Hyun Su'yu da alıp yoongi oppa'nın son zamanlarda kaldığı ve bir tek bana söylediği eve geldim. Umarım müsaittir.
Zile basıp kapının açılmasını bekledim. Biraz sonra açılan kapıda üzeri çıplak yoongi oppa beklemiyordum. Bakışlarımı yere çevirip sordum." Müsait misin oppa?"
Üzerine bir hırka atıp kafasını aşağı yukarı sallayarak yol açtı. İçeri girdiğimde gördüğüm genç bir kız ile arkamı döndüm.
" Oppa müsait değilsin işte! Ben gideyim sonra gelirim."
" Kes ağlamayı geç şuraya."
Koltuklarda birine oturdum. Yoongi oppa'ya anlatsam yine taehyung'u döver mi? Dayak yese iflah olacağını sanmıyorum. Genç kızın uzattığı su dolu bardağı alıp yarısını içtikten sonra genç kıza geri uzattım.
" Hadi neler olduğunu anlat bana."
Yoongi oppa'nın sözleri ile bakışlarım genç kızı buldu. Onu tanımıyordum ve böyle konuları yabancılar karşısında konuşma taraftarı değilim. Yoongi oppa anlamış olacak ki genç kıza bakışlarını çevirdi.
" Lea bizi biraz yanlız bırakır mısın?"
" Şey..... Tamam yatak odasındayım o zaman."
Adının Lea olduğunu öğrendiğim kızın arkasından seslendim.
" Merak etme ben evliyim."
Kızın yüzü rahatlar biçimde düzelirken yukarı çıktı. Olan biten her şeyi yoongi oppa'ya anlattım. Beni sakin bir şekilde dinlemesi şaşırmama sebep oldu.
" Tamam ağlama, istersen tekrar gözünü korkutabilirim."
" Oppa tek istediğim onun gözünde değerim olup olmadığını öğrenmek. Eğer ki bir değerim varsa gelir özür diler yoksa zaten boşamalım gitsin."
" Tamam sen nasıl istersen. Hadi geç şuraya otur. LEA HAYATIM ÇIK ORADAN DIŞARI!"
Merdivenlerden aşığı yanakları al al olmuş şekilde inen Lea yoongi'nin yanında durdu.
" Ben özür dilerim dinlemek istemezdim ama kendime engel olamadım."
" Sorun değil anlıyorum seni. Benim de sevdiğim var sonuçta. Her neyse adım Eun-Jeong tanıştığıma memnun oldum."
" Bende Levi Lea. Tanıştığıma memnun oldum."
" Bir şey sorabilir miyim? Yani senin için sakıncası yoksa."
" Tabi ki de sorabilirsin."
" İsmin ve soyismin yahudi-"
" Evet Yahudi sayılırım yani babam koreli hristiyan annem babamla evlenmek için de her şeyden vargeçip buralara kadar gelmiş. Peki sen bunu nerden anladın?"
" Amerika'da iken bir sürü Yahudi arkadaşlarım vardı. İsimlerden bahsederken ismini de saymışlardır."
" Anladım."
Koltukta kıpırdayan Hyun Su'yu dikkatle izledim. Kıpırdanıp tekrar uykusuna devam etti. Lea Hyun Su'nun yanına oturup parmağını yanağına sürtüp yanağından öptü. Yoongi oppa Lea'nın yanına oturup kolunu omzuna attı.
" Çok tatlı değil mi Lea."
" Evet öyle, onu görünce kardeşim aklıma geldi. Bir ara ailemi ziyarete gitsem iyi olur."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Husband/Kth
FanficNamjoon oppa beni durdurup oturmam için yer açtı. " Bekle gitme. Otur şuraya konu seninle de alâkalı." Ben mi? Ne alakam olabilir ki Tanrı aşkına. " Şimdi öncelikle size önceden bahsetmiştim bir müzik grubu kurup müzik dünyasına da adımızı yazdırcağ...