Zadatak je lagan

1.2K 161 18
                                    

Allis POV.

Tako smo neko vrijeme igrali istina-izazov dok nije završilo vrijeme ručka. Petra i ja smo se uputile u našu sobu.

Shvatila sam da su do nas Helly i Mia, ako me pamćenje služi dobro. Kad sam ušla u sobu bila je malena, dovoljna da dvoje ljudi provodi neko vrijeme u njoj.

Imala je dva kreveta. Jedan na jednoj, a drugi na drugoj strani sobe. Pored vrata je stajao jedan veliki, drveni ormar.

Pored svakog kreveta je bio noćni stolić. Bila je slatka soba. Zidovi su bili plave boje, nije da sam očekivala nekakvu drugu boju.

Petra je otvorila veliki ormar i mogla sam vidjeti da nije običan. Na jednom su djelu bile police i tamo neka roba, a u drugom djelu je bila jedna daska, a na njoj lampa i par knjiga.

"To je ormar koji unutra ima stol ", rekla me Petra. Ona meni čita misli. Nasmiješila sam se.

Uzela sam blackberry iz džepa ne znajući gdje da ga stavim. Petra je shvatila što hoću te je došla do mene.

"Ovdje se ne koristi tehnologija."

"Ali vidjela sam..."

"Dobiju se kazne kada se koristi mobiteli u školi. Oni koje si vidjela su riskirali. Ovdje nisu baš sretni kada se koristi tehnologija iz tvog svijeta."

Ispod stola je bila jedna ladica. Otvorila ju je.

"Stavi ga ovdje. Nitko neće dirati."

Klimnula sam i stavila mobitel gdje je rekla. Zatvorila i ladicu.

"Što imamo danas?" upitala sam.

"Prvi sat obranu, drugi i treći povijest, četvrti matematiku, a peti i šesti obradu elemenata. Obrada elemenata ti je predmet u kojemu učimo o elementima, spominjemo neke legende i tako nešto ", govorila je dok je vadila neku odjeću.

"Evo obuci ovo."

Vidjela sam da je majica dugih rukava i nekakva suknja.

"Je li možda mogu nositi hlače?" pogledala sam u moje.

Imala sam tamno plave rifle. Ja inače nisam ljubitelj suknjica i haljina.

"Naravno. Iako je poželjno da budeš u cijeloj uniformi ", rekla je i skinula majicu.

Obukla je isto plavu koju mi je i dala. Vidjela sam da na desnoj strani na prsima ima znak. To je bio znak vode. Obukla sam i ja majicu. Izašle smo van.

Vodila me iza dvorca. Bio je ogroman pa nam je trebalo vremena da dođemo odostraga. Tamo su nas već čekali naši prijatelji, ali i vladari vatre. Poprimila sam puno pogleda, ali već sam se navikla tako da sam samo se nasmiješila i došla do Helly.

"Bok."

"Bok, Allis ", odgovorila je.

Čulo se zviždanje. Okrenula sam se i vidjela da blago nabildani mladić u bakrenoj kosi stoji s nekakvim papirima i zviždaljkom oko vrata.

"Danas imamo i novu učenicu koja je bila na Zemlji. Prvo ćemo vidjeti što ona može pa ćemo se baciti na posao."

 Srce mi je počelo tući sto na sat kad je rekao da moram nešto napravit. Došao je do mene i odmjerio me.

"Vidjet ćemo kako se braniš golim rukama, ali i elementom ", povukao me za ruku i stala sam tamo gdje je on stajao.

"Što ćeš prvo? Branit se elementom ili rukama?"

Hmm. Mislim halo? Prelagano!

"Elementom ", rekla sam.

"Dobro, tko je dobrovoljac da bude protivnik?" dignuli su ruke jedno pet-šest učenika vladara vatre.

"Fran! Dođi, ti ćeš biti protivnik ", iz gomile se progurao učenik.

Ogrlica sirenaWhere stories live. Discover now