LEGENDA
Na svijetu postoje četiri elemenata : voda, vatra, zemlja i zrak.
Kako su nastali ovi elementi ? Zašto? Tko su odabrani da nose ime elemenata? Tko ih je birao?
Voda
Živjela jedna djevojka.
Imala je majku, oca i blizance točnije sestru i brata. Bili su siromašni. Jedini koji je radio u cijeloj obitelji bio je otac. Njegov posao je bio mlinar. Živjeli su u maloj kolibi pored mlina. Koliba je imala dvije sobe. Kuhinju i spavaču sobu u kojoj su svi spavali. Imali su dva kreveta na jednom su spavali njezini roditelji, a na drugom ona i blizanci.
Djevojka je voljela pomagati majci oko kolibe i svega što je trebalo. Najviše je voljela provoditi vrijeme pored rijeke.
Legla bi na travu uz sam rub korita i gledala u svoj odraz. Imala je lijepu plavu kosu koja je sada bila u rasčupanoj pletenici koja je dosezala do trbuha. Haljina koja je nekada bila rozkasta sada vuče na smeđu, dosezala joj je iznad koljena. Prstima bi prolazila kroz travu, a bosa noga bi joj bila mokra ili od rose ili rijeke.
Rijetko je nosila sandale koje su bile potrgane. Nosila bi ih po zimi kada je snijeg.
Jednoga dana je došla do rijeke. Sjela je na koljena pored ruba i gledala svoj odraz.
Ugledala je kako je nešto bljesnulo u vodi. Pošto je dešnjak, ispružila je desnu ruku i dotaknula vodu.
Odjednom joj se na ruci stvori narukvica. Bila je u plavim bojama i na vrhu je imala znak. Izgledao je kao valovi. Što je duže gledala u nju, izgledala je kao da u toj narukvici ima vode koja se pomiče. Nije shvaćala ništa.
Vatra
Mladić je imao bakrenu kosu.
Živio je u plemićkoj obitelji. Imali su novaca. Roditelji su stalno putovali na zabave, a njemu se to nije dalo. On nije toliko provoditi vremena u društvu.
Imali su prostoriju u kojoj je učio pucati iz pištolja i gdje se učio boriti. Najviše je volio igrati turnir sa konjima. Kada bi išao u susret protivniku, uvijek bi imao sreće da on bude taj koji sruši protivnika sa konja.
Kad su mu roditelji otišli na zabavu polako je padao mrak.
Mladić je došao do svog konja i popeo se na njega. Napravio je par krugova po njihovom imanju.
Kad je pao mrak mladić je vratio konja gdje ga je i uzeo.
Ušao je u kuću, izuo je cipele i otišao u dnevni boravak.
Imali su kamin u kojem je gorjela vatra. Sjeo je na kauč i gledao u nju. Odjednom je nešto bljesnulo u vatri, a vatra se smanjila.
Mladić je došao do kamina da pogleda što se događa. Kada je ispružio ruku prema vatri odjednom mu se stvori narukvica na desnoj ruci. Bila je u crvenim bojama i na vrhu je imala znak. Vatra koja gori. Narukvica je bila u skladu s znakom. Izgledala je kao da tinja iznutra.
Zemlja
Ovaj mladić je bio prosječan, ni bogat ni siromašan.
Živio je s ocem jer mu je majka umrla pri porodu. Žive u maloj kući i imaju vrt. Mladić je volio raditi sa zemljom.
Opuštalo bi ga. Opuštale su ga i knjige.
Proučavao je sve što mu je bilo zanimljivo. Njegovi prijatelji su mislili da je lud kad toliko voli knjige i prirodu.
Oni bi mu se rugali da je drukčiji, ali na ružan način.
Ali on je osjećao da je drukčiji.
Živio je na brdovitom mjestu tako da nije bilo plodne zemlje, ali njegova zemlja je bila plodna. To bi razljutilo mještane da znaju, pa zato se on i njegov otac prave da nemaju plodnu zemlju. Potajice daju viškove onima koji su jako siromašni.
Jednog dana odlučio je povjeriti kako rastu voćke i kako napreduje vrt.
Pregledavao je listove voćaka sve mu se činilo uredu. Krenuo je vidjeti vrt kad odjednom nešto bljesnulo u zemlji. Došao je do tog mjesta. Ispružio je lijevu ruku jer je ljevak i odjednom mu se stvori narukvica. Bila je u smeđim bojama, ali je znak bio zelen. Izgledao je kao drvo.
Zrak
Djevojka je bila odmah iza kraljevske obitelji, što znači da je bogata. Treba se zaručiti za kraljevića. Njegov razlog je jer je najljepša u gradu, a njezin- novac.
Imala je sivu kosu što je njenoj mami i očuhu bilo čudno, a kraljeviću savršeno. On će imati posebnu ženu, uvijek je mislio kada bi je ugledao.
Ona je jako razmažena i sve bi napravila da dobije što želi. Ako treba i ubiti.
Otac joj je ubijen u ratu. Očuh je kraljev savjetnik. On je najbitniji kralju.
Djevojčina obitelj živi u vili. Ona ima svoju sobu koja je bila najveća prostorija u kući.
Ona bi se znala razljutiti kao oluja u roku sekunde. Voli provoditi vrijeme na svojoj terasi kad je oblačno i kad je vjetrovito.
Ona se nalazila na svojoj terasi i sjedila je košari koja je bila obješena za plafon. Promatrala pogled s njene terase. Odjednom je nešto bljesnulo u zraku.
Sišla je s košare i stala ispod mjesta gdje je bljesnulo. Ispružila je desnu ruku i odjednom joj se pojavi narukvica.
Bila je crno-sive boje i na vrhu je bio znak vjetra. Ona je samo gledala u nju i pitala se odakle se stvorila.
Legenda se nastavlja...
YOU ARE READING
Ogrlica sirena
FantasyPRVA KNJIGA SERIJALA ALLIS MOLLY ♦ Allis od malena zna kontrolirati vodu te njoj to nije čudno. ♦Misleći da je ona jedina takva osoba, jednog dana dođu po nju da ju odvedu u svijet Elemenata. ♦Saznaje da postoje četiri elementa, a da jedan po...