Eve geldik geleli taehyung'a önemli bir şey söylemek istediğimi söylesem de beni dinlemiyordu. Peki kendi bilir değil mi ne yapsam yapayım dinlemiyor? Ya sonra diyor ya da ya da işim var diyor. Günlüğüm buraya gel seni özledim. Çekmecede ki günlüğümü alıp dün ve bu gün hakkında kısa kısa notlar aldım. Taehyung'un beni itmesi de dahil. Sonra öpmesi ama sonrasında kameralar için öptüğünü öğrenince uğradığım düş kırıklığı. Taehyung odama bodoslama dalınca irkildim.
" Şey pardon. Bizim arkadaşlar gelecekte biraz atıştırmalık yapar mısın? Yorgun isen sorun değil."
" Tamam yaparım canım. Altı üstü birkaç bir şey."
Ellerimi yıkayıp hızla işime koyuldum. Sanırım yine bizim evde toplantı yapacaklar. Çok sıkı çalışıyorlar fazlasıyla birinciliği kesinlikle hak ediyorlar. Gece - Gündüz demeden saatlarce şirketi kurtarmak ve atılan iftiralaradan kurtulmak için ne kadar çabaladıklarını gördüm. Yasa dışı işler yaptıkları ve bir sürü 'sahte' deliller olduğu onları yok etmek için çabaladıklarını asla unutamam. Günlerce taehyung kendini bu yüzden sorumlu tuttu geceler boyu şirketi kurtarmak için hiç uyumadı. Taehyung benim uyuduğumu düşünse de uyuyamadım o gece çalışıyor hiç uyumuyor uyuyamadım. Bazen arkadaşları ile çalışırken uyuyakalıyor jungkook ve Namjoon onu odaya kadar zar zor taşıyordu. Az badire atlatmadı bu şirket bizim de aniden evlenmemiz onu hem maddi hem manevi çok yormuştu. Bunu dile getirmese de belliydi. Ben taehyung ile neden mi evlendim? Bunu dile getirmek bana zor gelse de sizinle paylaşacağım. İlk eşim ile babamın isteği üzerine evlenmiştim. İlk zamanlarda iyi ve hoşgörülü biriydi. Nişanlandık. Nişanlanmamız üzerine beni kısıtlamaya ve zorla istediği yerlere götürmeye başladı. Buna ne kadar olsa engel olmaya çalıştım. Biraz düzene gitmişti. Sevmiştim onu cidden. Evlendik ilk 4 yada 5 ay her gün eve gelirken elinde çiçek çikolata gül illaki bir şeyler olurdu elinde. Meğerse her şeyi benim ve babamın gözünü boyamak için yapmış. Bunu anlayınca ona soğuk davranıp uzaklaştım. Uzaklaşmaya çalıştığımı anlayınca birlikte olmak istedi. İstedim diye saatlarce dayağına vurmasına maruz kaldım. Bu aylar aldı her istediğinde reddetsem -ki hepsini reddettim- dayak yedim. En sonunda "güzellikle geldik istemedin bizde istediğimizi zorla alırız" dedi. Üzerime gelmeye başladığı sırada kafasına fırlattığım küllük ile az sarsılmıştı. Bunu fırsat bilip evden kaçtım. Ağlayarak gördüğüm kişilerden yardım istemiştim hiç kimse bana yardım etmedi. Kaçarken taehyung'a çarpmıştım. Yerden kalkıp ayaklarına kapandım desem yeridir. Yardım istedim önce reddetse de gelen oruspu ile beni arkasına alması bir oldu. İşte bir güzel patakladı onu hayatı şaştı. yemin ederim. Görmeniz lazımdı Pat! küt! çat! Ondan sonra sürekli onunla adliye de karştık onunda adliyede işlemleri falan varmış yani söyledileri kadar öyle. Kameraları görünce anladım ki toplumsal mevkiisi yüksek biri. Ama neden burada ve ne için ? Akılmda ki soru hep öyle kaldı. Sorsamda cevaplamadı ve en sonunda hiçbir şey sormamam gerektiğini söyleyip ricada bulundu. İstediği zaman anlatırdı zaten.
" Hazır mı? Geldiler de."
" Hı hı hazır sadece biraz sıcaklar ve tabaklara koysam tamamdıııırr!"
Gülümseyerek kapıyı açmaya gitti. Gülümsedi mi o? Cidden güldü. Hızla arkasından gidip arkadaşlarını karşıladım.
" Ooo aşçı kızım neler yaptın bakalım."
Seokjin oppa'nın bir anne edasıyla söylediği şeylere kahkaha atarak cevap verdim.
" Beğenebileceğiniz türden şeyler hazırladım anneciğim."
Herkes kahkaha atarak içeriye geçti. Koridordan geçerken döndüğüm kendimle duraksadım. Önlüğüm! Boynumdan çıkarıp yerine koydum. Yaptığım kurabiye , kek ve pastayı herkes için ayarladığım tabakalara koyup içeri geçirmeye başladım. Hoseok oppa hızla yerinden doğrulup mutfağa yardım etmek için geçti. Geri dönüp kalan tabakları aldığımda beni durdurup değiştik değişik baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Husband/Kth
FanfictionNamjoon oppa beni durdurup oturmam için yer açtı. " Bekle gitme. Otur şuraya konu seninle de alâkalı." Ben mi? Ne alakam olabilir ki Tanrı aşkına. " Şimdi öncelikle size önceden bahsetmiştim bir müzik grubu kurup müzik dünyasına da adımızı yazdırcağ...