "אור עוד שנייה מת פה ,למה את לא עונה" שאלה, שאלתי מתעלמת ממה שהיא אומרת לי "איפה הוא",ראיתי אותו מתקדם לכיווני והגיב לי לשאלה "הוא פה", הסתכלתי עליו במבט שמראה כמה שאני מאוכזבת ממנו והוא הסתכל עליי בלי לומר מילה ופשוט
נכנסתי לחדר, לא יכולתי אפילו ללכת לדבר איתו.'נקודת מבט אור'
אוף למה אני כזה מפגר ,איך הגעתי למצב שאני עושה לאחותי הקטנה בדווקא כדי שהיא תתעצבן ומביא בחורה הביתה למרות שאני יודע שהיא מתעבת את הבנות האלה והן כל כך מגעילות אותה ,עכשיו אני גם יגעיל אותה עוד יותר.
אז מה עשיתי בזה? וזה למה כי אני מטומטם וחושב שאני מחליט על כל פיפס שלין עושה כי מרוב שכשהייתי ילד רציתי עוד אחים ולא היה לי את זה ורק לין הייתה והתחברנו עוד בתור ילדים אני מרגיש אחריות עליה מאז ומתמיד. אבל היא מחרפנת אותי, בהתחלה היא לא סיפרה לי על מה שקרה במסיבה המזדיינת הזאת ועכשיו יש לה מישהו והיא לא מספרת לי . אבל בתכלס היא לא חייבת לספר לי כלום ,אבל אני הדפוק שנתקע על זה שהיא כן ואני כל כך פוחד לאבד אותה כי אני יודע שאני אשאר לבד אם היא לא תהיה לצידי וזה ישבור אותי כי היא באמת חשובה לי , אני חושב שהיא היחידה שבאמת יכולה להבין אותי בלי לשפוט אותי ישר, היא תומכת בי ודואגת לי תמיד בתור אחות.זה נשמע מוזר אפילו לי שיש לנו קשר ממש חזק כזה של אחים ,כי בדר"כ זה לא קורה הרבה בין אחים אבל אצלנו זה שונה ,אנחנו מוכנים למות אחד בשביל השני ובכל זאת כמו בכל זוג אחים יש לנו גם מריבות וויכוחים .
YOU ARE READING
אהבה אסורה
Romanceקוראים לי לין כהן , אני בת 18 בכיתה י״ב , יש לי אח שגדול ממני ב3 שנים ואנחנו החברים הכי טובים, יש לי שני הורים מושלמים ואת החברה הכי מהממת שיכולתי לבקש. הכול התחיל מהיום הראשון שאלמוג נכנס אליי הביתה, הפנים שלו,הגוף שלו , הכול היה כל כך מושך ויפה,לא...