16 bölüm

79 8 124
                                    

Eve geldiğimiz gibi kendimi mutfağa verdim. Yemeklerimi tamamlayıp bitirdiğimi sandığımda çorba için kase getirmeyi unuttuğumu fark ettim. Dolaptan çıkardığım kaseleri önüme koyup dolap kapağını kapattım. Belime dolanan kolların üzerine ellerimi koydum. Az önce koltukta uyuya kalmıştı. Kafamı omzuna yaslayıp yandan bir bakış attım.

" Eun-Jeong boynum acıyor."

" Koltukta uyursan tabiki acır. Yemek yedikten sonra kas gevşetici krem süreriz geçer."

" Çok teşekkür ederim çiçeğim."

Masaya oturup yemeğimizi yedik. Mutfağı toparladıktan sonra elimde ki kas gevşetici krem ile oturma odasına geçtim. Taehyung ağrısı olan yeri ovuşturuyordu ve arada da yumruklar vuruyordu. Elimdeki kremi fark ettiğinde koltuğun önüne oturdu. Arkasındaki yerimi aldım. Kazağını çıkartıp yanına bıraktı. Kremi yavaşça sürdüğümde parmaklarımın altında hissettiğim sertlikler ile yüzümü astım. Kim bilir ne kadar canı yanıyordur.

" Biraz daha ovsam mı?"

" Hiç hayır demem."

Ovarak omzuna kadar kremi iyice yaydım. Biraz daha ovduktan sonra kremsiz olan tarafı öptüm. Kremli ellerimi yıkayıp yanına geldiğimde oyun oynuyordu.

" Tae ne oynuyorsun?"

" Bir saniye Eun-Jeong şu arabayı geçeyim aish! Sürem doldu. Gel sana da göstereyim."

Kucağını gösterirken ben yanına oturdum. Elinde ki oyun konsolunu bıraktı. Sağ bacağına oturmamı sağlayarak eline oyun konsolunu tekrar aldı.

" Sanırım en baştan anlatmam gerekiyor?"

Taehyung oyun konsolunu anlatırken konsoldan çok onu izliyordum. Dalmışken konsolu elime verdi.

" Anladın mı? Hadi sen de dene bakalım."

Oyun konsolu ile bakışırken kafamı eğdim. Bari biraz da dinleseydim.

" Beni dinlemedin değil mi?"

Kafamı daha da eğdiğimde kıkırdadı. Çenemden tutup kafamı kaldırdı. Dudaklarıma kısa bir öpücük bıraktı.

"Yakışıklı olduğumu biliyorum ama bari birazcık dinleseydin be yavrum."

" Ne yapayım sen de yakışıklı olmasaydın!"

Belimi kavrayıp kendine olabildiğince yaklaştırdı. Omuzlarında ki ellerimi biraz sıktım.

" Yarın katalog çekimi olacak bu yüzden kendimi tutuyorum yoksa şuan yatakta olurduk"

" Terbiyesiz olma ya."

Dudaklarıma kapandığında ona karşılık verdim. Bacağımda hissettiğim ağırlıkla dudaklarımı onun dudaklarından ayırmak zorunda kaldım. Yeontan uykusundan yeni uyanmış olduğu belli olan adımlarla bacağıma oturmuştu. Bir hyun Su bir yeontan her seferinde biri bölüyor bizi.

" Tan oğlum."

Taehyung'un sesiyle kendini bacağıma daha da yaydı. Kucağıma alıp yatak odasına çıktım. Kollarımı ona sıkıca sararken yatağa uzandım. Taehyung arkamızdan geldi.

My Husband/KthHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin