Saat gecenin yarısı ve ben lavaboda durmuş elimde ki hamilelik testinin sonucuna şaşkınlıkla ve korku ile bakıyorum. Bu olmamalıydı yani taehyung ile bir iki kere beraber olduk kimi kandırıyorum olduk işte ama neden olduk ki hepsi benim hatamdı. Normal bir evliliğimizin olmamasına rağmen onunla birlikte yatmıştım. Aptal ben aptal! Taehyung'a bunu nasıl açıklayacağım. Gece çok geç saatlere kadar şirkette kalıp eve geliyordu. İşi gücü yokmuş gibi bir de üzerine hamileliğim çıktı. Zaten yeterince yoruluyor çizimdi, tasarlama falan, onu manken üzerinde duruşuna kadar her şeyi ile ilgileniyor. Ahh tabi taehyung'un kendi ve arkadaşları ile birlikte kurduğu marka - bu zamanda en ünlü marka olan bangtan kısa ismiyle BTS- BTS'in sahibiydi. Taehyung şirket ceo'su ve ayrıca manken üzerinde kıyafeti beğeniyorsa işlemleri kabul ediyordu. Namjoon oppa ise imzalar ve işe alıp stajyer alımları ile ilgileniyor, seokjin oppa ise yemek şirketleri ile ilgileniyor şirkete gelen yemeklerden ve ne kadar olduklarından o sorumlu ve ayrıca da 5-10 yaşları arasında olan çocuklara manken yürüyüş eğitimi veriyordu.bu çok güzel 7 /24 çocuklar içinde hem eğleniyorlar hem de eğitim görüyorlar. yoongi oppa ise stajyer öğrencilere işlerini gösterip eğitimleri hakkında yardımcı oluyordu ve manken kadın yada erkek sahneye çıktığı zaman arka fonda çalan şarkıyı kendi besteliyordu. Hoseok oppa ise renklendirme işlemlerinden sorumluydu. O renklendirme işleminde gerçekten ustaydı. Jimin o da tasarlanan kıyafetleri kumaşına uygun bir şekilde manken üzerinde tasarlıyor ve genelde de dergi kapakları ile ilgileniyordu. Derginin şekli derginin sayfa kalınlığı en ince ayrıntısına kadar ilgileniyordu. Jungkook o da elbiseyi kafasında tasarlayıp kağıda döküyor. Taehyung beğeniyorsa ki çoğunu beğeniyor Namjoon oppaya onaylatarak işlemleri başlatıyorlardı. Garip bir şekilde işleri ilerlese de gerçekten başarılılar. Onların karşısında ise Jong grubu vardı. Taehyung ise Jong-in ve eşi Gyeong-Hui den hiç mi hiç hoşlanmıyordu. Aslında o kadın benimde hoşuma gittiği sayılmazdı. Gyeong-Hui ve taehyung arasında ne olduğunu merak etsemde taehyung ile evlendiğimde sözleşmede onun hakkında hiçbir sorup araştırmamı istememişti. Bende araştırmadım sormadım da ama şöyle düşünüyorum taehyung Gyeong-Hui'yi önceden seviyordu hatta bunlar sevgiliydi ama Gyeong-Hui'yi Jong-in ile tanışınca ayrıldılar ve taehyung'ta onu kıskandırıp geri dönmesi için benimle evlendi. Ama öyle ise yani ben öyle düşünüyorum 2 yıl oldu neden hâlâ geri dönmedi belki birazcık daha kıskandırmalıyım. Kapıdan gelen seslerle testi havluların arasına sıkıştırıp odaya koştum. Gelen kesinlikle taehyung'tu. Yatağa girip gözlerimi kapattım. 5 dakika sonra odanın kapısından içeri yavaş yavaş süzülen taehyung'u gördüm. Tabiki de gözlerimi hafif şekilde aralayarak onu izleyecektim. Üzerinde ki takım elbisenin ceketini çıkarıp koltuğun üzerine attı. Dolaba yönelip bir eşofman altı alıp gömleğinin düğmelerini tek tek açtı. Çok seksi. Beyaz gömleği de ceketin üzerine atıp pantolonunu çıkarmak için kemerine yöneldi. Ahh hayır burayı izlemeyeceğim. Kemere ait sesler kulağımda yankılanırken beynim onu hayal ediyordu. Gözümü biraz aralayıp baktım. Eşofmanın ipini bağlıyordu ve üzeri çıplaktı. Her zaman öyle yatıyor yaz kış demeden. Kıyafetlerini alıp banyoya ilerledi. Çamaşır sepetine atacak. Bende yıkayacağım😒.
Bu döngü hep böyle olmak zorunda mı? İşe git gece saat 2de eve gel. Sabah 5'ten uyan ben kahvaltı hazrılayana kadar duşa alıp üzerini giy iki lokma ye işe uç. Şirketteki çalışanlar onu benden daha çok görüyorlar. Telefonundan birini aramış olmalı ki konuşmaya başladı." Alo hyung. Şu söylediğin şey için aramıştım. Evet evet o konu. Eun-Jeong şuan uyuyor daha sonra konuşacağım. Efendim hyung..... "
Duraksadı duraksadı. Derin nefes alıp verdi. Saçlarımda hissettiğim elleri hoşuma gidiyordu.
" Hyung şu an işkerimizin yoğun olduğunu sen de biliyorsun. Nasıl sizi bırakıp balayına çıkayım. Ki zaten evlendik evleneli her gün şirketteyim. O da bundan sıkılıyor biliyorum. Hyung en çok zoruma giden ne biliyor musun? Yemek yapıyor ve masayı hazırlıyor bazen masada bazense koltukta uyuyakalıyor. Yemesi için uyandırsam yedim diyor. Günden güne zayıflıyor. Ne yapmam gerekiyor?"
Sen de bir günde olsa erken gelsen birlikte oturup yemek yesek yalan söylemem sana. Karşıdan cevaplar gelince hmm'layarak cevaplar verdi. Ne diyor duyamıyorum ki. Olmaz böyle. Yanıma uzanan beden ile mutluluktan dans edebilirdim bile. Bacağımı üzerine atıp üstüne doğru biraz çıktım. Uyuyorum canım asla telefon dinlemeyeceğim. Üyelerden biri ile konuşuyordu. Haa bu yüzden öyle dedi çünkü üyeler bizim severek evlendiğimizi biliyor. Karşıda ki sanırım Namjoon oppaydı. Sesini net anlayamıyorum ama ya.
" Romantik ol taehyung romantik."
Ayy bayılırım romantik erkeklere. Namjoon oppa seninle daha önce tanışsaydık kesin nikâhı basmıştım da taehyung ile evliyim. Taehyung daha fazla uzatmamak için iyi geceler dileyip telefonu kapattı. Ayyy Tanrım lütfen romantik aşkam yemeği yiyelim. Lütfen onunla zaman geçirmek istiyorum. Ama bazen hayaller farklı hayatlar farklı işte. Yine aynı şeyi yapıyor.
" Üfff ha her gün odamda uyuyor. Biz bunu konuştuk anlaştık ne diye kendi odası varken Burada uyuyor. Tch Cidden sıkıldım artık ha. Ya koltukta uyuyor ya burada. Seni kaldırmak zorunda mıyım ben ya? Siktir git yerinde yat ya!"
Omzumdan sert bir şekilde yitilmem ile kendimi yerde buldum. Sanırım dudağımı yere çarptım ve kanıyor. Sersemlemiş şekilde kalkıp saçlarımı geriye attım. Parmağımı dudağıma götürdüm cidden kanıyordu. Yerden kalkıp arkama bakmadan odadan çıktım. Umrumda olsaydım gece geç saatlere kadar bekletmezdi. Dudağımı temizleyip yatağıma uzandım. Suç bende bende heyecanlanıyorum belki ister diye. Yanında uyumamı haz etmeyen biri çocuğuma nasıl baba olsun ki. Her zaman sardığım yastığımı kollarımın arasına alıp sıkıca sardım ve gözlerimi kapattım. Seni düşünende suç kim taehyung. Her zaman kalbimi kırmakta bir numrasın. Hep böyle yap bir iki yüzümüz gülsün sana ne oluyor bilmiyorum tüm hıncını benden çıkartıyorsun. Sana ne yaptım ki ben ne yaptım?
2. Kurgumu sizler sunuyorum arkadaşlar umarım beğenirsiniz 💜☺️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Husband/Kth
FanfictionNamjoon oppa beni durdurup oturmam için yer açtı. " Bekle gitme. Otur şuraya konu seninle de alâkalı." Ben mi? Ne alakam olabilir ki Tanrı aşkına. " Şimdi öncelikle size önceden bahsetmiştim bir müzik grubu kurup müzik dünyasına da adımızı yazdırcağ...