Hyun Su' yu ve Eun-Jeong'u hastaneden çıkartmıştık artık ve Daegu'da iki hafta kalıp seul'e geri dönmeye karar verdik. Şu an seul'de ki evimizdeyiz. Eun-Jeong az önce uyutmuş olduğu hyun su'yu beşiğine bırakıp yemek yapmaya koyulmuştu. Önümde ki kıyafet resimleri ile dolu olan dosyayı masanın üzerine atıp ofladım. Jungkook gerçekten çok güzel çizmişti hangisinde karar vereceğimi bilemiyordum. Eun-Jeong'un ne yaptığını izlemek için mutfak kapısına yaslandım. Benim geldiğimi hiç fark etmeden yemeği yapmaya devam etti bu hoşuma gitmediği için Ellerimi siyah eşofmanımın cebine koyup ona doğru ilerleyip çenemi omzuna koydum. Korkup eliyle göğsünün üzerini tuttu.
" Taehyung korkuttun ya."
" Ne yaptığını bakmaya gelmiştim sadece."
Ağlama sesi kulaklarımıza doldu. Eun-Jeong'a hyun Su'yu getireceğimi söyleyip hızlı odamıza çıktım. Hyun Su'yu dikkatli bir şekilde kucaklayıp Eun-Jeong'un yanına indim. Son hazırlıkları yapıp masayı kurmaya hazırlanıyordu. Bizi görünce elindeki tabakları bırakıp yanımıza geldi. Hyun Su'yu kucağına alıp yanağını öptü ve emzirmek için salona doğru ilerledi. Masayı hazırlamak için Eun-Jeong'un bıraktığı tabakları masaya koydum. Bu sırada çalan kapıyla Eun-Jeong ben bakarım derken hızla önüne geçtim. Emziriyordu ve göğsü net bir şekilde açıktı onu geri gönderip kapıyı açtığımda kimse yoktu. Yerde fark ettiğim küçük kutuyu içeri alıp Eun-Jeong'un yanına oturdum. Yine göndermişti bu kadarı da yetti ama .
" Yine mi?"
Kutuyu açıp içindeki fotoğraf ve kağıda baktım. Fotoğrafta Eun-Jeong ve bir herif vardı. Kağıda bakıp okuduğumda ise Eun-Jeong'un sevgilisi olduğunu söylüyordu. Saçmalık kesinlik saçmalık Eun-Jeong yapmaz böyle bir şey hemde benimle evliyken.
" Taehyung bu benim ilk okul arkadaşım jack şuan evli ve 2 çocuğu var."
" Çiçeğim senin böyle bir şey yapmayacağını biliyorum."
Bu idollük işini tekrardan gözden geçirmeniz gerekiyor. Kesinlikle bu iş çığrından çıktı artık. Telefonumu elime alıp hiç istemediğim isme tıkladım. Hemen ilk çalışta açıldı sanki aramamı bekler gibi.
" Oo taehyung beni mi özledin de aklına gelebildim."
" Gyeong-Hui şu saçmalıklardan vazgeç ve evime şu saçma şeyleri göndermeyi kes!"
İğrenç bir kâhkaha patlatıp ağzından iğrenç kelimeleri ortaya saçtı.
" Benimle tekrar yatarsan olabilir hım."
" Oruspudan ne bekliyorsam. Ben evliyim ve çok mutluyum bu tavırlarını sürdürürsen kendi sonunu getirmiş olursun."
" Taehyung onunla evlendiğim için çok pişmanım. Lütfen beni tekrar kabul et . Tekrar berab-"
" O tren çoktan kaçtı Gyeong-Hui ve şunu bil eşimi seviyorum. İstediğin kadar uğraş sana dönmeyeceğim. Senin gibi iğrenç biri ile asla olmam."
" Taehyung bek-"
Suratına kapattığım telefon ile sözleri yarım kaldı. Gözlerim Eun-Jeong'un gözleri ile kesiştiğin de içten bir şekilde gülümsedim. Hyun Su'ya yaklaşarak yanağına sulu bir öpücük kondurdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Husband/Kth
FanficNamjoon oppa beni durdurup oturmam için yer açtı. " Bekle gitme. Otur şuraya konu seninle de alâkalı." Ben mi? Ne alakam olabilir ki Tanrı aşkına. " Şimdi öncelikle size önceden bahsetmiştim bir müzik grubu kurup müzik dünyasına da adımızı yazdırcağ...