Charr

1.1K 152 7
                                    

Allis POV.

Otišla sam u knjižnicu jer nisam znala što rediti prije večere. Kako mi je čudno da četiri dana jedem za doručak, ručak i večeru jednu te istu hranu.

Da budem preciznija napitak i sendvič. Iskreno nikada nisam mislila da od toga možeš biti sit.

Ne znam što bih mogla da čitam. Vratila sam onu knjigu koju sam "posudila" prije - Kako uhvatiti leptira.

A više mi nije fora čitati knjige o nadnaravskim stvorenjima. Mogla bih malo pročitati knjige o nama što su pisali vladari iz generacije u generaciju.

Knjižničarka je sjedila za svojim stolom. Imala je crne naočale, zelenu bluzu i usku crnu suknju iznad koljena.

Njena punđa je bila neuredna. Došla sam bliže stolu i ona me pogledala svojim zelenim očima.

"Oprostite, možete mi pronaći neku knjigu koja govori o vladarima elemenata?" upitala sam.

Klimnula je glavom i ustala. Zaobišla je stol i krenula prema policama.

Prstom je prelazila preko knjiga. Došla je do kraja police i uzela neku debelu knjigu.

Na pogled na nju sam procijenila da ima više od 1000 stranica.

"To je to što si tražila. Ugodan dan ", rekla je.

Dala mi knjigu te otišla nazad. Bome je teška.

Otišla sam do djela gdje su stolovi i stolice. Sjela sam za obližnji stol.

Otvorila sam knjigu nasumično i na 629 stranici je nešto pisalo o smrti. Super. Nisam ljubitelj te teme.

Na lijevoj strani je bila slika preko cijelog papira. Nekakav čovjek leži na specijalnom stolu. Oko njega su ljudi i djeca, ali ne puno njih.

Plaču. Među njima su Vrhovni. Kako to znam? Po odijevanju. Jedan od Vrhovnih je najbliže tom čovjeku i drži ruku iznad njega, a nekakva magla izlazi iz tijela prema njegovoj ruci.

Slika je, što je šteta, crno-bijela. Na dnu slike piše : Obred oduzimanja života - Charr.

Samo sam šutila. Tko bi htio da umre?








Vrhovna vode POV.

Čekam u svojim odajama da Tory dođe. Treba mi reći kada je jedna žena odlučila napraviti Charr. Treba doći svakog trena.

"Evo me. Asha je rekla da bi htjela odmah obaviti to." klimnula sam glavom.

Uzela sam bodež koji sam već bila pripremila i izašla van.

Nina i ja smo krenule odmah k Ash. Inače po zakonu bih trebala ići s ostalim Vrhovnima, ali mi to već ne radimo 5. stoljeća.

Kada smo izašle iz dvorca, čekala nas je kočija. Bila je crna, što znači da tko god od Vrhovnih se vozi u njoj da će napraviti Charr.

Imala je zlatne kotače. Konji su bili bijeli, a kočijaš je bio vladar zraka. Obučen u crno odijelo i crni sako.

Crne rukavice su mu služile da ne mora golom rukom dirati užad.Ušla sam unutra, a Nina je sjela nasuprot mene.

Krenuli smo. Kada smo izašli iz dvorišta dvorca, postalo mi je malo čudnije. Nisam dugo bila izlazila van. Mala vrtoglavica me uhvatila, ali je prošla.

Ljudi su se sklanjali s puta. Sve žene bi kleknule, a muškarci spustili glavu. To je od običaja.
Ukinuli smo u dvorcu jer bi svako malo morali kleknuti. Ali kad više ne budete išli u dvorac, to stupa na zakon.

Stali smo pred jednom kućom. Nina je prva izašla i čekala da je isto izađem. Morala sam skupiti plašt da ne stanem na njega.

Kada sam sišla pustila sam ga. Nina je pokucala na vrata.

Nitko nije otvorio, ali nakon nekoliko trenutaka su se vrata otvorila. Muškarac plave kose stajao je pred nama.

Oči su mu bile crvene od plakanja, pretpostavljam. Spustio je glavu, dignuo je te pokazao da uđemo.

Došli smo u dnevnu sobu gdje je bila Ash i njena obitelj, kćer, sin te muž koji je bio otvorio vrata.

Djeca su još plakala, a Ash ih je smirivala. Kada sam ušla Ash i njena djeca su se poklonili. Te me je djevojčica mrko pogledala.

"Kako...kako možete to učiniti? Što je napravila?" počela je jako plakati i jecati.

Razumijem je. Tako su sva djeca reagirala kada bih došla oduzeti živote njihovim roditeljima.

"Ššš. Mora tako biti. O tom smo već pričali ", rekla je Ash.

Djevojčica je plačući izašla iz sobe. Za njom je otišao i dječak.

"Oprostite na ovom ponašanju. Ona još ne zna običaje i koliko ste Vi važni ", ispričavao se Ashin muž. Klimnula sam glavom.

"Možemo li početi?" upitala sam.

Klimnuli su glavom. Zamislila sam stol koji je za Charr. Stvorio se vodeni stol te sam ga zamrznula.

Ash je legla na njega. Pogledala sam njenog muža te je otišao.

Vratio se sa nekakvom zdjelicom. Uzela sam je i izvadila bodež. Zabila sam ga u njen dlan. Vrisnula je. Krv se slijevala u posudu koju sam bila stavila ispod dlana.

Dala sam posudu Nini. Vratila sam se do Ash te ispružila ruku iznad nje. Osjetila sam kako njena energija ulazi u mene.

Kada sam uzela svu energiju, uzela sam posudu u kojoj je njena krv i izlila sam krv u Ashina usta. Progutala ju je. Udahnula je zrak i... Umrla.

Čula sam jecaj iza sebe. Došla sam do njenog muža. Nije mogao se suzdržat pa je pustio još jedan jecaj.

"Oprostite ", jedva je odgovorio.
  
"Nema veze. To je uobičajeno da plačete za voljenom osobom. Kada dolazim da napravim Charr na tebi?"

"Čim djeca odrastu te odu u dvorac ", klimnula sam glavom te izašla iz kuće.

Ušla sam u kočiju, Nina isto. Vračali smo se u dvorac. Još uvijek imam sliku uplakane djece. To tako uvijek imam slike ljudi koji su izgubili najdraže.








Allis POV.

Na desnoj strani je pisalo da Charr se radi zbog tog što možemo zauvijek živjeti, a onda bi cijeli svemir popunili koliko bi nas bilo.

To se najkasnije obavlja kada vladar ima oko 100 000 godina, ali najčešće kada ta osoba to želi.

Vrhovni koji ima isti element kao vladar, mora bodež zabiti u dlan. To se radi jer treba biti izlaz energije.

Krv staviti u nekakvu posudu, uzet mu svu energiju te dati mu da popije svoju krv jer je toliko slab da ga njegova krv koja ima u sebi još uvijek čarolije uspje ubiti.

Vrhovni su jači jer uzimaju energije od vladara.

Zatvorila sam knjigu. Mislim da je to dosta za danas što sam učila o nama. Znači da su Vrhovni vrlo moćni kada uzimaju tuđu energiju.

Stresla sam se na tu pomisao. Vratila sam knjigu te otišla večerati.

Ogrlica sirenaWhere stories live. Discover now