" Taehyung ne zaman geleceksin?"" Hmm bir kaç hafta daha var çiçeğim. Neden özledin mi yoksa?"
Aradna geçen aylar Eun-Jeong ve bebeğimizi hayata bağladı bu sırada tabiki de zorlandık. Çünkü bizim müzik dünyasına atılmamız ve popüler olmamız mini konserlerden stadyum konserleri geçmemiz ve şimdi de dünya turumuz yüzünden Eun-Jeong'un yanında olamadım. Eun-Jeong bu süreçte annem ile kalmak istemediği için şu an tek başına kalıyordu. Yanında kalan 15 güvendiğim koruma ile bakıcısı bayan kim ile beraber kalıyor tüm bilgileri bayan kim'den alıyordum. Neler yedi yada ağladı mı canı bir şey çekti mi çekmedi mi? Her şeyi bayan kim anlatıyordu. Hatta Eun-Jeong'tan bahsederken kendinden bile geçiyor. Eun-Jeong'u kedi kızı gibi görüyor ve seviyordu. Doğuma iki haftadan az bir süre kalmıştı. Bir kaç günlüğüne koreye dönüp Eun-Jeong' a sürpriz yapacaktım. Bavulum kapının kenarında gideceğim saati bekliyordu. Eun-Jeong'un kamera açısından çıkıp elinde ultrason fotoğrafları ile geldi.
" Taehyung-ah bak ne kadar büyüdü."
" Ahh keşke yanında olabilseydim."
" Tamam gel o zaman."
" Turumuz bitmedi ki çiçeğim."
" Offf"
Öylece bakışıp bakışıp duruyorduk. Uçak saatimin yaklşaması ile Eun-Jeong'a kapatmam gerektiğini söyleyip telefonu kapattım. Üzerimi değiştirip bir şeyler atıştırdıktan sonra evden çıktım. Kısa sürede havaalanına varıp işlemlerimi tamamladıktan sonra uçağa binmek üzere ilerledim.
******
Evin önünde durup telefonumu cebimden çıkartıp Eun-Jeong'u aradım. Bir kaç çalıştan sonra uykudan yeni kalkmış uykulu sesi kulaklarımı doldurdu.
" Ha taehyung bende senin aramanı bekliyordum."
" Tabi tabi."
" Gerçekten ya Sadece gözlerimi dinlendiriyordum o kadar."
" Tamam canım inandım. Uykun yoksa sana bir şey gönderdim de bahçeye bırakmışlar bir baksana."
" Gerçekten mi? Ne aldın?"
" Sen çık bak. Ama merdivenlerden yavaş in ha ışıkları açmayı da unutma."
" Tamam canım. "
Gecenin bir vakti eve gelmenin zararları demeliyim sanırım. Oturma odasının ışığı açıp perdeyi araladı. Beni görmemiş olacak ki perdeyi kapatıp telefona geri döndü.
" Taehyung gece gece benimle alay mı ediyorsun? Bir şey Yok ki burada."
" Tamam o zaman kapıyı aç bak çiçeğim."
Bavulumu kaldırıp kapının önünde durdum. Kapının kilidini bir kaç kere çevirip yavaşça kapıyı araladı. Beni görünce şaşkınlıkla bakakaldı. Dakikalardır bana öylece bakıyordu.
"Taehyung kendi robotunu mu gönderdin?"
Telefonu kolağıma koyup gülmemeye çalışarak Ona cevap verdim.
" Hayır, ben geldim gerçek taehyung. Geldi ama kapıda kaldı yaa."
" Ayy geç geç."
Kenara çekilmesiyle bavulumu kaldırıp içeri geçtim. Kapıyı ardımızdan kapattığı için arkamda kalan Eun-Jeong'a döndüm. Kilo almış ve yanakları tombullaşmıştı. Kollarımı iki yana açarak önünde durdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Husband/Kth
ФанфикNamjoon oppa beni durdurup oturmam için yer açtı. " Bekle gitme. Otur şuraya konu seninle de alâkalı." Ben mi? Ne alakam olabilir ki Tanrı aşkına. " Şimdi öncelikle size önceden bahsetmiştim bir müzik grubu kurup müzik dünyasına da adımızı yazdırcağ...