Tajne će biti izrečene

1K 146 11
                                    

Allis POV.

Ovo je bilo čudno. Usred livade se stvorilo predivno jezero.

Moram nešto doznati o njemu, ali kao da sam bila već čula za nekakvo jezero. Ali se ne mogu sjetiti gdje.

Okrenula sam se prema Marinu i on je imao zbunjeni izraz lica. Došla sam do njega i zagrlila ga.

Ne znam točno koji je razlog tome, ali imala sam potrebu. U meni se ponovo probudio onaj osjećaj da nas netko gleda, pa sam se odmaknula i gledala oko sebe.

"Allis, jesi oke? Što je bilo? Pa ovdje nema nikoga ", rekao je Marin.

"Opet imam osjećaj da me netko promatra. To sam imala od kad smo izašli iz dvorca ", čim sam to rekla čula sam šuškanje u grmu. Dajem ruku u vatru da jesam.

"Tko je tamo? Što hoćete? Imate li vi veze s jezerom?" upitala sam.

Iz grmlja su izašla dva mladića. To su bili Fran i V. vatre. Znala sam da me netko promatra. Imam ja osjetila za to.

"Jezero se zove Jezero M.S. i ono se nije smjelo otkriti ", odgovorio je V. vatre.

Kako su prilazili nama tako sam imala sve više osjećaj da nešto napravim, ali taj osjećaj je bio ne definiran. Odmaknula sam se korak unazad.

"Zašto bi neko jezero trebalo biti skriveno? Što znači M.S. ? " upitala sam.

Neko vrijeme je vladala tišina. Fran je gledao Marina ljutitim pogledom, a V. vatre je gledao u mene. Mrzim tišinu.

"Ne mogu ti odgovoriti na pitanja jer to nije suđeno tebi ", kada je to rekao shvatila sam da je korak od mene te je ispružio ruku da mi dotakne lice. Odmaknula sam se na vrijeme.

"Kako misliš nije suđeno meni?" upitala sam ljutitim glasom.

"Kome treba biti suđeno?"








Vrhovna vode POV.

Opet me ona zove.

"Tajne će biti izrečene, janjad će postati jače i jabuka će doći bliže stablu ", više se nije čulo mekoće u njenom glasu.

"Rekla sam ti da jabuku držiš dalje stabla, ali me ne slušaš. Nisi smjela pustiti Allis da ide s Marinom."

"Zašto?"

"Sada se nalaze na livadi. Vidjela je Jezero M.S. Učenik i V. vatre se isto tamo nalaze. Janjad su na okupu i pastir je s njima. Neće dobro završiti. Crveno janje će se razbjesniti od ljubomore, a crno janje će nastradati. Pastir će običnom janjadu otkriti skrivene tajne i to će biti najjači udarac na..." odjedanput je počela blijediti.

"Ne, vrati se!" vikala sam, ali uzalud.

Probudila sam se i istog trena krenula s ostalim Vrhovnima do livade.








Allis POV.

"Citirati ću ono što je ona rekla : Jednoga dana doče ona , djevojka koja će otkriti sve tajne, koja će donijeti ne mir u ovu zemlju. Ona će biti jača kao dvadeset Vrhovnih vatre, bit će pametnija kao dvadeset Vrhovnih zemlje, bit će ljepša kao dvadeset Vrhovnih zraka,..."

Ogrlica sirenaWhere stories live. Discover now