Part 11

516 13 1
                                    

'נקודת מבט לין'

כשעליתי לחדר פשוט הרגשתי שיורדות לי דמעות מרוב שעצוב לי על כל המצב שנוצר, כאילו יותר מדי דברים ביחד ,הכול התערבב לי ובעיקר המצב עם אור ואלמוג ,בינתיים עוד לא קרה כלום ואור לא יודע בכלל ואני כבר בוכה על זה . אז מה יהיה בהמשך אני לא יודעת אבל אני באמת מקווה שזה יסתדר.

כששמעתי דפיקה בדלת חשבתי שנעלתי את הדלת אבל למרבה המזל ,לא נעלתי אותה ואלמוג נכנס ,בדיוק כשהייתי צריכה אותו ,את החיבוק שלו ,את החום שלו.

אחרי שדיברנו ואלמוג יצא מהחדר ושיר נשארה איתי ,סיפרתי לה מה שהיה וירדנו למטה אחרי ששטפתי את הפנים וארגנתי את עצמי מחדש.

ראינו שם את כל הבנים שהצטרפו ,חיבקנו את כולם ,כמובן שבכל חיבוק אלמוג לא הסיר ממני את העיניים אבל הוא יודע שהם כמו אחים בשבילי, אבל הם באמת (לעומתו).

ישבנו כולם סביב השולחן והם שמו שירים ,היה איזה 4 בקבוקים על השולחן, של וודקה ,ויסקי , מלא אקסלים ושמפניה לי ולשיר כי אנחנו לא מתחברות לשאר הדברים ,רק לאקסל ולשמפניה וגם זה פעם ב...

דניאל פתאום אמר "בואנה איך מתאים על האש עכשיו", גל "וואלה כן ,יכול לבוא בטוב עכשיו", אור "אז יאללה ,מי קונה בשר" שאל, הם החבורה הכי ספונטנית שראיתי ,הם יכולים ב10 דק לסגור טיסה לחול ,אבל זה כל היופי בהם.
שרון "אני, יאללה דניאל שי ואביב באים איתי ", אביב "יאללה כפרה", שי "יאללה", אני ממש שמחתי כי הייתי די רעבה אז חשבתי שבטח הם יזמינו בהמשך הערב סושי או משהו אבל על האש בא לי ממש בטוב עכשיו , אלמוג אמר לפני שהם יצאו "אז אתם תקנו בשר ,אבל טוב לא של טמבלים דניאל וסלטים שתייה ואנחנו נארגן פה" , אור אמר "כן בדיוק יאללה אני סומך עליכם, תקנו בשר טוב וגחלים אל תשכחו".

טוב כנראה שזה הולך להיות עד מאוחר אבל הולך להיות כיף ברמות, הכי מצחיק זה לראות את הבנים משתכרים ואז עושים שטויות , יצא לי הרבה פעמים להציץ עליהם מהסלון כשהם ישבו בחצר וכל פעם מחדש נקרעתי מצחוק על מישהו אחר.

אני ושיר התחלנו להכין את השולחן שיש בחצר , הבנים פשוט ישבו על הספה בחצר ושרו שירים וצפו בנו .
שמתי בדיוק צלחות ואז שמעתי מאחורי קול "אתן צריכות עזרה" אלמוג שאל , הרגשתי אותו ממש לידי למרות שהוא היה כמה מטרים ממני ועניתי "לא,תודה אבל", הוא חייך וחזר לשבת עם הבנים.

"לא לא אחי ,מי אוכל את זה, תביא כבש במקום" אור דיבר עם אחד הבנים שנסעו לקניות, "כן מעולה יאללה תבואו כבר כולם פה רעבים" אמר ,הוא הסתכל עליי בזמן שאני אומרת לו "שלא ישכחו מרשמלו", הוא חייך ואמר לפלאפון "והפרינססה מבקשת מרשמלו", חייכתי ואמרתי לו "תודה" והוא ניתק .

אלמוג ורום התחילו לסדר את המנגל והתחילו להדליק עם גחלים שהיו לנו כבר בבית, לבנתיים. תמיד כשהבנים היו עושים על האשים והייתי יושבת בבית וצופה בהם אז תמיד אלמוג ואור היו אלה שעל המנגל ותמיד אור היה מכין לי צלחת ומעלה לי לחדר והיה יוצא להם פשוט מושלם , הבשר היה מתפורר בפה .

אהבה אסורהWhere stories live. Discover now