7 :-)

143 12 106
                                    

Eun-Jeong

Gözlerimi odada açtım yatakta oturup esnedim. Taehyung koltukta uyumuştu kendi bilir ne de olsa ağrısını o çekecek. Kapının iki kere tıklayılması ile hızla yerimden kalkıp kapıya koştum. Taehyung'un koltukta uyuduğunu görmemeleri gerekiyordu.

" Eun-Jeong günaydın."

" Günaydın hoseok oppa."

Odada çıkıp kapıyı ardımdan kapattım. Hoseok oppa ile aşağıya indik.

" Sabah daha 8 seni uyandırdığım için özür dilerim Eun-Jeong."

" Oppa hiç sorun değil zaten uyanmıştım."

" Taehyung'u uyandıraca#ktım sadece."

" Ayy evet Hemen uyandırıp geleyim ben."

Yukarı tekrar çıkıp Taehyung'u bir kaç kere omzuna vurduktan sonra gözlerini açtı. Sorar gözlerle bakınca saati gösterdim.

" Şirkete gitmeyecek misin?"

" Tamam. Şimdi kalkarım."

Odadan çıktım ve aşağıya geri döndüm. Seokjin oppa ve hoseok oppa aşağıda mutfakta bir şeyler yapıyorlar. Yanlarına gidip baktığımda krepi nasıl yapacaklarını tartışıyorlardı yani üzeri için bal mı reçel mi falan.

" Bence şöyle yapın krepleri dilimleyin ve ortaya koyun isteyen istediği gibi yer"

" Hmm olabilir. Ya hoseok-shii bence utanmalısın senden küçük kız olayı çözüyor."

" Olabilir hyung. Sen bazen jimin'den yardım istemiyor musun? Hem o da senden küçük."

Namjoon oppa ve taehyung merdivenlerden inerken bende oturma odasına geçtim. Seokjin oppa masayı hazırlarken yardım etmek için yanlarına geçtim meyve suyu dolu bardakları tepsiye dizdim ve içeri geçirmek için kaldırdım.

" Ne yapıyorsun sen acaba?"

" Hoseok-shii yardım ediyorum size."

" Kız bırak o tepsiyi sen hamilesin otur kocana nazlansana."

Seokjin ve hoseok oppa 'nın şimdiden 'hamilesin' tavırları başladıysa ben doğurana kadar ohooo.... Yerime tekrar dönüp başımı koltuk başlığına yaslayıp ayaklarımı kendime doğru çektim. 9 ay böyle mal mal mı oturacağım bütün gün. Jimin yanıma oturup benim gibi ayaklarını kendine çekti.

" Günaydın fasülye."

" Günaydın. Fasülye ne alaka?"

" Fasülye'ye benziyorsun böyle oturarak."

Burnumun ucu sızlarken gözlerim dolmaya başladı. Jimin bunu görünce kâhkaha atmaya ve benimle uğraşmaya başladı. Elimde olmadan hıçkırarak ağlarken jimin durumun ciddiyetini anlayıp beni sakinleştirmeye çalıştı ama nafile susmuyordum. Yoongi oppa ve seokjin oppa kaşları çatık şekilde içeri girdiler.

" Ne yaptın lan kıza?"

İkisi aynı anda konuşunca jimin telaşla kendini izah etmeye çalışıyordu. Hıçkırıklar içinde ayağa kalkıp jungkook'a sarıldım. Neden ağlıyorum bilmiyorum, jungkook'a neden sarıldım onu da bilmiyorum. Jungkook sırtımı sıvazlarken bahçeye çıktık. Salıncağa oturup ağlamaya devam ettim taehyung ise içeride kılını bile kıpırdamadan oturuyordu. Sakleşince içeri geçtik ve masaya oturduk hızla yemeğimi bitirip masadan kalktım. Odaya geçip telefonumu elime aldım biraz şarkı dinleyip oyun oynadım. İçeri yoongi oppa girince kulaklığımı çıkartıp oturuşumu düzelttim.

My Husband/KthHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin