✓özel bölüm ✓

61 5 0
                                    


1k için çokkkll teşekkür ederim.❤️

Hoseok'umun askere gideceği şerefine bir fotoğraf

Hoseok'umun askere gideceği şerefine bir fotoğraf

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu fotoğraftaki kızıl saçlarına bayılıyorum. İnşallah sağ salim Seokjin ile birlikte dönerler. 2seok'um🥺

Paris'ten dönen taehyung yorgunluktan uyuyaklırken mutfağa geçip hünerlerimi sergilemek amacıyla bir sürü yemek yapmıştım. Ağlayan kıızmı kucağıma alıp susturmaya çalışırken Taehyung'un yanına oturdum. Emzirdiğim Chae Won mırıltılar çıkardı. Sung-ki paytak adımlarla yanıma gelirken bakışları kız kardeşi üzerindeydi. On aylık olan Chae Won, sung-ki tarafından kıskançlık krizlerini çekiyordu.

" Uyudu?"

" Evet, anneciğim Chae Won uyudu."

" Babamda uyudu."

Kafamı sallayarak söylediğini onayladım.

" Hadi babayı uyandır da yemek yiyelim."

Taehyung'un üzerine kendini atıp debelenirken taehyung hiç isrifini bozmadan uykusuna devam ediyormuş gibi yaptı. Sung-ki Öfkelenirken taehyung daha fazla dayanamayıp kâhkaha attı.

" Anne babam uyandı."

Taehyung'un boynuna sokulup burnunu boynuna sürtüp Taehyung'un kokusunu içine çekti.

Elimi saçlarına atıp karıştırdığımda taehyung gülümseyerek baktı. Kendini toplayıp yatak başlığına sırtını dayayıp sung-ki'yi omzuna koydu. Sung-ki sızlansada umursamayıp dudaklarına anlıma bastırdı.

" Kendini toparla, elini yüzünü yıka da yemek yiyelim soğumadan."

" Hyun su nerde? Geldiğimden beri göremedim. Onu da çok özledim."

" Arkadaşları ile dışarı çıktı saat dört olmadan gelirim dedi hâlâ gelmedi."

O sırada çalan telefon endişelerimi arttırırken taehyung telefonu cevapladı.

" Efendim, Namjoon hyung. Evet evet dışarıdaymış. Ben yeni uyandım. Eun-jeong gelmek üzere olduğunu söyledi. Seninle mi? Tamam hyung açıyorum kapıyı."

Ayaklanıp kucağında uyuyan sung-ki'yi yavaşça yatağa bıraktı. Kazağını giyinip koşar adımlarla inerken kucağımda uyuyakalan Chae Won'u yatağa bırakıp etrafına yastıkları koydum. Koşarak aşağı indiğimde Taehyung elini anlına dayamış Namjoon ve diğerlerine bakıyordu.

" Hyun su!"

Endişe ile aralarına daldığımda arkada elinde ki pasta ile duran hyun suyu gördüğümde arkama sert bakışlar gönderdim.

İçeri geçip koltuklara rahatlıkla oturan gençlere baktım.

" Siz ne yaptığınızı sanıyorsun ya! Kalbime iniyordu."

My Husband/KthHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin