סיימתי לחטא לו והוא יצא ואלמוג נכנס בלי שקראתי לו ופשוט התיישב ,עמדתי בין שתי רגליו וחיטאתי לו את הפצעים ואמרתי כשהתחלתי "זה יכאב טיפה",אחרי כמה שניות הוא אמר "לין אני מצטער ",שאלתי ״על מה ",ענה "על אתמול שניסיתי לנשק אותך",שררה שתיקה של כמה שניות והוא המשיך " עכשיו אני מבין שזזת ולא רצית בגלל מה שקרה אתמול אני צודק או ש...״ ,עניתי "זה כן היה בגלל שפשוט לא יכולתי לנשק מישהו אחרי מה שהזין הזה עשה לי ",שאל "ועכשיו את כבר חושבת שאת מוכנה", עניתי מהססת "עכשיו אני,אני חושבת שכן",הוא חייך ותפס במותניי כשהוא יורד מהשיש ואז ביד אחד שלו תפס את הצוואר שלי וביד השנייה את המותן שלי,הוא שם את שפתיו על שלי בעדינות וזו הייתה הנשיקה הראשונה שלי(לא כולל את מה שקרה אתמול כמובן) והיא הייתה כל כך מושלמת ברמות שלא רציתי שזה ייפסק,היו לי פרפרים בבטן,הייתה כל כך הרבה תשוקה ואז הוא עצר ואמר "לין רגע אני לא יכול לעשות את זה",עניתי מבולבלת "מה לא יכול רגע אחד אתה מנשק אותי ורגע אחד אומר לי שאתה לא יכול אני לא מבינה ",ענה "זה אור אני לא יכול לעשות לו את זה",עניתי "אלמוג אני גם חושבת כל הזמן על אור אבל.. ",קטע אותי ואמר "אבל מה אני אוהב אותך כבר שנתיים פאקינג שנתיים מזויינות ופעם אחד אפילו לא יכלתי להגיד לך את זה ,פעם אחת לא יכלתי לגעת בך ולהגיד שאת שלי ולא של אף אחד אחר לין" עצר במשפט והתקרב אליי בשנית "אני אוהב אותך",לא הצלחתי לענות,לא ידעתי מה ואיך,הוא המשיך במשפט "יודעת מה זין על כולם" ושוב הטיח את שפתיו על שלי והפעם בהרבה יותר אגרסיביות אבל בכל כך הרבה אהבה,הוא הצמיד אותי אליו יותר ויותר והרגשתי שהלב שלי דופק על 200,ברגע שהתנתקנו שאלתי אותו בתמימות ״מה עכשיו",ענה "עכשיו את שלי ורק שלי",חייכתי ואמרתי ״מה עם אור אני מפחדת מהתגובה שלו אני יודעת שברגע שהוא ידע על זה הוא יחטוף עצבים ואני בכלל לא יודעת אם הוא ירצה להמשיך לדבר איתנו בכלל",ענה "לין אני לא יודע מה נעשה עם אור אבל אני יודע שאני אוהב אותך ושאני מתכוון להגיד לו את זה ",עניתי "אלמוג לא עכשיו זה מוקדם מדי אנחנו עוד לא יודעים לאן זה יתפתח",ענה "טוב אבל לא יותר מדי אני לא רוצה לשקר לחבר הכי טוב שלי אני מרגיש חרא בגלל זה" ,עניתי "גם אני אבל נחכה עוד כמה ימים ,שלא יהיה סתם",ענה "טוב אהבה שלי מה שתגידי",סיימתי לחטא לו והוא יצא כדי שאור לא יתחיל לחשוד שהוא יותר מדי זמן איתי .
'נקודת מבט אלמוג'
כל כך רציתי להרוג את המזדיין הזה ברגע ששמעתי שהוא פאקינג נגע באישה שלה וגרם לה לסבול,הוא כל כך הולך למות,לא רציתי להראות ליד אור שאני מתחרפן כי אז הוא לא יבין מה כל כך אכפת לי מאחותו אבל עמוק בפנים רציתי פשוט לרצוח את הזין הזה, כשהגענו לבניין שלו ראינו אותו יושב למטה מדבר בפלאפון,באותה השנייה אור רץ אליו והתחיל לפרק אותו במכות , אמרתי לעצמי לא להתערב כי אם אני אתערב זה יראה מוזר מבחינת אור אבל כששמעתי את הזין הזה אומר "איזה זונה לין",באותו רגע לא השתלטתי על עצמי ופשוט הצטרפתי למכות בכל כך הרבה אגרסיביות ,נתתי לו אגרופים אחד אחרי השני ומהצד השני אור נתן ,לא עניין אותי כלום ,לא הצלחתי לעצור, כל מה שעבר לי בראש זה שמי שרק יעז או חושב שזה בסדר לדבר ככה עליה מת במקום כי היא כל כך לא כזאת,היא הילדה הכי טובה שאני מכיר.
רציתי כל כך לשאול אותה איך זה קרה ומה היא עשתה ,מי עזר לה אבל לא יכלתי הרגשתי שברגע שאני אראה אותה רק מתחילה לבכות אני לא אחזיק את עצמי ואשבר גם.
אחרי שירדתי מהאמבטיה חזרתי לחצר כשהבנים שם,הם בדיוק התארגנו לצאת כדי לתת לאור לחשוב טיפה ואני גם באתי לצאת והוא עצר אותי ואמר "אלמוג תישאר פה אני צריך אותך",עניתי "טוב אני אלווה אותם ואבוא",ירדתי ללוות את הבנים והתחלתי לחשוב למה הוא רוצה שדווקא אני אשאר,נכנסתי בחזרה לבית והוא ישב בספה כולו במחשבות,שאלתי כשהתיישבתי לידו "מה יש אחי",ענה "אני לא מבין עד כמה דפוק אני יכול להיות אתמול בלילה כשהיא חזרה נכנסתי אליה וראיתי שהיא כמעט בוכה והיא אמרה שהיא תספר לי היום ואני חשבתי אולי היא לא הרגישה טוב או משהו לא חשבתי אפילו על משהו בכיוון הזה במיוחד שלפני זה היא הייתה במסיבה", עניתי "אחי אל תאשים את עצמך ,גם אם היית יודע אתמול זה לא היה משנה הרבה", ענה "בן זונה אני לא מפסיק לחשוב על זה ,אני לא יכול להפסיק לחשוב על זה שהילד זין הזה אשכרה נגע באחותי הוא פאקינג אנס אותה",עניתי ״בן זונה זו מילה קטנה לעומת מה שהוא אבל מה שעשינו לו היום זה כלום לעומת מה שיקרה לו",שאל "למה אתה מתכוון",עניתי "אתה לא מתכוון להשאיר אותו עם מכות יבשות של פעם אחת ולתת לו לחשוב שזה בסדר נכון",ענה "לא אבל לין ,אני לא רוצה שהיא תפגע עוד יותר מזה ואני יודע שהיא בכלל לא קשורה לכל הדברים האלה של המכות הריבים ובמיוחד שזה בינו לבינינו היא פוחדת אני יודע",עניתי "אתה בכלל יודע איך היא יצאה מזה כאילו מי עזר לה",ענה "את האמת שלא חשבתי על זה אפילו ,אני אשאל אותה",אמרתי "תקרא לה".
YOU ARE READING
אהבה אסורה
Romanceקוראים לי לין כהן , אני בת 18 בכיתה י״ב , יש לי אח שגדול ממני ב3 שנים ואנחנו החברים הכי טובים, יש לי שני הורים מושלמים ואת החברה הכי מהממת שיכולתי לבקש. הכול התחיל מהיום הראשון שאלמוג נכנס אליי הביתה, הפנים שלו,הגוף שלו , הכול היה כל כך מושך ויפה,לא...