" Eun-Jeong nonna biraz taehyung hyung'a yaklaş biraz daha heh tamam."" Jungkook çektin mi? Çektiysen bir poz geldi aklıma da."
" Hm hm tamamdır hyung. Pozu verin ben de çekeyim."
Ayakta olduğumuz için biraz eğilip dikkatlice elini belime sabitledi.
" Bacağını ver."
taehyung'u komutu ile bacağımı biraz yukarı doğru kaldırdım ve ikimiz de yere yapıştık . hemen üzerimden klakıp bir berime bir şeyler oldu mu diye bakınmaya başladı.
" ölmedim taehyung iyiyim merak etme."
"ohhh tamam o zaman."
" Yaa insan kaldırır be kaldır beni."
" Tabiki kiraz yanaklım"
Kalkmama yardımcı oldu ve çekilen fotoğraflara bakmaya birlikte gittik.
" Bak ben sana demiştim biz çok güzel pozlar veririz diye."
" Tabi canım az önce gördük "
Fotoğrafları biraz daha inceledikten sonra tekrar kıyafet değişimi için kabinlere geçtik. Bu sefer verilen toz pembe dantelli gecelik takımı idi. Geceliği üzerime geçirip dışarıda beni bekleyen kızdan Bornoz getirmesini rica edip getirdiğinde de giyip çıktım. Taehyung'un üzerinde ise siyah güzel bir pijama takımı vardı.
" Ne duruyorsun Eun-Jeong?"
" Taehyung bornozu çıkaramam."
" Neden?"
" Bak göstereceğim sana bekle"
Yanına geçtim ve bornozun önünü hafif açıp hızla geri kapattım.
" Göğüslerinden bahsediyorsan onlar yok zaten."
" Yaahh! Çok açık bu herkes burda çıkartamam."
" Bende sana diyorum ki göğüslerin yok, kalçaların ise minicik yani çıkartsan bile bir şey görünmez."
" Yani illaki bornozun önünü tamamen açmamı istiyorsun al gör."
Bakışları az öncekinin tersine sertleşmişti çünkü yırtmacı vardı ve derindi. Kafasını jungkook'tan yana çevirip ağzını açtı.
" Lan it oğlu it! Böyle şeyler nerden aklına geliyor. Çıplak çıksaydı artık."
Beni kucağına aldı ve kabine geçirip başka kıyafet verip çıktı. Beyaz bir crop ve yanlarından iplerle bağlanan benim tarzımın dışı bir pantolon. Bu ipler nasıl bağlanıyor?
" Şey bakar mısın?"
" Buyrun efendim."
" Şu ipler nasıl bağlanıyor acaba çözemedim de?"
" Bir saniye farklı şekilleri var da ?"
Yanında taehyung ile döndü. İçeri giren taehyung dizlerinin üzerine çöküp ipin ucunu pantolon'a geçirdi.
" Göbeğini serbest bırak Eun-Jeong."
" Ama güzel durmaz ki?"
" Sen bırak"
Diğer tarafı da bitirdikten sonra ön tarafta bir kaç düzenleme yaptı.
" Sıkıyor mu Eun-Jeong."
" Hayır Gayet iyi."
" Tamam hadi gel bakalım."
" Ayakkabısı yok mu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Husband/Kth
FanfictionNamjoon oppa beni durdurup oturmam için yer açtı. " Bekle gitme. Otur şuraya konu seninle de alâkalı." Ben mi? Ne alakam olabilir ki Tanrı aşkına. " Şimdi öncelikle size önceden bahsetmiştim bir müzik grubu kurup müzik dünyasına da adımızı yazdırcağ...