Arkadaşının yanına geldiğimizden beri sessizce oturuyorduk. Seo joon-shii eline telefonunu alıp iki kahve isteyip bir de Coca-Cola istedi.
" Taehyung dostum özlettin kendini. Böyle karşılamak beni üzdü."
" Bende çok üzgünüm."
Kahveler geldiğinde taehyung'a Coca-Cola 'yı uzattı bana da kahveyi. Arkadaşının neyi sevip sevmediğini bilen bir kişi.
" Esas konuya gelelim. Bana telefon da bahsettiğin konuya."
" Eun-Jeong sen anlatır mısın? Bşr gözlemci olarak bence daha mantıklı."
" Peki tamam buyrun bayan Eun-Jeong."
Nereden başlayacağım? Taehyung'a bakarken Seo joon-shii konuştu.
" En baştan başlayın. Merak etmeyin taehyung'un kötü bir şey olduğunu sanmıyorum."
" Peki.... Iıı şöyle bizim evlenmemiz aniden oldu biliyorsunuz. Evlendikten kısa bir süre sonra bunu nasıl anlatacağımı bilmiyorum...."
Taehyung devreye girdi ve benim söylemek istediklerimi dile getirdi.
" Biz birbirimizi severek evlenmedik aslında... Ona sevdiğimi söylediğimde hyun Su doğmuştu sanırım. Ve sonra sanırım benim davranışlarımda ki değişikliği o fark etti. Ara sıra tartışmaya başladık."
" Hım anladım. Peki Eun-Jeong bunu sormak istiyorum. Şiddet oldu mu?"
" Eğer bunlar şiddete girerse bir kere ödül töreninden sonra sinirini benden çıkartıp kolumu sıkmıştı ve ikinci günü mosmor olmuştu ve... Iıı bir kaç kere yataktan aşağıya yitmişti."
" Son zamanlarda olan davranışları nasıl?"
Başımı iki yana çevirip çıtlattım ve sorduğu soruyu cevapladım.
" Bir an çok sevimli, bir bir an öfkeyle, bir an geliyor her saniye beni sevdiğini söylüyor. Dışarı çıkmak istiyor mesala ben istemediğim zaman çıldırıyor. Yok öyle yok böyle. Garip konularda tartışıp duruyoruz."
" Hmm peki anladım. Bir sorum daha var. Cinsel istekleri oldu mu?"
Şaşkınlıkla karşımdaki adama bakarken hemen açıkladı.
" Yani birlikte olmak istedi mi? Hemde çok sık."
" Evet, birkaç ay önce baya istekliydi de bununla alakası var mı ki?"
" Evet olur tabi ki. Merak etmeyin kötü birşey yok. Önceden ilaç kullanıyordu. İlaçlık bir durum yok."
" Önceden ilaç kullanıyordu derken!'
" Gyeong-Hui ile evlendiği sıralarda depresyona girdi. Bir kaç ilaç kullandı. Zor zamanlardı ama atlattı boşanacağı zaman baya iyiye gitti. Hatta seni bile anlattı bana. Ona sen bu kızla evleneceksin dedim. İnanmadı ama sonuç ortada."
Taehyung'a dönüp elini tuttum. Böyle bir şey olduğunu bana neden söylemedi ki?
" Taehyung keşke bana da önceden söyleseydin. Bir şey daha sorabilir miyim?"
" Tabi ki aklınıza takılan her şeyi sorun?"
" Kıskançlık taehyung'un durumunu etkiler mi?"
" Evet etkiler. Hatta bazı davranışları sizi de etkileyebiliyor. İki tarafında konuşması gerekirken sinirlenip tartışıyorsunuz. "
Taehyung kucağında elleriyle oynayan hyun Su'yu düzgün oturtup söze girdi.
" Peki bunu nasıl atlatırız seo-joon. Gerçekten bu durumdan sıkıldım. Ve Eun-Jeong'un ağlamasını istemiyorum artık. Ve sevgimi gösteremediğimi düşünüyorum ya. Bir türlü olmuyor. Yapamıyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Husband/Kth
Fiksi PenggemarNamjoon oppa beni durdurup oturmam için yer açtı. " Bekle gitme. Otur şuraya konu seninle de alâkalı." Ben mi? Ne alakam olabilir ki Tanrı aşkına. " Şimdi öncelikle size önceden bahsetmiştim bir müzik grubu kurup müzik dünyasına da adımızı yazdırcağ...