PROLOG

137 7 0
                                    

MAIN CHARACTER

Zayne Fez Charles Anderson

Irvine Amanda Riguez Smith



PROLOG


Badan Amanda ditolak dengan kasar sehingga gadis itu jatuh terduduk.Amanda menangis teresak esak.Mulutnya tidak berhenti merayu agar tidak dibuang dari keluarga 'Smith'.

"Kau dah rosakkan rancangan kita!Kita dah gagal Amanda!Ini semua disebabkan kau!"Kata seorang lelaki.Mata kelabunya tajam merenung gadis itu.

"Mulai sekarang,kau bukan lagi ahli Smith.Aku takkan mengaku yang kau tu anak aku.Dasar anak tak guna."Wanita yang berumur 40 tahun itu mula bersuara.Dia berpeluk tubuh.Perbuatan Amanda memang tak boleh dimaafkan.

"Guards,take her.And do whatever you want.She's yours.Well,you can rape her if you want."Sambungnya lagi.Pengawal pengawal peribadi keluarga Smith itu tersenyum sinis.Badan Amanda ditarik sehingga masuk ke dalam kereta.

Gadis itu tidak mampu membuat apa apa.Dia lemah.Badannya penuh dengan calar calar dan luka.Dia telah dihukum oleh keluarganya sendiri akibat menghancurkan rancangan mereka.





Sampai di suatu tempat di mana keadaannya agak lenggang.Tubuh Amanda diletakkan di atas lantai.Dia sedia untuk 'dinikmati' oleh lelaki lelaki tersebut.

"Tolong!"Jerit Amanda.Dia tak mampu nak menjerit sekuat hati.Dia betul betul tiada kudrat untuk menjerit.Nak bangun apatah lagi.

"Jeritlah sekuat hati kau.Tak ada orang dengar kau,sial."Kata salah seorang dari mereka.

"Hey! Apa ni?!"

Perlahan lahan mata Amanda tertutup.Dia tidak tahu apa yang terjadi selepas itu.Perkara terakhir yang dia dengar ialah suara seorang lelaki menjerit kearah mereka.Mungkin lelaki itu mahu menolong dia.

UNLUCKY Where stories live. Discover now