12. bölüm

105 7 122
                                    


Bavulumu elime tekrar alıp kapıdan çıktım. Annem , babam ve kardeşlerim yanımda iken Eun-Jeong hâlâ bana trip atıyordu. Ona annemin yanında kalmasını söyledim ve bir hafta sürecek konserden sonra yanına geleceğimi belirttim. Doğumuna iki hafta falan kalmıştı evde tek kalmasını istemediğim için de burada kalmasını uygun buldum. Annem Hemen kabul etmişti bile . Yine geldiğim yoldan seul'e geri dönüş yaptım. Namjoon hyung beni beklerken Hemen yanına ulaştım. Yanında bir kaç koruma vardı. Hemen arabaya binip şirkete geçtik. Çocuklar hepsi buradaydı yoongi hyung uyuyordu tabiki. Onu uyandırdık ve beraber saatlerimizi alacak olan dans çalışmalarımıza başladık.

**********

3 gün sonra

" Taehyung makyajın bitti mi?"

Elimdeki telefonu bırakıp jungkook'a baktım. Kafamı sallayıp oturduğum yerden kalktım. Birazdan tekrar sahneye dönmemiz gerekiyordu ama benim aklım Eun-Jeong'ta idi. 3 saat önce onu aradım iki kelime konuşup kapatmak zorunda kaldım. Peki şimdi telefonunu neden açmıyor? Tekrar tekrar ve tekrar aradım ama hiçbirine geri dönüş alamadım. Annemi aradım o da açmıyordu.

" Hadi son 10 saniye."

Telefonu makyaj masasının üzerine bırakıp sahneye doğru ilerledim. Sahneye çıkıp performansımıza başladık. Performansımız bitince Namjoon hyung kısa bir konuşma yapmaya başladı. Arkada çalışan bir kadın beni çağırınca hızla yanına gittim. Elinde telefonum vardı acaba Eun-Jeong'mu aradı.

" Anneniz arıyor efendim açmak zorunda kaldım. Siz sahnedeydiniz."

" Sorun değil. Teşekkür ederim."

Telefonu kulağıma götürürken sahneye geri döndüm.

" Efendim anne."

" Oğlum iyi misin?"

" Evet anne bir sorun yok. Eun-Jeong nasıl oldu? Ne zamandır onu arıyorum ulaşamıyorum."

" Oğlum önce sakin ol ama tamam mı?"

" Anne Eun-Jeong'a bir şey mi oldu?"

" Evet ama hayır."

" Anne korkutuyorsun beni."

Çocuklar etrafımı sarark daire oluşturdular. Kaş göz hareketleri ile neler olduğunu sorarken onlara biraz beklemelerini söyledim.

" Eun-Jeong'u doğuma aldılar taehyung."

" Ne! Eun-Jeong'u doğuma mı aldılar. Anne daha doğuma 1 hafta var. Şaka mı yapıyorsun? Yapıyorsan hiç te ko-"

" Taehyung doğumun şakası falan olur mu tanrı aşkına! İki candan bahsediyoruz burada!"

" Peki Eun-Jeong iyi mi?"

" 10 dakika önce doğumhane'ye alındı."

" Anne ben oraya geleceğim."

" Taehyung şuan konserdesin biliyorum ama hemen gel doğuma giderken seni sordu. Sanırım korkuyor."

" Tamam annem. Beni çağırırlarsa içeriye sen geç benim yolda olduğumu söyle."

" Tamam annem hadi görüşürüz."

Namjoon hyung'un kolunu omzumda hissedince gitmemi istediğini anladım. Ama önce burayı halletmeliyim. Fanlardan birinin çılgın sesini duyunca gülümsedim.

My Husband/KthHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin