2 :-)

218 14 84
                                    

Sabah erken kalkmama rağmen yatağımdan çıkmadım ki zaten hiç mi hiç halim yok. Kendimi iyi hissetmiyorum. Yastığıma sıkıca sarılıp gözlerimi tekrar kapattım. Kapım yavaşça açılınca hiç umursamadan uyumaya devam ettim. Yavaşça yaklaşıp önce omzuma dokundu. Hiç kıpırdamayıp aynı şekilde kaldım. Uyuduğuma emin olunca yanağıma uzandı. Çenemi kavrayıp kendine çevirdi dudağımın kenarına parmağını değdirmesi ile kaşlarımı çattım Canım yanıyor. Acıyor musunuz bana kim taehyung ya da vicdan azabı falan mı çekiyorsunuz. ki sizde vicdan azabının a sı varsa . Oflayıp dışarı çıktı. Aç git işyerine geber açlıktan. Uyumaya devam ettim.

.......

Saat 12 de uyanıp kahvaltı ettim. Etrafı toparlayıp derslerimin saati gelince bilgisayar başına geçtim. Evet ben Eun-Jeong gastronomi bölümü son sınıf öğrencisiyim. Bir kaç saatlik kültür derslerim var. Onları yaptıktan sonra da uygulama sınavım için okula gitmem gerekiyor. 2 saat matematik ve ardından 2 saat kore dili ve edebiyatı dersinden sonra üzerimi giyinip biraz hafif makyaj yapıp çıktım. Bu günkü sınvımızda özel konuklarımız olacaktı. Bayan Hee-Sook öyle demişti. Kültür dersleri için okula gelmiyordum çünkü taehyung bey böyle istedi "bana zarar gelmemesi" için derslerimi online özel hocalar tarafından görüyorum. Sınav olacağım yere gelince her kesin burada olduğunu gördüm. Zamanında geldim. Şef Hee-Sook önlüklerimizi gitmemizi istediği için Hemen beyaz ve yakasında ismimin olduğu önlüğü üzerime geçirdim. Bu günkü menüde asya yemekleri vardı. Kore'den Gimbap, Çin'den dumpling yani çin mantısı ve Gohan çin pilavı Tayland'dan da Tay jöle tatlısı yapılacak. Şef neler ve nasıl yapılacağı hakkında kısa bir açıklama yaptıktan sonra bizim için uygulamalı sınavımız başladı.

" Piişşş Eun-Jeong yine tuz yerine şeker at tamam mı?"

" Gyeong-Hui git başımdan ya."

Evet taehyung bu yüzden ondan bu kadar nefret ediyor olmalı bir hata gördü mü her zaman suratınıza yapıştırır. Aynı bölümde okumak gerçekten iğrenç bir şey. Tuz yerine şeker atmıştım oda heyecandandı. Şef bayan Hee-Sook güzel yaptığımı ama tuz yerine şeker attığım için tabağımı elemişti. Böylece Gyeong-Hui'nin tabağı birinci seçildi. Bayan Hee-Sook ilk konuğumuzu çağırmıştı. Bilin bakalım kim. Bizim salak Gyeong-Hui'nin kocası. Birbirlerine sevgi sözcükleri söyleyip başarı dileklerini kabul eden Gyeong-Hui'nin ardından benim şok geçirmem bir oldu. Lan şerefsiz madem geleceksin neden haber vermiyorsun? Aaaa olur mu kimi yataktan aşağıya yiteceskin ama değil mi?

" Eun-Jeong eşine söylemek istediğin bir şey var mı?"

Şu yemeğe tuz atmamalıyım. Yemeğe tuz atmamalıyım. Tuz atmamalıyım. Tuz atmalıyım.

" Eun-Jeong duyuyor musun?"

" E-evet efendim. "

" Soruma cevap ver o zaman."

Offf insan söyler ya. Onun önünde ilk defa yemek yapacaktım ve sanki ilk defa yiyecekmiş gibi hissediyorum. Ne diyeceğim. Buldum.

" Öncelikle buraya geldiği için teşekkür ederim. Buraya geleceğini söyleseydi demiyeceğim çünkü siz kesin bir dille onu uyarmışsınızdır. Ya bari çaktırsaydın. Aşk olsun."

Ne var hiç aşk maşk sözleri söylemem bu kadar milletin içinde. Bayan Hee-Sook gülümseyip Taehyung'a döndü.

" Senin söylemek istediğin bir şey var mı?"

" Tabi, ona güveniyorum bu işi severek yapıyor. Kesinlikle kazanacağını düşünüyorum. Ve lütfen bu sefer tuz at."

İçerdekiler kahkaha atarken hayal kırıklığına uğradım. Tamam tuz atmamış olabilirim dalgınlığıma gelmiş olabilir. Bunu ondan beklemezdim. Şuan yemek falan yapmak istemiyorum. Şeytan diyor ki bırak şu tezgahı çık dışarı o zaman görsün. Ama olmaz ucunda benim notum var. Bu son notumuzdu. Eğer kazanırsam rahatlıkla şef Hee-Sook'un bizim için önerdiği restoran'da çalışabilirdik. İlk yemeğimi bitirip diğerlerini en hızlı bitireyim de siz görün. Günün hızlısı olacağım ve tabiki de kazananı.

My Husband/KthHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin