20.Bölüm Gizemli Kötü Kadının Çay Partisi

3.7K 343 34
                                    


-Leydi Isabella hakkında birçok söylenti var. Hatta bazıları o kadar absürtki burada söylemeye çekiniyorum.

İmayla dolu cümlelerin üstüne gıcık bir kıkırdama ekleyen Leydi Olivia'ya tekrar nazikçe gülümseyerek öfkeli ifademi gizledim.

Masaya oturduğumdan beri neden şimdiye kadar topluma girmediğim ile ilgili ağzımdan laf almaya çalışıyordu.

Derin bir nefes alıp kısa da olsa açıklama yapmanın iyi olacağına kanaat ettim.

Üzgün bir ifadeyle Leydi Olivia'ya döndüm.

-Küçüklüğümden beri zayıf bir vücudum var. Bende zamanımı evde geçirmektense yaşıtım olan arkadaşlarla değerlendirmeyi isterdim ancak bunu yapamayacak kadar hastaydım.

Dudaklarını büküp önüne dönmesiyle içten içe rahatladım. Başta olgun bir izlenimi olduğunu düşünsemde sanırım yanılmıştım.

Böyle toplantılar başkalarının açığını aramak, güçlü ve zengin soyluların gösteriş yapmasından başka bir işe yaramıyordu. Tıpkı orjinal de olduğu gibi.

Masum ana karakter Azize Ellie bu toplantılarda çok acı çekmişti.

Sosyeteye yeni giren bende onlar için bir yemden fazlası değildim. Güçlü durmassam ezilirdim, dük kızı olmam bile bu gerçeği değiştirmezdi.

Olivia Hamilton ile uğraşmaktan bunaldığımdan daha kolay biri gibi görünen Leydi Daisy Turner'e döndüm.

Üzerini inceledim. Bir baron kızı olmasına rağmen bu masada ev sahibi ile oturduğuna göre ailesi zengindi.

Gül şeklinde tokası ilgimi çekti.

-Başınızdaki toka çok güzel Leydim.

Leydi Daisy yaptığım iltifatla heycanla bana döndü.

-Gerçekten mi? Beğenmenize sevindim.

Sonra heycanla devam etti.

-Aslında Leydi Isabella'yı ilk gördüğümde çok şaşırdım. Çok güzelsiniz leydim.

İltifatına tebessüm ettim.

Teredütle bana baktıktan sonra benim meraklı bakışlarımı görüp konuşmaya devam etti.

-Şey sizin hakkınızda garip bir söylenti var. İzniniz olursa sorabilir miyim?

Meraklanmıştım. Devam etmesini söyledim.

-Diyorlar ki leydinin Dük Robert'i terk etmesinin sebebi Veliaht Prens'e aşık olması. Doğru mu?

Başta sakince dinlerken tüm dedikoduyu duyduktan sonra neredeyse o sırada içtiğim çayı tükürüyordum.

Kendime hakim olmasaydım büyük alay konusu olabilirdim.

Leydi Daisy'nin sorusuyla masadaki tüm dikkat bana odaklanmıştı.

Kibarca gülümsedim.

-Elbette doğru değil. Dükten ayrılmamın kendimce sebepleri vardı. Veliaht Prens ile de o tür bir ilişkimiz kesinlikle yok.

Ellerinde herhangi bir kanıt olmadığından bu dediğimden sonra beni sorgulamazlardı.

Daisy hayal kırıklığı içinde bana baktı. İfadesi çok komik duruyordu. Gülme isteğimi bastırıp Leydi Annabeth'e döndüm.

-Aslında beni davet etmenize çok şaşırmıştım leydim.

İmayla güldü.

-İlgimi çektiniz diyelim. Ama kuzeniniz ile gelirsiniz sanmıştım.

Altın Kaşıkla Doğan Prenses Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin