19. bölüm

60 6 126
                                    

Taehyung'ta buradaydı. Kollarında bir sağa bir sola sallayıp odanın içinde volta atıyordu. Beni görünce telaşlı telaşlı konuştu.

" Eun-Jeong Ateşi var. "

" Mamasını getirdim. Bir de ilaç getirdim şimdi iyi olur merak etme."

Yatağa yatırıp mamasını karıştırdım ve yemesi için ağzına verdim. O yerken saçlarını geriye doğru taradım. Biberon'unu ittirip yüzünü mamaya buladı. Şişeyi taehyung'a verip Hyun Su'nun yüzünü sildim. Ağlamayı kesmiş değil. İlaç dolu kaşığı ağzına verirken dışarı tükürüp durdu. Islak mendil ile orayı da temizleyip üzerinde ki zıbını da çıkardım. Tek koluma alıp yatak odamıza geçtim havlusunu alıp hemen banyoya ilerledim. Taehyung'ta arkamdan gelip suyu açtı. Hyun Su'nun altındaki bezide çıkartıp çöp kutusuna attım. Taehyung'un elinde ki duş başlığına elimi uzattığında su çok soğuktu.

" Tatlım su soğuk ılıklaştır. Hyun Su'nun komaya falan girmesini mi istiyorsun?"

" Nerden bileyim ya sanki her gün bir çocuk büyütüyorum."

" Tamam kes saçmalamayı."

Tekrar uzattığı duş başlığını kontrol ettikten sonra yavaşça hyun Su'nun üzerine tuttum. Avazı çıktığı kadar ağlarken kucakladım. Kafasını göğsüme koydu. Taehyung suyu kapattığında kaşlarımı çattım.

" Ne yapıyorsun acaba?"

" Sevgilim ne yapabilirim acaba seni mi ıslatayım?"

" Başka çaren yok. Aç suyu."

Beğenmeyen yüzüyle suyu açıp üzerime tuttu. Su tenim ile temas edince istemsizce karnımı içeri çektim. Hyun Su bağırarak kazağımı sıkıyordu. Taehyung suyu kapatıp havluyla hyun Su'yu sarmalayıp çıktı. Islak üstüme bakıp kazağımı çıkardım. Pijamam sırılsıklam olmuştu. Onu da çıkartıp askıda duran taehyung'un yeşil şortunu giyip iplerini iyice sıktım. Banyodan çıktıktan sonra dolabımdan bir kazağı üzerime geçirdim. Yatağın üzerinde bir şeyle uğraşan taehyung'un yanına geldim. Hyun Su'nun yeni bezini takmaya çalışıyordu. Bant kısımları üstte olacak şekilde yerleştirmişti. Gülümseyerek yanına oturdum.

" Ben sana bunu kaç kere gösterdim. Bant kısımları alt tarafta olması gerekiyor."

" Ben de diyorum neyi hata yapıyorum. Hata var ama neresinde."

Bezi kaldırdığı gibi üzerine gelen hyun Su'nun çişi ile bağırdı.

" Yah! Yah! Senin ananı... Bak bu kaç oldu ya! Hep beni mi buluyorsun."

Hyun Su taehyung'un sızlanmasına karşın gülümsüyordu. Hyun Su'yu kucağıma alıp banyoya tekrar geçtim. Poposunu yıkayıp tekrar yatağa döndüm. Taehyung yatak örtüsünü değiştirmişti ve siyah olanını geçiriyordu. Hyun Su'nun bezini takıp kıyafetlerini giydirdim. Koyu yeşil atleti ile çok tatlı olmuştu. Yatağa yatırıp ortamız da kalacak şekilde yerleştik.

" Baba uuff."

Alnına vurarak gösterdiği yeri taehyung'a öptürdü. Bakışlarını bana dönderip aynı şekilde alnına vurdu.

" Anne uuff."

" Uf mu oldu burası? Hii gel öpeyim gitsin birtanem."

Kısa kollu ve şort ile olduğum için sanırım biraz üşüyorum. Hyun Su taehyung'un koluna sıkıca sarılıp dibine kadar girdi.

" Eun-Jeong Hyun Su'nun hâlâ ateşi var."

" İlaçta içirsem mi?"

" Küçük bir kaşık içir bence."

My Husband/KthHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin