Vrhovni vode POV.
Okrenula sam se. Ali pogled mi je zapeo za jednog učenika vladara vode. Marin. Dok je trčao do Allis bacao je torbu s ramena.
Kada je Allis trebala stati na niti on ju je povukao i ona mu je pala u naručje. Sva zbunjena je pogledala u njega.
"Što to radiš?!" pitao ju je Martin ne puštajući je iz naručja. Iskreno, izgledaju kao mladenka i mladoženja na vjenčanju.
"Pravo je pitanje što ti radiš?" rekla mu je i migolji mu se u naručju. Nije ju pustio, čak ju je još jače stisnuo uz sebe. Mene bi zaboljelo da me netko toliko stisne, ali ona se ne žali.
"Spašavam te da ne padneš dolje, ženska glavo." awww. Ovo je tako slatko. Svi su rekli ono što sam ja upravo pomislila.
"E pa nisi trebao jer sam pokušala stati na niti da se naprave stepenice jer ne možemo svi na one" pokaže glavom jer ne može rukama " stare stepenice jer moramo brzo doći dolje." rekla je.
Marin je ispustio jedan aha i spustio je na noge. Imam osjećaj da sam vidjela da se malo zacrvenio, ali je brzo uozbiljio facu i isprsio se.
Allis je ponovo došla do ograde, ali nije sama se popela nego joj je pomogao Marin. Zahvalila mu je i ponovo pogledala u niti.
Ja sam bacila pogled na učenike, profesore i Vrhovne. Svi su imali facu koja je govorila da su : zbunjeni, dirnuti i nervozni.
Allis POV.
Krenula sam stati na niti, ali sam bacila pogled na Marina. On je klimnuo s dopuštenjem.
Stala sam na niti, a one su se počele smrzavati i oblikovati u stepenice. Kako sam hodala prema dolje tako su stepenice postajale čvršće i oblikovale se u prelijepe stepenice.
Došla sam do dolje. Okrenula sam se i vidjela da me svi gledaju s čuđenjem i samopoštovanjem. Pa mislim to svako može napraviti od vladara, zar ne?
"Možete se spuštati dolje! Odvojite se u dvije grupe! Jedna neka ide na ove stepenice, a druga nek ide na one od betona! Požurite se!" vikala sam da me mogu čuti jer sam ipak kat niže od njih.
Vidjela sam da Vrhovni prebrojavaju učenike i profesore te im govore na koje da stepenice idu. Marin nije slušao što mu je V. vode rekla, on je sam odlučio ići na moje stepenice. Imao je sigurni korak i za par trenutaka je bio pored mene. Namiješio se.
Ostali koji su išli na moje stepenice su išli polako kao da će se svakog trena raspast. Pa neće ljudi! Kada su se svi spustili, ponovio se potres. Kao da nešto stišće dvorac.
Pogledala sam kroz prozor da vidim što se vani događa, ali nešto mi je bilo drukčije. Nekakva plava tekučina mi je zaklanjala vid.
"Samo malo, pa to je voda!" započela sam tiho, ali završila sam rečenicu najglasnije što sam mogla.
Voda je stiskala prozore i polako su počeli popuštati. Voda mi je u trenutku dosezala do koljena. Čula sam kako su neke cure počele vrištati.
Ajmo Allis misli! Što sada napraviti? Aaa. Znam! Okrenula sam se i vidjela da neki trče po prostoriji. Zazviždila sam i dobila svu pozornost.
"Svi vladari vatre!" kada sam to rekla V. vatre mi je prišao bliže "Molim vas slušaj te me! Napravite krug i uhvatite se za ruke!" svi su me vladari vatre čudno pogledali i nešto rekli u bradu.
"Radite što vam je rekla!" iznenadilo me što je V. vatre to rekao.
Svi su samo klimnuli glavama. Ostali koji nisu vladari vatre su se odmaknuli i vladari su napravili krug i uhvatili se za ruke.
"Ako želite i vi." rekla sam V. vatre malo tiše da me samo on čuje.
Na moju sreću, samo je klimnuo glavom, nasmiješio se i otišao do kruga. Krenula sam za njim. Ušla sam u krug tako da sam stajala na sredini.
"Ovako" govorila sam samo da me oni čuju jer ne želim trošit glas " zamislite da ova voda ispari. Zamislite da ne staje pod velikom vrućinom." pokazala sam jednom rukom vodu koja je sada već dosezala do kuka, a drugom onu koja se nalazila izvan dvorca.
Martina se htjela pobuniti, ali je Fran čvrsto stisnuo za ruku da to ne napravi. Klimnula sam glavom da počnu i svi su zatvorili oči.
Promatrala sam svakog posebno. Bila mi je nevjerovatna njihova boja kose koja je polako svjetlucala. Bakrena. Osjetila sam kako je u dvorcu postajalo polagano vruče.
Pogledala sam prema dolje i vidjela da voda isparava. Ima smisla. Pogledala sam van i vidjela da i ima manje vani. Kada je voda potpuno ne stala svi su otvorili oči.
"Bravo! Bili ste odlični!" rekao je V. vatre i pogledao u mene. Nasmiješio se, uzvratila sam mu.
Maknuo je pogled i otišao do ostalih Vrhovnih koji su stajali sa strane i gledali cijelu situaciju s ostalim ljudima u prostoriji.
Netko me potapšao po ramenu. Okrenula sam se i vidjela nasmješenog Marina.
"Bila si odlična. Da nije bilo tebe ne bi se mogli snaći i ona voda bi nas utopila." nasmijala sam se na pomisao da sam ja junakinja. Ali kako je ta voda došla ovdje? Moram otkriti.
"Oprosti, Marin. Moram nešto otići provjeriti." klimnuo je glavom i otišao u ekipu vode.
Ja sam se uputila prema Vrhovnima. Vidjela sam da pričaju, a kada sam se približila su utihnuli.
Pročistila sam grlo pa sam rekla : " Kako se ova voda stvorila ovdje?" nitko mi nije odgovorio samo su se međusobno gledali. Znači da ni oni ne znaju. Super.
"Zašto to tebe zanima?" upitao je V. vatre s mekoćom u glasu. Slegnula sam ramenima.
"Ne znam. Možda... Ma ništa." okrenula sam se i krenula prema ekipi.
Petra i Helly su me zagrlile uz priču jao, kako si se dobro sjetila stepenica ili baš sam dobro govorila zapovijedi vladarima vatre.
Drugi su mi samo čestitali. Pogledala sam Marina. On je cijelo vrijeme gledao u mene i smiješkao se. Uzvratila sam.
Okrenula sam se i vidjela Frana kako me gleda i smiješka se. Tako sam i vidjela V. vatre.
Malo su mi čudni, ali i mi smo svi čudni što imamo čarolije. Vrhovni su rekli da se vratimo svako u svoje sobe i da ne izlazimo van jedino za večeru.
Nismo smjeli izlazit jer su morali uklanjati štetu koju je voda nanjela. Vrijeme mi je brzo prošlo jer smo bile, Petra i ja , kod Helly i Mie u sobi. Došlo je vrijeme za spavati.
Nisam mogla zaspati. Vrtila sam se u krevetu, ali nisam mogla ragonetnuti zašto je ta voda došla tu.
Pogledala sam prema Petrinom krevetu, ali ona je već spavala. Blago njoj. Tako sam neko vrijeme gledala u plafon i napokon mi je san došao na oči.
KAMU SEDANG MEMBACA
Ogrlica sirena
FantasiPRVA KNJIGA SERIJALA ALLIS MOLLY ♦ Allis od malena zna kontrolirati vodu te njoj to nije čudno. ♦Misleći da je ona jedina takva osoba, jednog dana dođu po nju da ju odvedu u svijet Elemenata. ♦Saznaje da postoje četiri elementa, a da jedan po...