Pazi gdje hodaš!

1.1K 148 11
                                    

Allis POV.

Neko smo vrijeme šetale dvorištem zatim smo otišle u svoje sobe. Kada sam sjela na krevet podignula sam si nogavicu od hlača na desnoj nozi da vidim ranu.

Bila je gadna, točno ispod koljena, ma super! Dotaknula sam prstom ranu i zapeklo me. Mora da je duboka.

"Boli li jako?" pitala je Petra dok je namještala krevet.

Odmahnula sam glavom. Kada je složila krevet sjela je pored mene.

"Brzo će proći. Ne brini."

"Dobro ", rekla sam.

Spustila sam nogavicu i legla na krevet. Petra je do mene. Neko vrijeme smo šutile i gledale u plafon. Onda je Petra prekinula tišinu.

"Jesi li vidjela kako te Martina gledala?"

"Iskreno nije me briga za nju i njezinog dečka. Kakve ja imam koristi ako se petljam u njihovu vezu?" upitala sam je.

"Istina. Sad moraš biti spremna na sve. Baš me zanima što misli napraviti ", počela sam razmišljati što bi mogla.

Da mi stavi žvaku u kosu? Ma to je za vrtićka fora. Možda će mi izliti tintu u torbu? Ma nee, to se radi kad si zaljubljen u nekoga, a hoćeš mu pokazati kroz zadirkivanje. Možda će mi kao onoj djevojci staviti drogu u torbu? Ne znam. Ima toliko puno načina.

Prekinulo me kucanje na vratima. Vrata su se otvorila, a u sobu je ušla Nina.

Imala je ovaj put svezanu kosu u rep, nekakvu sivkastu trenerku i majicu kao što je prije imala. Bijela sa znakom vladara vode.

"Trebaš li nešto?" upitala sam. Klimnula je glavom.

"Trebam. Pročulo se da gađaš ptice Allis, je li to istina?" pao mi je mrak na oči.

Kako... Martina! Sunce joj žarko! Počela sam ubrzano disati.

"Nije. Ako mi ne vjerujete možete pitati Petru, Miu i Helly odnosno Helenu ", rekla sam joj i ona je klimnula. Zahvalila što sam joj rekla i izašla van uz govor da će pitati ostale cure.

"Ovo je bilo gadno ", rekla je Petra.

Kako ću ja poluditi! Što sam ja Martini skrivila da mi radi sranja? Može li mi netko reći?

"Dobro je prošlo. Već sam mislila da je povjerovala toj Martini!" tako sam iznervirana da bih najrađe uzela onu vreću za boks i izudarala je iz sve snage.

Tišinu je prekinula grmljavina vani. Došle smo do prozora i vidjele smo kako je jedan grom opalio u obližnje drvo. Ma samo još i to treba.

"Ovo je sve čudnije i čudnije. Prvo nije bilo sunca, sad je još i grmljavina vani. Tu se nešto događa ", rekla je Petra.

U očima joj se moglo vidjeti da je uplašena. Nešto tu ne štima.








Vrhovna vode POV.

Sjedimo u mojim odajama. Ja sam bila na čelu stola. Na drugom kraju stola sjedio je V. vatre, meni s lijeva V. zraka i s desne strane V. zemlje.

Po stolu su bili rašireni papiri, tražili smo nekakav razlog ili poticaj da sunce bude u Zemlji Elemenata. Za sada nam nije ništa zapalo za oko ili ništa nije bilo toliko moguće.

Nisam mogla vjerovarti da, mi koji smo stvorili ove ljude to jest vladare elemenata, nismo znali razlog tome.

Nekada, jako davno, bilo je sunce, ali je V. zraka bila iskoristila neku čaroliju i sa svih strana su se stvorili tamni oblaci i od tog dana ni traga suncu. Kao da nikada nije ni bilo na nebu.

Ogrlica sirenaWhere stories live. Discover now