namjoon oppa ile anlaştığımız gibi hasta numarası yapıp acile girmiştik. o kızı gördüğü zaman kızarmıştı. bayan yanımıza gelip direkt olarak benimle muhattap oldu.
" neyiniz vardı hanımefendi."
" şey onun-"
"size sormadım. hastaya sordum."
" karnım da şiddetli ağrılar var. gerçekten çok acıyor."
" kazağınızı sıyırın lütfen. biraz bastıracağım canınız acıyabilir bana neresi ağırıyorsa söyleyin lütfen."
efendi ve saygılı bir kıza benziyordu. hem de güzeldi fena da değil. yanakları hafif pembemsi ve tombuldu. kısa da değilidi yani benden uzun. 1.70 vardır kesin. topuklu ayakkabıya ihtiyaç duymuyordu.
" karnınızın ağırdığına emin misiniz?"
" bakın şurası çok ağırıyor."
böbreğimin hemen yanını gösterdiğimde parmaklarını bastrdı. ufak çaplı inlediğimde kafasını hafifçe salladı.
" Regl oldunuz mu?"
" Hayır ama kısa bir süre kaldı."
" Gecikti mi peki?"
" Hayır yani daha 4 yada 5 gün var sanırım."
" Kusura bakmayın ama hanımefendi siz benimle dalga mı geçiyorsunuz? Düzgün cevap verir misiniz?"
" Kızmayın ya sadece canım yanıyor."
" Bir şeyiniz yok şu ağrı kesiciyi ve bu herifi de alın ve bir daha hastaneme gelmeyin."
Namjoon oppa aniden dizlerinin üzerine çöktü. Şaşkınlıkla onlara bakarken Namjoon oppa'nın sesini duyan doktor kız durdu ve yavaşça arkasına döndü. Onları izleyen insanlara aldırmadan konumasına devam etti Namjoon oppa.
" Hanna özür dilerim. Aptallık ettim biliyorum benim hatamdı. Lütfen affet. Seni ne kadar aradığımı bilemezsin. Herkese sordum kimi görsem fotoğrafını gösterip seni görüp görmediklerini sordum. Seni bir türlü bulamadım. Nolur affet. Bizi bir kalemle silip atma. Konuşalım aramızda ki sorunu çözelim. Yarın her zaman buluştuğumuz restoratta seni bekliyor olacağım. Lütfen gel bekliyeceğim."
Hastalar onların hakkında konuşurken arkasına bir kaç kere dönüp baktı ve beni beklemeden hastaneden çıktı. Arkasından koşarak ona yetiştim ve koluna girdim.
" Eminim gelecektir oppa."
" Bilmiyorum umarım.."
Eve geldiğimizde taehyung'a olanları anlattığımız da o da benım kadar şaşırmıştı. Namjoon oppa'dan onu beklemediği kesindi. Yemek hazırlayıp yemeğimizi yedikten sonra Namjoon oppa'yı şirketten arayıp yeni çıkış yapmış olan genç çocuklardan birinin dans çalışırken incindiğini söylediler. Bu yüzden Namjoon oppa yemeğini yarım bırakıp apar topar çıktı. Sofrayı toplayıp sabahtan beri ilgilenmediğim hyun Su'yu kucakladım. Gülümseyip yanağına öpücük bıraktım.
" Taehyung Hyun Su çok ağladı mı?"
" Hayır sadece uyutmadan önce mama yedirdiğim zaman üstüm başım mama oldu. Sanırım tadını pek beğenmedi ve püskürtüp durdu. Sonra zaten uyuttum siz gelemden önce uyandı zaten."
" Seni yaramaz senii. Hadi gel seni besleyelim."
Kucağımda koluma doğru yatırdığım gibi ellerini birbirine çırpmaya başladı. Bu hâli bizi güldürürken hızla süt emmeye başladı. Hyun Su emerken tabiki bu gün olanları tartışıp hanna'nın Namjoon hyung'la buluşacağına dair dua edip yatağımıza geçtik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Husband/Kth
FanfictionNamjoon oppa beni durdurup oturmam için yer açtı. " Bekle gitme. Otur şuraya konu seninle de alâkalı." Ben mi? Ne alakam olabilir ki Tanrı aşkına. " Şimdi öncelikle size önceden bahsetmiştim bir müzik grubu kurup müzik dünyasına da adımızı yazdırcağ...